Er wordt precies niks gezegd over hoe dat nieuwe koppel er al zo snel kon zijn? Of mis ik een stuk van het artikel.
Ze had al eerder bij de productie aangegeven dat ze zwanger was en naar huis wilde. Dus ze waren al ingevlogen voor het kampvuur!
Volgens mij stond zijn naam ook nog op datzelfde been, maar dan ergens boven haar knie, en heeft ze die wel laten laseren al. Weet het niet zeker overigens
Ik stond gisteren naast Damian op Latin Village en vond hem verrassend genoeg best aantrekkelijk en leuk
Op hun lijkt??? Huh
De comments die hij ook krijgt onder die video, fantastisch.
Er zitten altijd koppels en verleidsters in met verschillende huidskleuren. Ik zag laatst een oproep ergens dat ze nog mensen zochten en toen stond er ook hoe je er uit moest zien. Maar het is best logisch, want niet elke verleider valt op een wit blond meisje
Nouja ik denk dat ze wel meer aanmeldingen krijgen en gewoon een aantal reservekoppels hebben.
Ik betwijfel of dat voor de verleiders nou echt heel veel uitmaakt.Denk niet dat ze alleen iemand zullen verleiden als diegene echt het type is waar ze op vallen.
Die Mitch zei bijvoorbeeld achteraf ook dat hij qua uiterlijk zelf nooit voor Channah was gegaan, maar omdat zij toenadering naar hem zocht, ging hij er wel in mee
Nee maar het spel is wel leuker toch als je iemand knap vindt? En ook andersom. Er moet wel een goede mix zijn van verleiders en verleidsters vind ik.
Ja andersom is het sowieso wel belangrijk dat het type van de koppels tussen de verleiders/verleidsters zit!
Maar noemen ze het ook echt diversiteit? Naast huidskleur, zie ik ook überhaupt weinig diversiteit. Want diversiteit gaat niet alleen op voor huidskleur.
Daarnaast hoor ik ook mensen zeggen (Quinten, die verleidster met wie hij in het begin was voor Laetitia) dat ze alleen op getint/donker vallen. En dat vind ik prima. Ik heb het idee dat het heel normaal is om op een bepaald type te vallen. Zo zou ik niet bepaald warm of koud worden van die verleiders bij TI.
Lol āsluit je vooral aan bij het rijtje rapper Sjors en Fabiola, daar pas je perfect tussenā
Hij heeft nu een nieuwe video waarin hij opent met: āhet is geen vrijdag, maar toch heb ik een nieuwe Temptation video, want de videoās worden zo goed ontvangenā
ā¦
Blijkt toch maar weer dat negatieve aandacht ook gewoon aandacht is
Ja hij moet nu echt goed de views pakken want na temptation gaat hij echt 0 relevant meer zijn en alle fangirls zijn nu ook wel afgeknaptā¦
Zag net een video van Thomas dat 'ie een ātemptation telefoonā heeft? Dus speciaal simkaartje in een telefoon gedouwd zodat mensen naar dat nummer kunnen appen en bellen met vragen over Temptation
Haha, ik kijk geen temptation island (vind het echt op alle mogelijke manieren een kutprogramma) maar stiekem kijk ik wel als ik hoor om me heen dat de verleiders bekend zijn op het internet en elke keer denk ik weer: oh, zet me op dat eiland en ik zou geen enkele moeite hebben om de ātemptationā te weerstaan. Ik kan zowel op mannen als vrouwen vallen maar ik vind die verleiders in temptation island allemaal vooral overweldigend, dom, nep, duidelijk aan gesleuteld met cosmetische ingrepen. Zo onaantrekkelijk (vind ik).
Nou Thomas kan al helemaal niet acteren. Zag er nou niet echt uit alsof hij super verdrietig was. En de hele tijd maar volhouden dat hij niks fout heeft gedaanā¦
Hahha Liessinde: hij komt niet teveel in mn aura