I see what you did there…
Omdat die gozer alleen aan zijn eigen denkt.
Channah en Quinten krijgen een:
jongen
“danielle heeft geen zure kut”
hahaha
Het zal allemaal wel heel anders zijn als je echt daar op dat eiland zit enzo, maar ik vind het altijd zo apart hoe ze allemaal met elkaar omgaan. De vrouwelijke helften van de koppels en mannelijke verleiders hebben dat eigenlijk niet, die lijken gewoon best normaal met elkaar om te gaan. Maar bij de mannelijke helften van de koppels en de verleidsters vraag ik me altijd af waarom ze zo overdreven doen. Zo’n Damian die heeeeelemaal crazy wordt van een vuurpijl en dan die forever twerkende verleidster die hem helemaal moet troosten en ‘oooh lieverd poepie schatje zooooo erg voor je’ blabla nog meer onzin. Ik heb toch het idee dat dat op het eiland van de dames en verleiders er anders aantoe gaat (los van de zwaar emotionele reacties van pommelien).
@Barosmijnschatje Sowieso vind ik dat het spel heel anders gespeeld wordt door de vrouwelijke verleidsters dan de mannelijke. De vrouwen trekken gelijk alles uit de kast (of juist niks aangezien ze vaak halfnaakt rondlopen😋) en zijn echt aan het verleiden. De mannelijke verleiders vind ik altijd erg afwachtend. Pas als de man van een koppel de fout is gaat dan komen zij met ‘ik bied een schouder om op te huilen en dan gaan ze op een gegeven moment vast wel een keer de fout in.’ Ik vind het jammer dat de mannen niet actiever bezig zijn met verleiden. Ik vind het ook niet zo heel gek dat de mannen vaak als eerst de fout in gaan. Die worden volgestopt met alcohol (hun dates zijn ook vaak anders dan die van de vrouwen vind ik) en de verleidsters twerken er op los met strings aan, gaan gewoon boven de mannen zitten/liggen etc.
Ik denk dat als die mannen zo overdreven zouden doen het alleen maar een afknapper zou zijn.
Ja je hebt gelijk dat de mannelijke verleiders inderdaad minder actief bezig zijn met het spel, althans, zo lijkt het ten opzichte van de aanpak van de vrouwelijke verleidsters. Hoe zij het aanpakken ligt er zo dik bovenop en ze laten niks aan de verbeelding over. En de verleidsters die een wat andere aanpak hebben en niet zo super overdreven doen, die zie je eigenlijk niet. Neem nou zo’n Lie. In het begin werd zij veel in beeld gehaald en viel iedereen van zn stoel door haar looks. Maar eigenlijk lijkt ze best normaal en best bescheiden, je ziet haar niet overal losgaan en als losgeslagen wild beest in bomen hangend twerkend shotjes achterover gieten. En na een aflevering of 3 is ze eigenlijk nooit meer in beeld gekomen. De enige die niet zo overdreven doet en wel in de smaak valt is volgens mij die Julia die veel met fabrizio omgaat, vind haar nog wel een leuk type.
Ben het wel eens met @flwhrs ik denk persoonlijk ook niet dat de vrouwen wild zouden worden van een mannelijke verleider die zo desperado loopt te doen en zich zodanig opdringt als de vrouwelijke verleidsters bij de mannen doen. Ik vind het ook best veel zeggen over de mannen die voor dat soort verleidsters vallen.
Gewoon uit interesse, maar wat vind je het over de mannen zeggen?
Nou dat is wel een hele goeie vraag eigenlijk, wat een loze opmerking als ik het zo van mezelf teruglees. Maar als ik er goed over nadenk vind ik het denk ik zeggen dat de man in kwestie de verleidster maar voor 1 ding goed vindt en dat is seks, omdat de gesprekken (die wij als kijker zien) eigenlijk ook alleen maar over lust gaan en er weinig inhoudelijks voorbij komt. Het is misschien niet eerlijk conclusies te trekken omdat je er als kijker natuurlijk niet de hele tijd bij bent, maar goed ik baseer alles op wat ik zie. Wat ik bedoelde met een verleidster als Lie, haar gesprekken leken toch wel iets serieuzer en wat verder te gaan dan ‘hey ik heb tieten en een lekkere kont, wil je ze zien’ en zij is eigenlijk meteen afgevallen als interessante verleidster. Dat vind ik dan toch wel jammer en ook wel opvallend omdat iedereen het erover heeft hoe belangrijk ze het wel niet vinden dat ze goed kunnen praten met iemand…
Lief dat je zo uitgebreid reageert! Je intuïtie deel ik hoor! Ik zou het heel onaantrekkelijk vinden als mijn vriend voor een van die verleiders zou gaan. Maar ik snap ook dat je geil kan worden van bepaalde mensen of typen, ook als het er dik bovenop ligt if superfijn is. Maar er bevoordeeld niet verliefd op zou kunnen worden. Dat ik niet iets alleen voor mannen. Ik zou het andersom, als mijn vriend nu zou zeggen: “gatver heb jij met dat leeghoofd seks gehad? Gatverdamne wat een afknapper.” Zou ik denken did even normaal joh, ik ben heus niet op zn interessante karakter gevallen, maar ik kan/kon toch evengoed met hem het bed in duiken. Daarmee bedoel ik geen uitspraak te doen over vreemdgaan, even voor de duidelijkheid, maar meer als uitspraak over mijn ‘wilde’ verleden.
Wat triest weer
Pff nog lekker blijven uithalen naar elkaar… Dat #zurekut heeft zij tíjdens de opnames gezegd waarvoor ze nu excuus maakt en terug komt op haar woorden. Dit is iets wat hij bewust doet… En dan boos worden als mensen dan vinden dat je een raar mannetje bent… Hij maakt het er toch zelf naar? 🤷
ohhh wat vind ik die Thomas toch een walgelijk ventje. Al was het de laatste man op aarde
Wat heeft hij gezegd? Ik kan het artikel niet openen
Pff wat flauw van hem…
Ik herken haar helemaal niet op haar Insta. In Temptation ziet ze er echt zo anders uit, kan niet precies zeggen wat, maar ze lijkt zo anders.
Ja heel anders he, nou draagt ze op temptation voor mijn gevoel heel weinig make-up, misschien dat het er daardoor een beetje anders uitziet? Ook lijkt ze me op haar recentere fotoos best wel wat afgevallen sinds temptation.
Ja dat is ook waar, ze ziet in TI heel “naturel” uit.