Temptation Island #1

Maar echt, hoe ver up your own ass zit je als je met droge ogen kan zeggen dat je niets verkeerd hebt gedaan :woman_shrugging:

Sowieso de manier waarop hij met seks bezig is, zo onaantrekkelijk. Geloof er niets van dat danielle er echt een nieuw onderbroekje door nodig heeft :joy::smirk:

4 likes

Saaaaame :weary:

Ja ik kijk nu al en ben zo lui.

Ik vind de agressiviteit van Damian ook echt zeker niet normaal, maar ik vind de manier hoe Shirley het uitmaakt echt niet netjes. Wees dan ook zo respectvol om het recht in zijn gezicht uit te maken als je bent gaan nadenken en het niet meer ziet zitten. Ze hoeft nog maar 2 dagen ofzo…

10 likes

Pfff kreeg echt hartkloppingen van die agressie van Damian.

Haha Thomas. Hij snapt niet wat ie heeft gedaan??? :joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

6 likes

Ja had ik ook

1 like

Looooool Thomas is zo hypocriet, echt belachelijk gewoon. “Ik kan écht niet bedenken wat ík heb gedaan om Yasmin zo te triggeren!” :woman_facepalming:t2::woman_facepalming:t2::woman_facepalming:t2:

En Damian vond ik inderdaad ook een beetje eng.

6 likes

Een vriendin van me omschreef Liessinde als zo’n robot uit Westworld en daar moet ik nu steeds aan denken als ik haar zie haha

16 likes

Wow, once you see it… :flushed: inderdaad!!

1 like

Wooooow ja ik snap wat je bedoelt

1 like

Empathie straalde van 'm af :joy:

1 like

Op het youtubekanaal van Quentin is een filmpje geplaatst waarin hij en Channah de aflevering met Damian kijken. Damian vertelt dat de productie een dag voor het kampvuur al tegen hem had gezegd dat hij heftige beelden zou krijgen, hij liep zichzelf dus al behoorlijk op te fokken voor het kampvuur. De productie had ook speciaal voor hem die boksbal neergezet omdat bekend is dat hij kampt met agressieproblemen. Hoe heftig ik de woede uitbarsting van Damian ook vond, ik vind het wel verstandig dat hij zich heeft afgereageerd op de boksbal voordat hij de villa in ging. Ik snap ook dat hij helemaal gebroken is nadat Shirley het op zo’n koude manier uitmaakt, waarom wachtte ze niet gewoon tot ze elkaar weer zouden zien?

15 likes

Wel bijzonder dat, juist omdat ze weten dat hij daar mee kampt, ze hem dan van tevoren zo opfokken door dat te zeggen… Maarja sensatie he. Alles voor de views. Wat slecht eigenlijk.

Snap ook niet dat er nog mensen zijn die meedoen aan TI. Juist door alle verhalen die rondgaan over de productie, dat ze een typetje van je maken, verplicht dingen moet doen, enz…

5 likes

EENS! Ik vind dat hij het best goed kan kanaliseren, en lijkt me gezond dat hij het ook eruit gooit op die boksbal. laat ook zien dat ie zelfkennis heeft dat ie daar zelf om vraagt

5 likes

Snap ook niet dat er nog mensen zijn die meedoen aan TI. Juist door alle verhalen die rondgaan over de productie, dat ze een typetje van je maken, verplicht dingen moet doen, enz…

:money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

Ja I know… :frowning:

Precies! Het is natuurlijk niet goed, maar als je het nou eenmaal hebt kun je er maar beter zo mee omgaan.

1 like

Wat een vreselijk ventje is dat zeg. En die blouse altijd open :face_vomiting:

4 likes

Heeft iemand een linkje? :innocent: