Ik vond Orpheo ook zo walgelijk, hij haalde echt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Ik vind het wel sneu voor Pommeline en Fabrizio. Ze leken zo gelukkig daar? Ben dan wel benieuwd wat er thuis is gebeurd…
Ik vond Orpheo ook zo walgelijk, hij haalde echt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Ik vind het wel sneu voor Pommeline en Fabrizio. Ze leken zo gelukkig daar? Ben dan wel benieuwd wat er thuis is gebeurd…
Orpheo is echt bizar. Wat praat ie weer allemaal op dat kampvuur
Hij is echt Mezdi in het kwadraat.
Die Orpheo is echt een eng mannetje zeg. Brrrrr, en Liessinde die er enorm in trapt.
Fabrizio is nog niet over Pommeline heen zo te lezen. En ik las ook ergens dat Fabrizio na temptation pas de fout in is gegaan.
Liessinde vindt het allemaal maar onrespectloos
Ben gestopt met lezen na het woord ‘men’. Maar jeetje, wat een droeftoeter is het toch.
Waarom moet dit allemaal openbaar? :’)
Ik weet nie waarom maar word helemaal emo van die instaberichten
Ik vind Thomas echt zo onnozel
Pff ben nu de laatste aflevering aan het kijken en ik walg zo ontzettend erg om Orpheo. Vind het ook echt naar dat hij een plekje gekregen heeft op tv maar hoop heel erg dat niemand hem als voorbeeld ziet. Ook wel goed dat de verleiders en ook wel Kaj zijn gedrag afkeuren. Hoe erg hij haar manipuleert en overhaalt, brr.
Aaahhhh die Orpheo maakt me echt WOEST
Damien die de verleider van Shirley bedankt haha. Ik vind hem zo lief overkomen in temptation.
Haha ja en dan Joris: Ja man jij ook bedankt pik
Iemand een linkje? Op spatienet is ie geblokt door RTL copyrightklacht
Oh huh, ik ben echt net klaar met kijken via spatienet
Ooooh shit dan ben ik echt net te laat
Ik vind Shirley ook behoorlijk heftig reageren bij dat kampvuur. Haar hele houding ook… Zo fel naar hem toe ook, terwijl dat imo echt nergens voor nodig is. Ik zou echt flippen als iemand zo tegen me zou doen. De toon die ze ook aanslaat en haar hele houding, zo arrogant en betweterig. Damian hoeft niet eens meer iets uit te leggen… Wel knap dat Damian zich zo rustig houdt. Als ze teruglopen zie je ook aan zn gezicht/houding dat hij zich in moet houden. Wel goed ook dat ze beide een aparte taxi hadden.
Ja maar waarom besluit je dan om mee te doen? Als je er dan al zo negatief tegenover staat? Dan kan het toch alleen maar mis gaan?