Temptation Island #1

Hahah nee, er stond onder Ban Suriya de tekst: private area (of zoiets).

Dus niemand mocht binnenkomen, wat ze 2 min later wel deden :joy:

@Blush In het filmpje op Channah haar kanaal dat ze de aflevering gaan kijken zegt ie wel dat hij dacht dat Ban Suriya niet storen betekende.

5 likes

OMG :joy::scream:

Dit dus! Hij weet dat hij moeite heeft met zijn agressieregulatie en het lukt hem om dat ‘op een veilige manier’ te uiten. Zoals slaan op een boksbal of op zijn kussen. Dat vind ik echt heel knap van hem. Want een agressieprobleem kun je niet zomaar uit zetten, alleen goed mee leren om gaan. Ik word banger van mensen die gaan vechten of met dingen gaan gooien (zoals in eotb).

15 likes

Helemaal mee eens, ik vond dat vechten in EOTBDD veel enger omdat je zag dat ze hun agressie op mensen afreageerden en er later geen spijt van hadden.

1 like

Pfff wat is die Orfeo een irritant en naar mannetje zeg, ik zou niet als Angie nog het spelletje kunnen meespelen. Ik snap dat je als verleidster soms dingen door de vingers ziet onder het mom van het spelletje, maar die Orfeo moet gewoon een keer op zn plek gezet worden. Hij vindt zichzelf echt het oppermannetje terwijl hij gewoon praat en doet als een dwaas. Ik hoop zo dat Liessinde zo snel mogelijk de relatie afbreekt want ze lijkt wel gebrainwasht door hem.

10 likes

Thx :wink:

1 like

Hahahahaha die Oreo, je snapt toch ook echt compleet niks van wat er uit die strot van hem komt??? Wat een figuur.

Volgt iemand de instagram van team tempa? Staat een filmpje op waar Yasmin en Damian aan het zoenen zijn :joy: en volgens mij was dat op een boeking waar ze naar toe is gegaan met Shirley

Demi en Sidney zijn uit elkaar.

1 like

Ze heeft er zelf ook onder gereageerd haha.

5 likes

‘were’ :weary::weary::weary:

1 like

Ook altijd dat zuipen er weer bij halen. Vind ik echt geen excuus
Verder zou ik zelf ook met Damian zoenen hoor, dat is t probleem niet

1 like

ik wacht in spanning af.

1 like

Shirley ook! Die schreef iets van ‘it’s all good Guys!’

Hallo hoe zit het dan met Djamila

Hahaha blijkbaar was dat moment waarop Orpheo niet wou kiezen in het echt nogerger geweest dan op beeld:

15 likes

Orpheo bij het kampvuur van vandaag, wat een naar persoon omg. Je ziet echt dat hij zoveel controle over Liessinde heeft.

15 likes

Zo eng manipulatief. Zit echt boos achter mn laptop door hem!

Ja same here, echt vreselijk om te zien.