Temptation Island #1

Aflevering 11
Alstu

8 likes

Muchas gracias!

1 like

Jij bent echt de held van dit topic haha :star_struck:

3 likes

Die oreo, serieus mn klomp breekt meerdere keren als ik hem zie en hoor wat ie zegt. Je vriendin is het gehele filmpje aan het huilen, en dan zegt ie dat het hem niks doet? Ik weet echt niet wat hij met liessinde heeft gedaan maar die meit lijkt volledig gehersenspoeld, wat MOET je met zo’n kerel?

15 likes

Hahaha ja die boeken ja, dat was ik even vergeten. Vond de opmerking van djamiah ook geestig, ik begrijp je wel, ik vind haar in sommige opzichten ook best leuk, relaxed, niet zeiken en stoer, dat kan ik ook wel aan haar waarderen! Moest ook wel lachen toen ze tegen damian zei dat ze hem ook wel leuk zou vinden als ie haar naam eens een x goed zou uitspreken.

4 likes

Ik vind haar ook heel leuk! Dat getwerk is wel een beetje extreem, maar kan me voorstellen dat als je dat elke dag met je werk doet het vrij normaal voor je wordt.

Ik vraag me na deze aflevering echt af wat er de laatste dag zo fout gaat dat Pommelien en Fabrizio elkaar nu haten. Deze aflevering leek het erop dat ze er nog wel goed uit zouden komen. Heb ook echt het idee dat als een stel de mist in gaat het de rest ook opstookt om de grenzen op te zoeken. Net als dat seizoen met Pommelien en Merijn dat ze in één avond allemaal maar all the way gingen.

Volgens mij haten ze elkaar niet. Vorige week hebben ze allebei iets op hun insta stories gedeeld over de stand van zaken nu (na overleg met de productie) maar ze werken nog wel samen geloof ik.

1 like

Ja had ik ook gelezen op insta. Pommeline werkt nog in zijn shop. Hij heeft respect voor haar dat ze dat zo netjes doet en hij heeft het volgens hem verkeerd aangepakt en hij zou haar nooit gelukkig kunnen maken etc etc. Pommeline wilt wel naar een andere stad, maar kan zo snel niets regelen geloof ik.

1 like

Oh ik vind het ook afschuwelijk dat getwerk, zo trashy.

Dus doe maar niet aub. :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Pommeline is aan het kijken om terug te verhuizen naar Gent. En vandaag heeft ze blijkbaar ook een (de?) tattoo laten verwijderen. Kon niet goed zien of het nu die tattoo van Fabrizio’s hoofd was.

Ja was die van zijn hoofd wel, zoals ik t nu zie.

Toch vind ik het wel sneu dat ze uit elkaar zijn. In de afleveringen zie je duidelijk hoe gek ze op elkaar zijn. Het is ook allemaal extreem kut gemonteerd bij hun. Nog erger dan bij de rest.

Tuurlijk hoort dat er een beetje bij maar zou ik heel kut vinden om terug te zien.

6 likes

Oh haha dan heb ik het verkeerd onthouden. Dacht dat ze go go danseres was ofzo. Interessant restaurant wel :joy:

Volgens mij is ze beiden! Day job/night Job ofzo

Aan Pommeline haar instastory te zien heeft ze ook een nieuwe relatie (@levimurillox, z’n account is prive maar hij heeft wel :heart: P. in z’n omschrijving)

Ik kan al 28 jaar geen geschikt persoon vinden, maar deze mensen vinden gewoon iedere maand hun nieuwe levensliefde… wat doe ik toch verkeerd?

23 likes

Ah oke, dat had ik niet gelezen. Maar dit zal denk ik ook niet bevorderlijk zijn geweest.
Los nog van het kutgevoel die je die 2 weken hebt door dat geknip en geplak.

Maargoed. Kan me sowieso niet voorstellen dat je eraan meedoet.

1 like

Ik crave al een week naar Oreo koekjes dankzij hem.

1 like

Ik zou echt genomineerd worden tot slechtste verleidster EVER ben ik bang

Ahjoh, dan word je net als die ginger uit het eerste seizoen met Niels en Rosanna. Je bent één keer in beeld, daarna lijk je niet meer te bestaan, maar heb je wel een gratis vakantie gehad. :grimacing:

2 likes