Temptation Island #1

Ik ook!! Terwijl ik haar normaal echt niet leuk vind? Was helemaal verbaasd maar mega lief inderdaad!

Eline bij Goedele on top komt echt dom over, ze zit de hele tijd een beetje schaapachtig te lachen en rare antwoorden te geven. En die: “Ik zeg altijd: Slechte seks is eigenlijk net als pizza. Als dat een goede is is het goed, maar als het een slechte is is het eigenlijk nog steeds goed!” :crazy_face:

1 like

Ik vond haar bij temptation talk ook raar overkomen
 hele awkward antwoorden

En ik vind het trouwens maar raar dat een man denkt dat het leuk is voor een meisje dat je pas kent om te horen “ik wil je kk hard naaien”

7 likes

Gadver wat is Zach toch een afschuwelijk ventje.

Afl 13:

verbaas me er dan ook niet over dat ie na het kampvuur met Romee heeft gesekst

7 likes

ik vind het ook zo walgelijk dat hij Simone overal de schuld van geeft en totaal niet kijkt naar zijn eigen gedrag. Kun je het wel op z’n leeftijd gooien maar ook op je 24e moet je toch beter kunnen??

19 likes

Nou maar echt! Hij kruipt ook zó in de slachtofferrol
 nu wel echt benieuwd naar de dreamdate volgende aflevering.

4 likes

denkt arda nu echt dat het geloofwaardig overkomt dat hij zegt: ik wil niet nog meer slechte beelden creeeren voor elke? man je bent gewoon gedumpt op camera door eline hoor

en zack gelijk na de seks tegen romee “ja fuck it mn relatie is toch al over hoor!”

12 likes
Zach & Simone

Ik heb aflevering 13 nog niet gezien maar toch bizar dat het op insta lijkt dat Simone nog bij Zach is?

1 like

Wat zie je dan? Haar instagram is toch afgeschermd?

Samenvatting

Ik volgde Zach even op insta. Bij zijn highlights had hij iets over een auto ongeluk in Duitsland zo’n twee maanden geleden. Daarbij zag je dat Simone erbij was. Ik volg hem nu niet meer dus ik weet niet of het er nog staat

2 likes

Oh ja inderdaad! Nou we zien het wel in de laatste aflevering!

Dit is natuurlijk n=1, maar de exvriendin van mijn oom is ook naar hem toegekomen nadat hij een heftig ongeluk had gehad in het buitenland. Dus hopelijk is dat de situatie en heeft Simone hem gewoon gedumpt. Anders heeft ze weinig zelfrespect.

2 likes

Heb ik nou gewoon een hele aflevering geen: ‘A shoulder to cry on is a dick to ride on gehoord?’. Hallo voor die wijsheid kijk ik.

64 likes

Kan iemand mij even bijpraten over de laatste aflevering?

Er gebeurt niet zo heel veel

Samenvatting

Kampvuur, Romee en Zach hebben seks en Arda danst met allemaal blote meiden, ehm verder niet zoveel

1 like

Oh shit, dan ben ik er inmiddels zo aan gewend dat ik hem niet meer hoor.

1 like

Wat een dweep is die Zach. Die deugt echt niet hoor.

Hoe denkt Arda ook dat het normaal is om zomaar tegen iedereen op te rijden. Wat.

8 likes

Ik verbaas me altijd zo over die ‘liedjes’ (tussen aanhalingstekens want het is meer gekreun vaak) met die teksten van oude jaren 70 en 80 nummers (in aflevering 13 hoorde ik bad moon rising van ccr en land of confusion van genesis :exploding_head:) die ze er tussendoor gooien. Vind dat zo niet passend bij het programma haha.

Aflevering 13

En ik had zo met Elke te doen bij dat kampvuur, wat een naaistreek van de productie ook om nog ff wat volle bak out in the open seksbeelden van Arda erin te knallen. Ik kreeg er zelf bijna een brok van in m’n keel, en dan Angela die nog haar oren ging dicht houden, arme meid :pensive:

10 likes

Ergens hoop ik gewoon dat het allemaal 100% nep is. Ik wil niet geloven dat mensen echt zoals Zach kunnen zijn. Walgelijk walgelijk walgelijk ventje. Ik hoop dat hij nooit meer een vriendin krijgt.

1 like