Looooool Thomas is zo hypocriet, echt belachelijk gewoon. “Ik kan écht niet bedenken wat ík heb gedaan om Yasmin zo te triggeren!” 

En Damian vond ik inderdaad ook een beetje eng.
Looooool Thomas is zo hypocriet, echt belachelijk gewoon. “Ik kan écht niet bedenken wat ík heb gedaan om Yasmin zo te triggeren!” 

En Damian vond ik inderdaad ook een beetje eng.
Een vriendin van me omschreef Liessinde als zo’n robot uit Westworld en daar moet ik nu steeds aan denken als ik haar zie haha
Wow, once you see it…
inderdaad!!
Wooooow ja ik snap wat je bedoelt
Empathie straalde van 'm af 
Op het youtubekanaal van Quentin is een filmpje geplaatst waarin hij en Channah de aflevering met Damian kijken. Damian vertelt dat de productie een dag voor het kampvuur al tegen hem had gezegd dat hij heftige beelden zou krijgen, hij liep zichzelf dus al behoorlijk op te fokken voor het kampvuur. De productie had ook speciaal voor hem die boksbal neergezet omdat bekend is dat hij kampt met agressieproblemen. Hoe heftig ik de woede uitbarsting van Damian ook vond, ik vind het wel verstandig dat hij zich heeft afgereageerd op de boksbal voordat hij de villa in ging. Ik snap ook dat hij helemaal gebroken is nadat Shirley het op zo’n koude manier uitmaakt, waarom wachtte ze niet gewoon tot ze elkaar weer zouden zien?
Wel bijzonder dat, juist omdat ze weten dat hij daar mee kampt, ze hem dan van tevoren zo opfokken door dat te zeggen… Maarja sensatie he. Alles voor de views. Wat slecht eigenlijk.
Snap ook niet dat er nog mensen zijn die meedoen aan TI. Juist door alle verhalen die rondgaan over de productie, dat ze een typetje van je maken, verplicht dingen moet doen, enz…
EENS! Ik vind dat hij het best goed kan kanaliseren, en lijkt me gezond dat hij het ook eruit gooit op die boksbal. laat ook zien dat ie zelfkennis heeft dat ie daar zelf om vraagt
Snap ook niet dat er nog mensen zijn die meedoen aan TI. Juist door alle verhalen die rondgaan over de productie, dat ze een typetje van je maken, verplicht dingen moet doen, enz…

Ja I know… 
Precies! Het is natuurlijk niet goed, maar als je het nou eenmaal hebt kun je er maar beter zo mee omgaan.
Wat een vreselijk ventje is dat zeg. En die blouse altijd open 
Heeft iemand een linkje? 
Muchas gracias!
Jij bent echt de held van dit topic haha 
Die oreo, serieus mn klomp breekt meerdere keren als ik hem zie en hoor wat ie zegt. Je vriendin is het gehele filmpje aan het huilen, en dan zegt ie dat het hem niks doet? Ik weet echt niet wat hij met liessinde heeft gedaan maar die meit lijkt volledig gehersenspoeld, wat MOET je met zo’n kerel?
Hahaha ja die boeken ja, dat was ik even vergeten. Vond de opmerking van djamiah ook geestig, ik begrijp je wel, ik vind haar in sommige opzichten ook best leuk, relaxed, niet zeiken en stoer, dat kan ik ook wel aan haar waarderen! Moest ook wel lachen toen ze tegen damian zei dat ze hem ook wel leuk zou vinden als ie haar naam eens een x goed zou uitspreken.
Ik vind haar ook heel leuk! Dat getwerk is wel een beetje extreem, maar kan me voorstellen dat als je dat elke dag met je werk doet het vrij normaal voor je wordt.
Ik vraag me na deze aflevering echt af wat er de laatste dag zo fout gaat dat Pommelien en Fabrizio elkaar nu haten. Deze aflevering leek het erop dat ze er nog wel goed uit zouden komen. Heb ook echt het idee dat als een stel de mist in gaat het de rest ook opstookt om de grenzen op te zoeken. Net als dat seizoen met Pommelien en Merijn dat ze in één avond allemaal maar all the way gingen.
Volgens mij haten ze elkaar niet. Vorige week hebben ze allebei iets op hun insta stories gedeeld over de stand van zaken nu (na overleg met de productie) maar ze werken nog wel samen geloof ik.