Ik heb m al gezien, maar Clarity jij bent zo lief! Jij deelt echt bijna elke week wel een linkje! Hulde voor jou!
Hoe vind je steeds die google drive linkjes haha
Wat denkt die Orpheo met zân playboy badjas en sigaar?
Ik vind de namen Orpheo en Liessinde echt klinken alsof ze regelrecht uit Midzomernachtsdroom zijn gestapt.
Ik kan bij Liessinde alleen maar kijken naar die blushvlek op haar wang
Ik krijg ze doorgestuurd kijk zelf gewoon via Videoland haha
haha MOOD
Als je Laetitia dr reactie ziet als ze hoort dat Quinten weggaat lijkt het eerder of zij zwanger van hem is, wat een drama.
Nou echt he?? Ik vond het allemaal zo zwaar overdreven, ook hoe die damian deed toen quinten weggehaald werd, die gozer sloeg helemaal op hol. En idd die leatitia, seriously? Waar sloeg haar reactie op?
Hahahha een bomaanslag
Jaaa en dan duiken ze er als hyenaâs op dude, die verleiders komen echt rustiger en normaler over dan jullie zelf, die thomas en damian zitten voor mijn gevoel veel meer bovenop de verleidsters dan de verleiders dat bij de vrouwen doen.
Het verslag van Thomas is tenenkrommend. Ik kan niets wat zij zegt nog serieus nemen.
Ik vond de reacties van Laetitia en Pommeline echt zwaar overdreven.
En die nieuwe kerelâŠ
Dat is precies wat ons Fabri ook zei toch? Dat de sfeer net is alsof er een aanslag is gepleegd.
Hahaha ja die nieuwe gast. Heb nog nooit iemand zĂł omwonden horen zeggen dat hij gewoon wil neuken.
En volgens mij heeft hij een aparte koffer met brillen meegenomen. Alleen in die halve aflevering waar hij in beeld was, zag ik al 4 verschillende brillen voorbij komen die stuk voor stuk groter waren dan het gemiddelde bioscoopscherm.
Als je inderdaad die reactie van Leatitia ziet zet je daar toch je vraagtekens bij. Maar toen bedacht ik me dat ze natuurlijk wel allemaal een beetje in dat zelfde wereldje zitten (EOTB & Tempa), wellicht hebben ze al eerder contact gehad? Waren er altijd al wel een beetje sparks ofzo en werd dat nu bij temptation heel heftig? Want ik kan me anders niet voorstellen dat je binnen 4 dagen helemaal zo gek op iemand wordt en zo verdrietig wordt van zijn vertrek etc.
Edit: dit is dus allemaal speculatie en echt nergens op gebaseerd, voordat mensen denken dat ik insider knowledge heb ofzo !
Hier een klein stukje uitleg over hoe het kan dat het nieuwe koppel er zo snel was.
Haha lekker dramatisch
Ik zag in een YouTube filmpje voorbij komen dat Laetitia het dus ook al wist op het eiland
Dit vind ik wel grappig, voor degenen die de link tussen Orpheo en Stefano legden: Gelina (van Stefano, zijn ondertussen weer bij elkaarâŠ) post een paar stories op Instagram waarin ze in een club is met Liessinde. Vertelt mij alweer een stukje meer over dit nieuwe koppel en hun communicatie.
Whahaha als je een koppel kent die compleet de mist in gingen hoe ga je dan zelf meedoen