Tenzij je na 2 dagen weer weggestuurd wordt omdat je niet interessant genoeg bent
Dit las ik net in de stories van Shirley. Ik maak hier uit op dat zij en Damian voor TI al (tijdelijk?) uit elkaar waren.
Klinkt ook gewoon als een excuus voor een feestvakantie en bekendheid
Maar die boosheid van Damian lijkt me niet nep? Dus het zal niet helemaal uit zijn geweest. En ze gaven allebei ook wel toe dat ze geen stabiele relatie hadden?
Hier geeft hij een beetje uitleg
Aflevering van vandaag:
Heb ik het nou helemaal gemist dat Mitch ineens de grootste temptation is van Pommeline?
Hahahhahaa Oreo wordt gewoon keihard uitgelachen door alle mannen wanneer hij zijn keuze voor de dreamdate motiveert. Omg wat een enorme kneus.
Oreo: “Liessinde kan erg emotioneel zijn als ze ergens geen raad op weet. Ik kan haar vanuit mijn kant geen indicatie geven. Maar dit is wel gewoon de Liessinde die ik ken en dat is het belangrijkst!”
Ik:
Dit is iedere keer mijn gezicht zodra Oreokoek wat zegt
Oreo: “De ultieme vrouw is de vrouw die zich transparant kan instellen door middel van koken. Dat is een tegemoetkoming die ik zeker waardeer.”
Hahaha echt waar háált hij het vandaan joh?
Hahahahahahahah hadden Oreo en Liessinde nu een shirt aan met daarop een sexy foto van zichzelf tijdens het laatste kampvuur?
Heb de nieuwe aflevering nog niet gezien, maar door jullie berichten lijkt oreo steeds vager. Wat voor baan zou hij hebben? Zou hij daar ook in raadsels praten?
Ik denk bij een klantenservice, zo iemand die je rommel verkoopt en waar je gewoon intrapt.
Spoiler
volgens mij inderdaad Thomas en Danielle, maar wel onduidelijk want ik moest ook echt even terugspoelen om te kijken of zij het niet was (vooral omdat zij bij dat fragment sprak). Best rotte montage voor Yasmin.
Ahhhhh ik wil ook kijken, maar er staat nog geen linkje online/spa.tienet
Hij staat er nu op!
Hij is volgens mij personal trainer ofzo… Maar idd de onzin die die man uitkraamt…
Volgens mij ook want je ziet dezelfde manden aan de muur hangen
Heeft Yasmin tijdens die quotes tegen het einde nou een zieke brandplek op haar voorhoofd?!