Zag in haar instastories dat ze heel veel hebben weggelaten en dat ze in haar ‘reageren op’-video zou vertellen wat er nog meer gebeurd is en wat die wond op haar hoofd heeft veroorzaakt!
Nee volgens mij wel die laatsten
Hahahaha die quote wil ik op een tegeltje in de wc
Ik denk een halve aflevering voor de dreamdates en dan de andere helft met kampvuur, eindigend met een cliffhanger. Zoiets.
Als hij praat kan ik alleen maar roepen “wat lul je nouuuuu je zegt gewoon niks”!!!
Wacht even… wilt Oreo serieus met twee vrouwen op dream date? Of maakt hij een grap?
Zei Oreo nou ‘domme’ tegen Angie toen ze die discussie hadden? Heb het 3 keer teruggespoeld maar hoop toch niet dat hij echt zei
Heeft iemand weer een linkje😉
Ik verstond verdomme
Ik kan gewoon echt niet normaal naar die Oreo kijken, wat een verschrikkelijk naar persoon.
Oreo zei letterlijk dat de Liessinde die hij op de kampvuurbeelden zag, de Liessinde is die hij kent. Huh? Het waren allemaal beelden waarop ze huilde?
En die dingen die hij op de dreamdate zei toen Angie tegen hem inging… Iets van ‘‘ga je in discussie of accepteer je gewoon wat ik zeg?’’. Echt bizar, ik hoop dat die mafkees goed op z’n plek wordt gezet en dat Liessinde inziet dat ze beter verdient. Die twee lijken niet van deze wereld.
Denken jullie niet dat hij een acteur is? Het heeft überhaupt geen zin om die paar dagen mee te doen aan het programma lijkt me. Ik kan me bijna niet voorstellen dat iemand echt zo een lelijke persoonlijkheid heeft
Ik zit helemaal klaar om deze aflevering te gaan kijken en dan doet videoland het niet en bij spatienet is het ook al offline gehaald
Orfeo zei ook iets over niet koken als zijn vriendin ongesteld is toch. Echt walgelijk.
Ik vind damian echt heel leuk. Heerlijk zo n vent maar denk als vriendje dat ie best heftig kan zijn
Denkt Damian nou dat Ban Suriya niet storen betekent? Omdat hij dat ook zo zegt?
Echt niveau van deze mensen hahaha
Ik vind Damian heel leuk in die deleted scenes op het youtube kanaal van Videoland.
Sorry maar wat is er leuk aan hem. Hij is verschrikkelijk aggressief vooral. Ik zou doodsbang zijn voor zo’n vent. Hij heeft zichzelf ook totaal niet onder controle.
Ik vind dat hij er eigenlijk nog wel enigszins controle over heeft? Het lukt hem namelijk wel - zelfs als de emotie blijkbaar al zo hoog is opgelopen - nog wel om het op een boksbal af te reageren. Of om weg te lopen en naar zijn kamer te gaan. Hij is in ieder geval niet agressief richting anderen.
Als je dat dan vergelijkt met bijvoorbeeld Quintin die bij het kampvuur uit boosheid Thomas een duw/klap gaf, “omdat Thomas toevallig in de buurt zit”. Dan is de mate van agressie van Quintin misschien wel minder erg, maar vind Damian er dan wel meer controle over hebben.