Temptation Island #1

Ik heb Mn twijfels of Thomas en yasmin wel echt samen waren voor TI, maar dit nieuwe koppel? Geloof er echt niks van

8 likes

Fabrizio zoenend op zijn insta stories gespot, en het is niet Pommeline

Spoiler over Fabrizio’s insta story

Ja het nieuws kwam zo onverwachts dat mensen van de productie zich maar moesten opofferen

22 likes

Als je haar vergelijkt in TI (heel zielig en onschuldig) en hoe ze tekeer ging op dat filmpje op Youtube. Echt twee werelden van verschil.

Channah en quinten krijgen een online serie op het Linda meiden kanaal…

Maar het nieuwe koppel kwam ook echt meteen dezelfde avond🤨

Ik vind het echt raar dat ze tijdens de uitzendingen al uitspraken mogen doen over hoe hun relatie eindigt en zelfs al op social media mogen posten over een nieuwe relatie. Hoe kan RTL dit goed vinden? En hoezo zit hier geen boete aan vast zoals bijv bij expeditie robinson?

2 likes

Ja het was zo raar. Yolanthe zei: jullie hadden dit niet verwacht hé een paar dagen geleden, of iets in die richting. Terwijl het dezelfde avond was. Waarschijnlijk wisten ze het al eerder maar werd het op het kampvuur verteld voor de extra drama.

1 like

Helemaal mee eens! Ik zie net een story van Pommeline dat ze nog wel voor Fabrizio zijn tattooshop werkt :thinking: Of was dat al bekend haha

Pffffff met orpheo hebben we echt een nieuwe mezdi/stefano in de show. Zo ontzettend vermoeiend om 500 woorden te gebruiken terwijl je het in 3 had kunnen zeggen. :face_vomiting:

7 likes

Ik denk dat Channah er al eerder uit wilde, maar hier mee inderdaad moest wachten tot het kampvuur voor extra drama + dat het andere koppel dan snel kon overvliegen.

En waaar de hell hebben ze die Orpheo vandaan? Wat een figuur. Er komt zoveel uit, maar helemaal niks zinnigs. Hoe zou hij praten met zijn vriendin.

2 likes

Misschien waren ze al gewoon stand-by op het eiland?

(Haha een soort Designated Survivor. Maar dan anders :P)

3 likes

Iemand een linkje? Spatienet doet het niet

Zouden zo voor elk koppel een stand-in koppel hebben klaarliggen :rofl:

Vind het eigenlijk best bizar dit koppel qua bekendheid beloond wordt voor deze actie. Echt te achterlijk.

2 likes

Ja eens. Ze krijgen er echt te veel aandacht door. Terwijl het een belachelijke actie is in mijn ogen. Ze hadden nooit mee moeten doen. En ze gaan ook gewoon met elkaar om alsof ze een relatie hebben, wonen samen en filmen alles samen maar hebben niks met elkaar? Lekker duidelijke situatie ook.

3 likes

Volgens mij zijn ze sowieso best toxic samen.

3 likes

Orpheo en Liessinde zijn toch geen vips??

Nee maarja, hoe VIP zijn de andere VIP’s :joy:

5 likes

Ja sorry jongens is zal wel geen hersencellen meer overhebben maar ik heb genoten van deze aflevering

13 likes