Temptation Island #1

Maar noemen ze het ook echt diversiteit? Naast huidskleur, zie ik ook überhaupt weinig diversiteit. Want diversiteit gaat niet alleen op voor huidskleur.

Daarnaast hoor ik ook mensen zeggen (Quinten, die verleidster met wie hij in het begin was voor Laetitia) dat ze alleen op getint/donker vallen. En dat vind ik prima. Ik heb het idee dat het heel normaal is om op een bepaald type te vallen. Zo zou ik niet bepaald warm of koud worden van die verleiders bij TI.

Lol “sluit je vooral aan bij het rijtje rapper Sjors en Fabiola, daar pas je perfect tussen” :joy:

3 likes

Hij heeft nu een nieuwe video waarin hij opent met: “het is geen vrijdag, maar toch heb ik een nieuwe Temptation video, want de video’s worden zo goed ontvangen

Blijkt toch maar weer dat negatieve aandacht ook gewoon aandacht is

3 likes

Ja hij moet nu echt goed de views pakken want na temptation gaat hij echt 0 relevant meer zijn en alle fangirls zijn nu ook wel afgeknapt…

2 likes

Zag net een video van Thomas dat 'ie een ‘temptation telefoon’ heeft? Dus speciaal simkaartje in een telefoon gedouwd zodat mensen naar dat nummer kunnen appen en bellen met vragen over Temptation :joy::sob:

1 like

Haha, ik kijk geen temptation island (vind het echt op alle mogelijke manieren een kutprogramma) maar stiekem kijk ik wel als ik hoor om me heen dat de verleiders bekend zijn op het internet en elke keer denk ik weer: oh, zet me op dat eiland en ik zou geen enkele moeite hebben om de ‘temptation’ te weerstaan. Ik kan zowel op mannen als vrouwen vallen maar ik vind die verleiders in temptation island allemaal vooral overweldigend, dom, nep, duidelijk aan gesleuteld met cosmetische ingrepen. Zo onaantrekkelijk (vind ik).

8 likes

Nou Thomas kan al helemaal niet acteren. Zag er nou niet echt uit alsof hij super verdrietig was. En de hele tijd maar volhouden dat hij niks fout heeft gedaan…

7 likes

Hahha Liessinde: hij komt niet teveel in mn aura

3 likes

Ik vind dat zoenen van Yasmine echt zo dom. Hoe baas was ze geweest als ze gewoon boven Thomas was blijven staan en de hele temptation zonder wraak door was gekomen

9 likes

Ja ik ook! Weet eigenlijk wel zeker dat hij dat zei, volgens mij later in de aflevering ook iets van ‘prins Oreo’

2 likes

Ik ga echt stuk dat hij steeds serieus oreo zegt. :joy:

2 likes

Haha ik ook hoor! Zeker bij het kampvuur praat hij zo lekker serieus Haags, maar kan hem niet serieus nemen :see_no_evil:

1 like

Zei die Thomas nou “m’n handen stinken nog steeds” nadat ie had gevoosd met die Danielle?

14 likes

Waarom vindt die Daniëlle het steeds sexy om over haar vieze ondergoed te praten?

Daarbij vind ik het echt niet aantrekkelijk om naar hun zoenen te kijken omdat ik hun karakters zo meh vind, zeker als ik het vergelijk met bijv. Pommeline en Merijn toen in dat zwembad

24 likes

Die vergelijkingen van Thomas ook steeds… Nu weer dat ie zich een stoomlocomotief voelt en dat er maar even aan zijn touwtje getrokken moet worden zodat hij stoom kan afblazen :joy::woman_facepalming:t2:

Moest meteen hieraan denken

2 likes

Hahahaha oh my god m’n oren bloeden

1 like
Fabrizio

https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/showbizz/artikel/4819626/schokkend-fabrizio-en-maithe-nu-alweer-uit-elkaar
lol

1 like

Ja echt een rare …

1 like

Ik vind Fabrizio in de afleveringen eigenlijk echt heel sympathiek. Maar dat kan er ook mee te maken hebben dat de standaard zo laag is ivm Thomas

30 likes