Temptation Island #1

Hoi. Wat is er?

Haha ja ik vind Shirley echt hilarisch.

En die woede van Damian idd in die preview, wtf?

Het staat meestal tussen 12.00 en 13.00 op spatienet

Nee helaas nog niet. Zal hem hier posten als ik hem heb :wink:

Ik vind Shirley zo grappig. Ik wil wel met haar naar de Apenheul

27 likes

Ze is er geweest!

28 likes

Thomas is zooo raar

2 likes

Yesss thanks nu heb ik lekker drama tijdens mn lunch :tada::tada:

Hahaha love shirley

1 like

Ze ziet er inderdaad heel anders uit op deze foto!

Echt bijzonder dat Liessinde zo naief was. Jammer voor haar dat ze er achter moet komen dat hij zo is. Maar net zoals een van de verleidsters ook zei, als hij het hier al doet als hij denkt dat er geen camera’s zijn, wat zal hij dan in NL allemaal gedaan hebben als hij vrij spel had… Wat een vieze guy. Echt Mezdi 2.0 …

Edit: met zo’n vuurpijl vind ik t ook altijd zo grappig dat iedereen er dan naartoe rent oid om te kijken. Het vuurwerk is er met een reden. Juist niet iets om dan “happy” naartoe te rennen toch? En sws zie je niet wat er dan gebeurd is, dus je wordt er toch niks wijzer van. Kan je net zo goed gewoon op je plek blijven toch? :sweat_smile::joy:

6 likes

Ze gaf daarna ook nog een jongen een kus op zijn mond misschien daarom.

Iemand nog een linkje nodig? Of doet de andere link het nog?

Volgens mij doet spatienet het altijd maar +/- een dag en is ie daarna weer offline ivm rechtenclaim van RTL. Dus wellicht dat ie het vandaag nog doet, maar morgen vast niet meer :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik vind Yasmin wel heel kinderachtig met haar #zurekut. Ze zegt over Thomas dat hij zichzelf voor schut zet, maar dat doet ze zelf op deze manier net zo goed.

29 likes

Nee eens, zou flauw.

Ik vond dat wel heel menselijk eigenlijk

3 likes

Nou voor de zekerheid dan :wink:

Aflevering 10

4 likes

Ja maar opzich is het daar wss vlak na de beelden gefilmd en zit je daar wel echt in een mindfuck.

Ik vind het heel jammer voor Fabri en Pommeline dat de beelden bij hun zoo selectief worden geknipt en geplakt, terwijl ze elkaar volgens mij heel erg missen.

Wel geinig dat iedereen haat op Thomas en die Danielle vind ik zo’n zuurpruim…

3 likes

Thnx! Raar genoeg is op spatienet maar 10min dus hartstikke bedankt

1 like