Temptation Island #1

Ik vind het echt niet Oke dat Channah zo uit haar dak gaat in de “meekijken met”. Krijg er een hele nare vibe van, kan mijn vinger er niet echt op leggen waarom.

2 likes

Renesse

2 likes

Lol ok

Zij wonen en werken samen in die tattooshop en Pommeline is daarvoor heel ver verhuisd, dus ik denk ook dat ze niet echt vriendinnen heeft?
Nouja nu wonen ze niet meer samen natuurlijk

1 like

Heeft iemand nog een link aflevering 7? Spatienet doet het niet meer

Aflevering 7

1 like

Dankje!

1 like
Spoiler

Nouuu duidelijk dat Fabri en Pom niet meer samen zijn

Insta Fabri

5 likes

En…heeft Pom nou geen tattoo meer op haar been van zijn hoofd? Zie haar stories.

1 like

Ook Deborah Leemans heeft dit geliked. Hoe zou het haar vergaan?

2 likes

Ik las vanmiddag ergens dat ze weer met Tim is

1 like

Ik zat ff goed te kijken, maar op die insta van die PT zie je t beter. Volgens mij zit er nog wel een tattoo van een hoofd :see_no_evil:

Alleen nog wel tattoo loos

2 likes

Dit dus. Werkt zo op mijn irritatie, ongelofelijk (misschien moet ik het ook gewoon van me af laten glijden, maar in mijn ogen ben je dan gewoon echt dom aan het lullen en ongelofelijk hypocriet). En ik vond het ook zo laag van Pommeline dat ze die verleidsters hoeren noemde, girl je was daar zelf een van dus doe niet alsof je beter bent. En daarbij was ze zelf jaren geleden ook onderdeel van al het gespeculeer met Merijn dus ze weet dondersgoed wat ze kan verwachten en nu ga je doen alsof je zelf niet enorm bijdraagt aan ‘deze generatie’ door überhaupt mee te doen aan TI en jezelf vol te spuiten en jezelf weg te filteren op Insta voor de fame en de likes en vervolgens te huilen alsof de wereld vergaat. Zij is juist het stereotype wat mis is met deze generatie.

9 likes

Ja vond ik ook indd. Waarom ga je zo iets sturen?! :woman_shrugging:t2:

Ik vind trouwens wel dat hele ‘verleidelijke’ imago steeds erger worden. Gaat geen aflevering voorbij dat er geen twerkende kont op je beeldscherm hangt, kleding van de verleiders bevatten steeds minder stof en die tussenstukjes van de verleiders (die vooraf opgenomen beelden) zijn echt tenenkrommend slecht.

12 likes

Die twerkende chicks in die boom ook? Ik vond dat zo vreemd. En ze voerden acts op die niet zouden misstaan in een bordeel of bananenbar. Ik vind mezelf niet preuts, maar deze showtjes deden bij mij wel een wenkbrauw omhoog gaan

17 likes

Ja, precies dat soort dingen. Wordt ieder jaar erger en meer… Ik zit soms echt met verbazing te kijken hoe sommigen verleiders zich laten zien/gaan op televisie en vind mezelf toch ook niet bepaald preuts :sweat_smile:

2 likes

& @Spaarlamp smeuïg! Ik bedoelde het eigenlijk ietwat sarcastisch, maar goed om te weten dit!

1 like

Ik ben ongeduldig…

2 likes