Temptation Island #1

Nieuwe aflevering 8:

Pommeline die alleen maar aan zichzelf denkt als Channah weggaat: “MAAR ZE IS MIJN MAATJE”. Laetitia die helemaal gaat huilen omdat Quentin weggaat :thinking:. Het nieuwe koppel vind ik niet heel boeiend.

13 likes

Aflevering 8:

Aflevering 8

Wat vind ik Quentin een eng mannetje. Alleen maar met het vingertje wijzen naar Channah en totaal geen verantwoordelijkheid voor zichzelf nemen. En dan nog zeggen ‘ik was een wrak, weet je wel niet hoeveel verdriet je me hebt aangedaan’. Ja sure, en vervolgens met Laetitia te ver gaan en dan NOG STEEDS NIET geen excuses maken. Wat een mannetje, bah. En buiten dat Channah bewust alsnog TI meedoet nadat ze weet dat ze zwanger is, gewoon nog lekker samen met Quentin zijn momenteel nadat ze zijn gedrag heeft gezien terwijl hij wist dat ze zwanger was. Echt, wat een mensen. Ik vind het echt onbegrijpelijk en zo sneu voor het toekomstige kind.

En ja Pommeline, viel me al eerder op dat ze de aandacht op wilde eisen na het kampvuur, net zoals toen ze het nieuws te horen kregen van Channah. Als iemand dan ff iets kwijt wilde, zei ze vaak JA MAAR KIJK WAT FABRI OOK DOET zonder even te luisteren en de ander haar gevoelens laten uiten en soms zelfs zonder de ander uit te laten spreken. En kan ze gewoon een keer NIET huilen wanneer iemand wat zegt.

En ik snap dat Shirley nou niet bepaald blij is met de beelden, maar het is nou niet iets om je relatie op te breken. Ja, mannen zeggen dingen ‘daar zou ik een kunstje op kunnen doen’ en zoeken de aandacht van mooie vrouwen en zeker in een setting als TI vind ik totaal niet dat hij zich misdraagt.

Edit: ik zag later in de aflevering dat ze niet meer boos was, gelukkig. Zou zonde zijn.

Channah en Quintin huidige status

Ze zijn geen stel meer maar wonen nog wel samen.

Niet elke man is zo hoor, ik zou het ook echt een afknapper vinden als mijn partner zo zou doen en dit zou zeggen.

2 likes
Samenvatting

Ik vind Shirley juist de meest volwassene. Ze gaf toch ook de volgende ochtend toe dat ze dat uit kwaadheid had gezegd. Ik denk dat het voor haar vooral een houding was puur uit onzekerheid tijdens het kampvuur.

Ik heb me idd ook echt dood gestoord aan Pommeline. Zij denkt echt alleen maar aan zichzelf.

9 likes

Ja, ik was inderdaad iets te vroeg, had nog niet de hele aflevering gezien. Ze is inderdaad de meest volwassene, helemaal mee eens.

1 like

Ah, ik dacht echt dat ze nog een stel waren want een vriendin appte mij dat nog vanmorgen. In dat geval ben ik opgelucht dat Channah (hopelijk voorgoed) de relatie heeft verbroken.

En zeker waar, niet elke man is hetzelfde. Persoonlijk zou het mij niet zo boeien als mijn vriend dat zou zeggen, maar ik kan zeker begrijpen dat een ander daar anders naar kijkt. Zo kijkt iedereen anders naar een relatie.

1 like

Hahahahahaha. Ik was het met mijn vriend aan het kijken en ik zei ook al: hij lult zoveel maar zegt precies niks. Ging ook stuk dat die Angie zijn hele dialoog ook echt samenvatte in èèn zin en het inderdaad gewoon erop neerkwam dat hij met haar naar bed wou :joy:

3 likes

Wat zei Laetitia nou toen ze hoorde dat Quentin wegging? Leek echt alsof ze vuile k*k hoer zegt :flushed:

Ik verbaas me er zo over dat Thomas in die preview helemaal ‘gebroken’ is door wat Yasmin doet. Terwijl ik denk… je hebt het echt zelf uitgelokt? En die Daniëlle die dan zegt ‘ja hij wil zich niet meer netjes gedragen’, alsof hij dat voor die tijd wel deed?

12 likes

Dat verklaart het inderdaad, maar dan nog. Toen hij dacht dat de camera’s uitstonden deed hij ook wel heftige uitspraken… en je weet toch dat ze nooit uitstaan?

1 like

Ja hij zei ook op youtube dat hij nu wel begreep dat ze het niet leuk vond maar dat hij zou wachten met conclusies trekken tot het laatste kampvuur als ze elkaar weer zagen.

1 like

Wat een ordinaire aflevering

Ik kan niet wachten om weer te kijken, straks snel naar huis.

“Dikke akka, meer grip”

Help ik word oud. Ik snap deze taal niet meer :smirk: (al heb ik wel een idee uiteraard haha)

1 like

Dikke billen, meet grip?

1 like

Is uit het liedje LIT

Haha kijk daar heb je t al haha. Als mijn leerlingen muziek aanzetten, mogen juist die liedjes niet :grimacing:

@Rapunzel ja dat was ook mijn idee indd haha.

1 like

Ik bedoelde het helemaal niet vervelend. Maar sorry als ik jou of andere mensen gekwetst heb.

Ik snap niet helemaal dat iedereen zo team Channah is. Ze hebben beide fouten gemaakt en op mij kwam het juist over dat Channah vond dat Quintin de enige is die fouten maakte en dat wat zij deed niet erg was. Ze zei zelfs dat ze vond dat ze het goed had gespeeld omdat ze nu ziet hoe Quinten echt is. Terwijl hij ook gewoon reageerde op haar acties.
Ik sta aan niemands kant in die relatie hoor, maar vind het vreemd dat iedereen aan Channah’s kant staan, want beide hebben fouten gemaakt, ook zeker Channah. Ik denk in ieder geval dat het goed is dat ze uit elkaar zijn.

2 likes

wacht ff - dat nieuwe stel kwam al in de villa op dezelfde avond als Channah/Quinten het ‘nieuws’ met Yolanthe deelde… Zij waren dus dan al in Thailand? :face_with_monocle: Hmmmmm

14 likes