Yasmin was toch eerst dikke mik met Jonah? Weet iemand wat er is gebeurd/hoe ze opeens zo dik is met Stewey?
Plotline productie gok ik
Wauw wat een walgelijk rotjong is dit ook.
Ik zou het wel echt heel leuk vinden voor Shirley en Daan!
Woooooow ik volgde JSF vroeger diehard en ook in 2008, Yasmin is gewoon van dat musical liedje
Hoe fantastisch zou het zijn als ze dit begint te zingen bij het laatste kampvuur:
“Ik weet wat ik wiiiil, daar hoor jij niet bij want jij hebt geen respect voor mij!”
haha treffend!
Hahahaha wat een zieligerd. Wat een meaningless leven heeft hij als hij zich hier druk overmaakt en dit serieus gelooft.
W t f
Ook al zou Orpheo vreemd willen gaan, de vraag is of een verleidster daartoe te verleiden is. Zou zelf echt wegrennen.
Net koffie gezet, ik zit klaar hoor
In welke wereld leeft Thomas??!?!?!!? “Ik kan met écht niet bedenken wat ik eventueel verkeerd gedaan zou kunnen hebben!”
Bijzonder want in zijn eigen video’s met terugkijken vd aflevering, zegt hij wel soms dat ie dingen verkeerd heeft gedaan…
Ja maar dat komt toch omdat hij op het eiland niet meer wist dat hij al die uitspraken had gedaan omdat ie zo dronken was. Ofja dat is wat ie zegt.
Haha ja makkelijk excuus om je daden goed te praten
Vind het zo storend hoe Thomas in de slachtofferrol schiet… Had wel medelijden met Damian, ook al snap ik Shirley heel goed. Damian was wel echt met die agressieve blik in zijn ogen.
Iemand al een linkje van afl 11? Nog niks op spatienet.
Wel eng hoe boos Damian wordt… Shirley mag toch wegoverwogen besluiten om niet met hem verder te willen?
Ik heb het nog niet gezien, maar in voorstukje van vorige week zag je een glimp. Ik kan (door traumatische gebeurtenissen) hier niet naar kijken.
Ik denk dat veel mensen niet door hebben hoe boos ze kunnen worden, dus ik hoop dat dit een soort wake up call is voor Damian als hij zichzelf terugziet.
Huhhhh Thomas heeft lopen nöken en dan wordt hij boos dat Yasmin met iemand zoent. Hij zegt dat hij oprecht is geweest en hij heeft alleen dingen gedaan die hij uit kan leggen. Hij weet niet wat hij gedaan kan hebben dat Yasmin het uit maakt. Die gast spoort echt niet?
Nog niet iemand gehoord die zoveel poep praat als die Orpheo. Hij praat veel maar zegt zo weinig, bah wat een hapsnurker zeg.