Ja had ik ook gelezen op insta. Pommeline werkt nog in zijn shop. Hij heeft respect voor haar dat ze dat zo netjes doet en hij heeft het volgens hem verkeerd aangepakt en hij zou haar nooit gelukkig kunnen maken etc etc. Pommeline wilt wel naar een andere stad, maar kan zo snel niets regelen geloof ik.
Oh ik vind het ook afschuwelijk dat getwerk, zo trashy.
Dus doe maar niet aub. 
Pommeline is aan het kijken om terug te verhuizen naar Gent. En vandaag heeft ze blijkbaar ook een (de?) tattoo laten verwijderen. Kon niet goed zien of het nu die tattoo van Fabrizio’s hoofd was.
Ja was die van zijn hoofd wel, zoals ik t nu zie.
Toch vind ik het wel sneu dat ze uit elkaar zijn. In de afleveringen zie je duidelijk hoe gek ze op elkaar zijn. Het is ook allemaal extreem kut gemonteerd bij hun. Nog erger dan bij de rest.
Tuurlijk hoort dat er een beetje bij maar zou ik heel kut vinden om terug te zien.
Oh haha dan heb ik het verkeerd onthouden. Dacht dat ze go go danseres was ofzo. Interessant restaurant wel 
Volgens mij is ze beiden! Day job/night Job ofzo
Aan Pommeline haar instastory te zien heeft ze ook een nieuwe relatie (@levimurillox, z’n account is prive maar hij heeft wel
P. in z’n omschrijving)
Ik kan al 28 jaar geen geschikt persoon vinden, maar deze mensen vinden gewoon iedere maand hun nieuwe levensliefde… wat doe ik toch verkeerd?
Ah oke, dat had ik niet gelezen. Maar dit zal denk ik ook niet bevorderlijk zijn geweest.
Los nog van het kutgevoel die je die 2 weken hebt door dat geknip en geplak.
Maargoed. Kan me sowieso niet voorstellen dat je eraan meedoet.
Ik crave al een week naar Oreo koekjes dankzij hem.
Ik zou echt genomineerd worden tot slechtste verleidster EVER ben ik bang
Ahjoh, dan word je net als die ginger uit het eerste seizoen met Niels en Rosanna. Je bent één keer in beeld, daarna lijk je niet meer te bestaan, maar heb je wel een gratis vakantie gehad. 
Tenzij je na 2 dagen weer weggestuurd wordt omdat je niet interessant genoeg bent 
Dit las ik net in de stories van Shirley. Ik maak hier uit op dat zij en Damian voor TI al (tijdelijk?) uit elkaar waren.
Klinkt ook gewoon als een excuus voor een feestvakantie en bekendheid 
Maar die boosheid van Damian lijkt me niet nep? Dus het zal niet helemaal uit zijn geweest. En ze gaven allebei ook wel toe dat ze geen stabiele relatie hadden?
Hier geeft hij een beetje uitleg
Aflevering van vandaag:
Heb ik het nou helemaal gemist dat Mitch ineens de grootste temptation is van Pommeline? 
Hahahhahaa Oreo wordt gewoon keihard uitgelachen door alle mannen wanneer hij zijn keuze voor de dreamdate motiveert. Omg wat een enorme kneus.