Temptation Island #1

Ik vind het best wel “tragisch” hoe Thomas en Yasmin nu met elkaar omgaan. Ze hebben best wat meegemaakt (haar moeder is overleden in de tijd dat ze verkering hadden). Lijkt me zo gek als je dan vervolgens zo’n relatie af gaat sluiten met zo’n dom programma en elkaar op deze manier terug te gaan pakken enzo. Of ga ik nu te serieus op een neprelatie in :stuck_out_tongue:

Ik ben ook nieuwsgierig hoe ‘t nu voor zo’n Danielle is. Iemand verleiden om vreemd te gaan zou ze als overwinning kunnen zien, maar nu is ze gewoon een soort rebound. Daar zou ik me dan ook weer te goed voor voelen als ik haar was :stuck_out_tongue: Je bent meer dan slechts een kut waar iemand uit frustratie even zijn piemel in moet legen (wauw dat klinkt banaal hahaha)

2 likes

Los van dat ik me echt verbaas over wat die Liessinde zegt over zichzelf, lekker zelfvertrouwen hartstikke goed hoor, maar alles wat ze zei klonk gewoon een beetje vreemd en ook zo treurig om over een plattere buik te beginnen, comeonnnn. Maar ik vind haar wel echt zielig, ze kan naief zijn en alles, maar het is toch gewoon heel zielig hoe zij Oreo volledig vertrouwt en hem echt het einde vindt en hij gewoon als een hitsig hondje achter die verleidsters aan rent?

14 likes

Ik vind de afgelopen afleveringen zo geacteerd. Dat het nep is a la, maar doe dan je best. Yasmin en Thomas die doen alsof het normaal is om twee jaar relatie zo af te sluiten en vol dramatiek overal op reageren (“ik wilde huilen, maar er kwamen geen tranen”). Orpheo en Liessinde, waarvan ik oprecht niet geloof dat je zo naïef kan zijn als je weet dat hij al eerder is vreemdgegaan. Al die verschrikkelijke verleiders.

2 likes

Orpheo was vast met zijn piemel in een andere vrouw gevallen, was niet zijn schuld.

21 likes

Ja Oh Oh daar gaan we weer!

Hahaa love Damian

40 likes

Pff die Yasmin doet me echt denken aan het stereotype middelbare school meisje. Zo gedroegen mn vriendinnen en ik ons toen we 14-15-16-17 ofzo waren. Ook dat neppe gedoe op die date.

En wat vind ik Shirley een verademing qua normaalheid en nuchterheid haha vergeleken met de andere drie. Ik vind haar echt leuk.

29 likes

Helemaal mee eens, ik vind Shirley ook echt leuk!!!

1 like

Wat ik wel jammer vind is dat in het volgende kampvuur Damian wss echt 0 te zien gaat krijgen van haar nuchterheid maar juist de stukjes waar ze even boos was…

Hoop zo dat zij er gewoon leuk uitkomen want zij doen beiden echt weinig verkeerd. Tuurlijk Damian zegt wel dingen die op het randje zijn maar dat vind ik ook wel bij hem als persoon passen, zo’n onaangepaste Hagenees.

Shirley is geen BNer toch?

3 likes

Wat ik ook goed vind voor mezelf is dat toen de koppels bekend werden gemaakt ik bij Shirley meteen dacht; oh zo’n tutje met opgespoten lippen en alles. Maar ik vind haar echt heel leuk overkomen en daardoor is mijn beeld van dat soort meisjes ook wel veranderd.

De verleidsters maken dat beeld wel weer meteen waar maar goed :smiley:

6 likes

Nee zij is verder niet bekend van iets!

Dacht juist dat shirley die volle lippen van zichzelf heeft! Zo niet, ze zien er natuurlijk uit.

5 likes

Ja ach ik zou me denk ik ook niet van mn beste kant laten zien als ik in haar positie zou zitten. En daarbij wordt het natuurlijk ook op een bepaalde manier gemonteerd en ik kan het van haar hebben omdat ze de vorige keer gewoon eerlijk zei dat ze dat uit emotie deed (reageren met dat de relatie klaar was na beelden op het kampvuur) en dat ze het uiteindelijk niet zo voelde.

In dit filmpje zegt Thomas dat zijn handen stinken van het aas voor de vissen omdat ze gingen vissen en niet dat zijn handen stinken door haar.

2 likes

Is er toevallig al een linkje voor afl. 9? :grin: Die op spatienet doen het niet :see_no_evil:

Vind ik ook, volgens mij zijn dat gewoon haar natuurlijke lippen.

Ik bedoel dat ik Shirley zich juist wel goed vindt gedragen, ze is eventjes boos en vervolgens relativeert ze dat. Maar denk niet dat productie Damian dat relativeren laat zien maar wel wat ze uit emotie zei :frowning:

@Clarity heeft altijd wel goede linkjes volgens mij :stuck_out_tongue:

1 like

Haha nou vooruit dan
Aflevering 9

7 likes

Much love, thank youuu! :heart::smiley:

1 like