Ik vond de reacties van Laetitia en Pommeline echt zwaar overdreven.
En die nieuwe kerel…
Dat is precies wat ons Fabri ook zei toch? Dat de sfeer net is alsof er een aanslag is gepleegd.
Hahaha ja die nieuwe gast. Heb nog nooit iemand zó omwonden horen zeggen dat hij gewoon wil neuken.
En volgens mij heeft hij een aparte koffer met brillen meegenomen. Alleen in die halve aflevering waar hij in beeld was, zag ik al 4 verschillende brillen voorbij komen die stuk voor stuk groter waren dan het gemiddelde bioscoopscherm.
Als je inderdaad die reactie van Leatitia ziet zet je daar toch je vraagtekens bij. Maar toen bedacht ik me dat ze natuurlijk wel allemaal een beetje in dat zelfde wereldje zitten (EOTB & Tempa), wellicht hebben ze al eerder contact gehad? Waren er altijd al wel een beetje sparks ofzo en werd dat nu bij temptation heel heftig? Want ik kan me anders niet voorstellen dat je binnen 4 dagen helemaal zo gek op iemand wordt en zo verdrietig wordt van zijn vertrek etc.
Edit: dit is dus allemaal speculatie en echt nergens op gebaseerd, voordat mensen denken dat ik insider knowledge heb ofzo !
Hier een klein stukje uitleg over hoe het kan dat het nieuwe koppel er zo snel was.
Haha lekker dramatisch
Ik zag in een YouTube filmpje voorbij komen dat Laetitia het dus ook al wist op het eiland
Dit vind ik wel grappig, voor degenen die de link tussen Orpheo en Stefano legden: Gelina (van Stefano, zijn ondertussen weer bij elkaar…) post een paar stories op Instagram waarin ze in een club is met Liessinde. Vertelt mij alweer een stukje meer over dit nieuwe koppel en hun communicatie.
Whahaha als je een koppel kent die compleet de mist in gingen hoe ga je dan zelf meedoen
Er wordt precies niks gezegd over hoe dat nieuwe koppel er al zo snel kon zijn? Of mis ik een stuk van het artikel.
Ze had al eerder bij de productie aangegeven dat ze zwanger was en naar huis wilde. Dus ze waren al ingevlogen voor het kampvuur!
Volgens mij stond zijn naam ook nog op datzelfde been, maar dan ergens boven haar knie, en heeft ze die wel laten laseren al. Weet het niet zeker overigens
Ik stond gisteren naast Damian op Latin Village en vond hem verrassend genoeg best aantrekkelijk en leuk
De comments die hij ook krijgt onder die video, fantastisch.
Er zitten altijd koppels en verleidsters in met verschillende huidskleuren. Ik zag laatst een oproep ergens dat ze nog mensen zochten en toen stond er ook hoe je er uit moest zien. Maar het is best logisch, want niet elke verleider valt op een wit blond meisje
Nouja ik denk dat ze wel meer aanmeldingen krijgen en gewoon een aantal reservekoppels hebben.
Ik betwijfel of dat voor de verleiders nou echt heel veel uitmaakt.Denk niet dat ze alleen iemand zullen verleiden als diegene echt het type is waar ze op vallen.
Die Mitch zei bijvoorbeeld achteraf ook dat hij qua uiterlijk zelf nooit voor Channah was gegaan, maar omdat zij toenadering naar hem zocht, ging hij er wel in mee
Nee maar het spel is wel leuker toch als je iemand knap vindt? En ook andersom. Er moet wel een goede mix zijn van verleiders en verleidsters vind ik.
Ja andersom is het sowieso wel belangrijk dat het type van de koppels tussen de verleiders/verleidsters zit!