Angela heeft vandaag in haar stories gepost dat je niet zomaar producten uit influencer-ads moet kopen, en dat je eerst zelf moet kijken of het legit is. Ze zegt ook dat ze enkel samenwerkingen doet voor dingen die ze ook echt zelf zou kopen, en niet eens 1% van de aanbiedingen aanneemt!
Ik drop dit hier voor als jullie willen cringen
Ik vind haar echt leuk, snap alle cringe niet eigenlijk
Ik heb niet echt een mening over haar. Maar vind dat filmpje wel cringy net als haar overige songs op youtube.
Vind het ook zo slecht nog niet. In de categorie āleuk voor feesten en partijenā dan wel
Wat vind je leuk aan haar dan? Ze is voor 90% stront sacherijnig
Afl 9
Jezus. Die Zach probeert zichzelf echt als een bepaald type neer te zetten wat hij eigenlijk helemaal niet is.
Edit: Hahahahaha die uistmijter ook nog even er achteraan: Fuckboy ben je niet voor even, maar voor het leven. En dan daar ook nog trots bij kijken.
Wat een pannenkoek.
spoiler nieuwste aflv
Wat een naar programma dit. Kut Arda.
afl 9
Snap ook niet hoe hij eerst durft te zeggen āik ben de temptation wel echt helemaal aangegaan, ik hoop dat Elke dat ook zo zietā. Was toch meteen duidelijk welke kant dit op zou gaan, wat een klootzak. En die āguess my relationship is overā, om te kotsen.
Afl 9
Haha die Romee: ja als je 1x per week seks wil ben je gewoon te oud en versleten!!!1 lol ze moet echt constant de leeftijd van Simone erbij halen
Ja ik heb een paar weken gemist maar ben vorige week verder gegaan vanaf 7 geloof ik, 8 is wel de moeite waard!
Is die pony van Romee zoān speldjespony ofzo? Of hoe doet ze dat?
Het is gebeurd - Arda, 2020
Ik geloof het niet. Vanaf volgende week voor jou, dus afl. 9 gaat het echt los!
Karim en Roshina afl 9
Ik vond die verspreking van Karim wel heftig. Denken jullie dat hij het in zijn hoofd al heeft uitgemaakt? Daar lijkt het wel echt op. Maar eerlijk, ik zou ook niet samen kunnen zijn met iemand die zo duidelijk articuleert als roosje.
Biecht
Arda gedraagt zich echt als een klein kind dat nog nooit aandacht heeft gehad van vrouwen maar teeeeering wat vind ik hem sexy. Hij heeft dus zoān āsarcastischeā neus. Dat vind ik altijd echt heeeel sexy. Oke sorry misschien moet ik me naar het opbiechttopic verplaatsen.
Vind ik ook hoor! En ik zou ook als een blok vallen voor Zach pff jeetje
Ik werd er gewoon een beetje geil van hoe hij op Romee klom
Aaah nee voor Zach dan weer niet. Die vind zichzelf echt te lekker.
Eindelijk een beetje actie
Ja werd wel eens tijd man man man
Wahah het klinkt inderdaad niet slecht maar hij staat daar maar een beetje te niksen en die flesjes recht te zetten ofzo hahaha zo awkward⦠die la elke keer open en dicht terwijl we kunnen zien dat hij niks staat te doen
Ook echt listen how stupid I sound hahaha maar je zet het wel online⦠okā¦
Arda heeft level 100 toch iets te snel uitgespeeld