Misschien waren ze al gewoon stand-by op het eiland?
(Haha een soort Designated Survivor. Maar dan anders :P)
Misschien waren ze al gewoon stand-by op het eiland?
(Haha een soort Designated Survivor. Maar dan anders :P)
Iemand een linkje? Spatienet doet het niet
Zouden zo voor elk koppel een stand-in koppel hebben klaarliggen
Vind het eigenlijk best bizar dit koppel qua bekendheid beloond wordt voor deze actie. Echt te achterlijk.
Ja eens. Ze krijgen er echt te veel aandacht door. Terwijl het een belachelijke actie is in mijn ogen. Ze hadden nooit mee moeten doen. En ze gaan ook gewoon met elkaar om alsof ze een relatie hebben, wonen samen en filmen alles samen maar hebben niks met elkaar? Lekker duidelijke situatie ook.
Volgens mij zijn ze sowieso best toxic samen.
Orpheo en Liessinde zijn toch geen vips??
Nee maarja, hoe VIP zijn de andere VIP’s
Ja sorry jongens is zal wel geen hersencellen meer overhebben maar ik heb genoten van deze aflevering
Ik heb m al gezien, maar Clarity jij bent zo lief! Jij deelt echt bijna elke week wel een linkje! Hulde voor jou!
Hoe vind je steeds die google drive linkjes haha
Wat denkt die Orpheo met z’n playboy badjas en sigaar?
Ik vind de namen Orpheo en Liessinde echt klinken alsof ze regelrecht uit Midzomernachtsdroom zijn gestapt.
Ik kan bij Liessinde alleen maar kijken naar die blushvlek op haar wang
Ik krijg ze doorgestuurd kijk zelf gewoon via Videoland haha
haha MOOD
Als je Laetitia dr reactie ziet als ze hoort dat Quinten weggaat lijkt het eerder of zij zwanger van hem is, wat een drama.
Nou echt he?? Ik vond het allemaal zo zwaar overdreven, ook hoe die damian deed toen quinten weggehaald werd, die gozer sloeg helemaal op hol. En idd die leatitia, seriously? Waar sloeg haar reactie op?
Hahahha een bomaanslag
Jaaa en dan duiken ze er als hyena’s op dude, die verleiders komen echt rustiger en normaler over dan jullie zelf, die thomas en damian zitten voor mijn gevoel veel meer bovenop de verleidsters dan de verleiders dat bij de vrouwen doen.
Het verslag van Thomas is tenenkrommend. Ik kan niets wat zij zegt nog serieus nemen.