Temptation Island #1

Pff ik dacht dat vandaag bekend werd gemaakt dat Gianni en Melissa telefoons hebben meegesmokkeld maar vond t allemaal btj saai

4 likes

Denk dat Karim de nieuwe Mezdi wordt en super sneaky blijkt te zijn uiteindelijk.

6 likes

En dan meedoen aan zo’n trashprogramma? Dat kan ik echt niet met elkaar rijmen.

1 like

Wie kijkt er weer live mee? :clap:t3:

4 likes

Ja!

Doe mij ook een weekje Thailand

1 like

Joris is echt vreemd in verhouding? Hij is heel breed maar heeft best een klein hoofd

GING DE GONG??

Hebben ze ooit geen kleding aan waarbij hun billen eruit vallen?

edit; zo goeie zin formuleer ik hier zeg

3 likes

Nee.

1 like

Jaja juist die mannen met die mooie praatjes…

Ik vraag me af of die vrijgezellen dames ooit ook eens geen zin hebben. Het kan toch zijn dat je alle 4 de jongens gewoon niet moet? Maar ze lijken ze altijd helemaal fantastisch te vinden. Hoe groot is die kans nou

4 likes

Ja idd. En het idee dat als je ze allemaal eigenlijk niet moet, maar ze voor het programma toch moet verleiden. Dat lijkt me echt naar hoor?

1 like

Een beetje zoals Sjerriesss bij Tim. Je merkte op een gegeven moment zo goed dat ze van hem walgde maar voor het programma lief bleef doen.

5 likes

Ik vind het zo grappig hoe je ziet hoe beledigd de verleidsters zijn als de mannen hun vriendin boven hen verkiezen. Terwijl dat niets meer dan normaal zou moeten zijn :joy:

3 likes

Go Angelaaaa haha

1 like

ā€œDat je bevalt en dat dat eruit komtā€ :joy:

ok ik praat met mezelf hier

3 likes

Ik ken die stem van Roshina. Breek hier al drie afleveringen m’n hoofd over

2 likes

Saaie aflevering zeg
Geen gong aan

2 likes

En die Kevin en Jeremy waren het ook niet bepaald geweldig. Volgensmij baalden die verleidsters daar toen van.

1 like

Ja ik dus ook!