Wat een ordinaire aflevering
Ik kan niet wachten om weer te kijken, straks snel naar huis.
“Dikke akka, meer grip”
Help ik word oud. Ik snap deze taal niet meer (al heb ik wel een idee uiteraard haha)
Dikke billen, meet grip?
Is uit het liedje LIT
Haha kijk daar heb je t al haha. Als mijn leerlingen muziek aanzetten, mogen juist die liedjes niet
@Rapunzel ja dat was ook mijn idee indd haha.
Ik bedoelde het helemaal niet vervelend. Maar sorry als ik jou of andere mensen gekwetst heb.
Ik snap niet helemaal dat iedereen zo team Channah is. Ze hebben beide fouten gemaakt en op mij kwam het juist over dat Channah vond dat Quintin de enige is die fouten maakte en dat wat zij deed niet erg was. Ze zei zelfs dat ze vond dat ze het goed had gespeeld omdat ze nu ziet hoe Quinten echt is. Terwijl hij ook gewoon reageerde op haar acties.
Ik sta aan niemands kant in die relatie hoor, maar vind het vreemd dat iedereen aan Channah’s kant staan, want beide hebben fouten gemaakt, ook zeker Channah. Ik denk in ieder geval dat het goed is dat ze uit elkaar zijn.
wacht ff - dat nieuwe stel kwam al in de villa op dezelfde avond als Channah/Quinten het ‘nieuws’ met Yolanthe deelde… Zij waren dus dan al in Thailand? Hmmmmm
Ik heb Mn twijfels of Thomas en yasmin wel echt samen waren voor TI, maar dit nieuwe koppel? Geloof er echt niks van
Fabrizio zoenend op zijn insta stories gespot, en het is niet Pommeline
Spoiler over Fabrizio’s insta story
Ja het nieuws kwam zo onverwachts dat mensen van de productie zich maar moesten opofferen
Als je haar vergelijkt in TI (heel zielig en onschuldig) en hoe ze tekeer ging op dat filmpje op Youtube. Echt twee werelden van verschil.
Channah en quinten krijgen een online serie op het Linda meiden kanaal…
Maar het nieuwe koppel kwam ook echt meteen dezelfde avond🤨
Ik vind het echt raar dat ze tijdens de uitzendingen al uitspraken mogen doen over hoe hun relatie eindigt en zelfs al op social media mogen posten over een nieuwe relatie. Hoe kan RTL dit goed vinden? En hoezo zit hier geen boete aan vast zoals bijv bij expeditie robinson?
Ja het was zo raar. Yolanthe zei: jullie hadden dit niet verwacht hé een paar dagen geleden, of iets in die richting. Terwijl het dezelfde avond was. Waarschijnlijk wisten ze het al eerder maar werd het op het kampvuur verteld voor de extra drama.
Helemaal mee eens! Ik zie net een story van Pommeline dat ze nog wel voor Fabrizio zijn tattooshop werkt Of was dat al bekend haha
Pffffff met orpheo hebben we echt een nieuwe mezdi/stefano in de show. Zo ontzettend vermoeiend om 500 woorden te gebruiken terwijl je het in 3 had kunnen zeggen.
Ik denk dat Channah er al eerder uit wilde, maar hier mee inderdaad moest wachten tot het kampvuur voor extra drama + dat het andere koppel dan snel kon overvliegen.
En waaar de hell hebben ze die Orpheo vandaan? Wat een figuur. Er komt zoveel uit, maar helemaal niks zinnigs. Hoe zou hij praten met zijn vriendin.