En reactie van pimmeline voor de geïnteresseerde.
Waarom moet dit allemaal openbaar? :’)
Ik weet nie waarom maar word helemaal emo van die instaberichten 
Ik vind Thomas echt zo onnozel
Pff ben nu de laatste aflevering aan het kijken en ik walg zo ontzettend erg om Orpheo. Vind het ook echt naar dat hij een plekje gekregen heeft op tv maar hoop heel erg dat niemand hem als voorbeeld ziet. Ook wel goed dat de verleiders en ook wel Kaj zijn gedrag afkeuren. Hoe erg hij haar manipuleert en overhaalt, brr.
Aaahhhh die Orpheo maakt me echt WOEST
Damien die de verleider van Shirley bedankt haha. Ik vind hem zo lief overkomen in temptation.
Haha ja en dan Joris: Ja man jij ook bedankt pik 
Iemand een linkje? Op spatienet is ie geblokt door RTL copyrightklacht
Oh huh, ik ben echt net klaar met kijken via spatienet 
Ooooh shit dan ben ik echt net te laat
Ik vind Shirley ook behoorlijk heftig reageren bij dat kampvuur. Haar hele houding ook… Zo fel naar hem toe ook, terwijl dat imo echt nergens voor nodig is. Ik zou echt flippen als iemand zo tegen me zou doen. De toon die ze ook aanslaat en haar hele houding, zo arrogant en betweterig. Damian hoeft niet eens meer iets uit te leggen… Wel knap dat Damian zich zo rustig houdt. Als ze teruglopen zie je ook aan zn gezicht/houding dat hij zich in moet houden. Wel goed ook dat ze beide een aparte taxi hadden.
Ja maar waarom besluit je dan om mee te doen? Als je er dan al zo negatief tegenover staat? Dan kan het toch alleen maar mis gaan?
Ik wilde ook net gaan kijken! Jammer!
ik wil ook boos zijn op Orpheo (waarom heeft hij ok zo’n mythische naam, en niet iets dat past bij zijn dictatorhouding…) maar spatienet linkjes doet het niet 
Kunnen we geen kamervragen stellen over Orpheo. Wat een klapmongool zeg man man man
Jeetje het is al 10 keer gezegd maar hoe eng is Orpheo. Ik wil Liessinde echt een berichtje sturen op Insta, haha heb dat nog nooit gehad. Zou graag d’r psycholoog willen zijn, genoeg winst te behalen.
Fabrizio en Pommeline, aah mn vriend kwam net daarna thuis die is dus helemaal rot geknuffeld door alle feels.
Als iemand die zelf therapie heeft gehad vind ik het zo naar dat Shirley tegen Damian zegt dat het bij hem nog niet gewerkt heeft. Zo vervelend als je je best doet 2 jaar om anger management te doen.
Je punt geldt nog steeds maar dat wat Shirley zei sloeg niet daarop maar op het feit dat hij volgens haar altijd van alles verzint wat niet waar is (waar hij dus hulp voor zoekt/zou zoeken).