Temptation Island #1

Ik vind dat zoenen van Yasmine echt zo dom. Hoe baas was ze geweest als ze gewoon boven Thomas was blijven staan en de hele temptation zonder wraak door was gekomen

9 likes

Ja ik ook! Weet eigenlijk wel zeker dat hij dat zei, volgens mij later in de aflevering ook iets van ā€˜prins Oreo’

2 likes

Ik ga echt stuk dat hij steeds serieus oreo zegt. :joy:

2 likes

Haha ik ook hoor! Zeker bij het kampvuur praat hij zo lekker serieus Haags, maar kan hem niet serieus nemen :see_no_evil:

1 like

Zei die Thomas nou ā€œm’n handen stinken nog steedsā€ nadat ie had gevoosd met die Danielle?

14 likes

Ja :sweat_smile: m’n man zei ook: nou lekker als een jongen dat zegt nadat hij je betast heeft

13 likes

Waarom vindt die Daniƫlle het steeds sexy om over haar vieze ondergoed te praten?

Daarbij vind ik het echt niet aantrekkelijk om naar hun zoenen te kijken omdat ik hun karakters zo meh vind, zeker als ik het vergelijk met bijv. Pommeline en Merijn toen in dat zwembad

24 likes

Die vergelijkingen van Thomas ook steeds… Nu weer dat ie zich een stoomlocomotief voelt en dat er maar even aan zijn touwtje getrokken moet worden zodat hij stoom kan afblazen :joy::woman_facepalming:t2:

Moest meteen hieraan denken

2 likes

Hahahaha oh my god m’n oren bloeden

1 like
Fabrizio

https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/showbizz/artikel/4819626/schokkend-fabrizio-en-maithe-nu-alweer-uit-elkaar
lol

1 like

Ja echt een rare …

1 like

Ik ook niet. Volgens mij vindt Danielle Thomas helemaal niks en wil ze echt geen seks met hem. En Thomas ziet Danielle gewoon als een gat volgens mij.

12 likes

Ik vind Fabrizio in de afleveringen eigenlijk echt heel sympathiek. Maar dat kan er ook mee te maken hebben dat de standaard zo laag is ivm Thomas

30 likes

Ik ook!! Dit moet toch bijna nep zijn…? Zo naĆÆef ook en die vent gelijk op dag 1 vrouwen versieren.

2 likes

Ja en alle clichĆ©s die ze uitkraamt. Zei ze nou over een verleider ā€˜spontane jongen’ bleghhh. En haar ik ben de perfecte huisvrouw met een platte buik… wat is dat voor rare jaren 50 fitgirl opmerking

18 likes

Hahah idd de perfecte vrouw voor hem :expressionless:… Zeker omdat ze zogenaamd niet ziet wat hij doet… Ook met die beelden op dat fotolijstje: ā€œIk zie dat hij afstand neemt van de andere meidenā€. Nou sorry maar volgens mij stond ie gewoon lekker te schuren met Angie… Vond ook wel grappig dat Shirley ook zoiets had van nou volgens mij zag ik wat anders…
Jammer want vind haar een mooie meid (zij allemaal trouwens) maar ze komt zo naĆÆef over alsof haar vriend nooit wat zou doen terwijl hij bij de eerste dag al van die opmerkingen maakt enzo…

1 like

Ik heb dat stukje echt 3 keer teruggespoeld omdat ik het niet kon geloven

1 like

Ik dubbel checkte ook even bij m’n vriend of ik goed had gehoord wat ie zei…

1 like

Dikke akka veel grip

20 likes