Hahahaha die jongen, neffer hef ai efffur
Oke geen zelfrespect dus
Elke keer als ik Zach hoor praten, kan ik het gewoon echt niet meer aanhoren. Wat een randdebiel, echt ongelooflijk en dat ze het gooien op dat hij āmaarā 24 is, vind ik zoān onzin. Hij lijkt net op een 13-jarig jongetje dat net zān pik heeft ontdektā¦
Karim vond ik in het begin een beetje zoān mooiboy-achtige jongen, maar inmiddels vind ik hem eigenlijk best wel leuk en knap haha, denk door zān karakter. Denk dat hij in zijn hoofd al weg is bij Roshina, maar de knoop nog moet doorhakken ofzo.
Zach is wel echt hoe hij is (ik kwam erachter dat ik vrij veel mensen ken die hem kennen), maar zijn relatie zou nog best een act kunnen zijn, maarrr dan wel een hele uitgedachte act
Ze gingen in juni 2019 iig echt met elkaar
Ik heb ze gespot in het publiek van een festivaloptreden op YouTube hahaha
Of bedoel je dat het tijdens de opnames uit was?
Als je met Zach bent heb je volgens mij standaard een knipperlicht relatie⦠die gast is niet goedā¦
Edit; Ik snap echt niet wat je in zoān persoon kan zien⦠dan f*** boy
Ik zou genadeloos hard vallen voor een man als Zach, ben ik niet trots op, maar is wel zo
Maar wat precies trektje je in hem aan?
Ik bedoel dit niet veroordelend, ben gewoon benieuwd haha
Ik vind hem heel knap en ik denk dat ik zijn gladde praatjes zou geloven
Die Simone komt echt zo emotieloos over. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat hun relatie echt is
Ik had eerder al een positief bericht over Angela geplaatst maar hallo, hoe wholesome is zij als influencer? Ze geeft danslessen via IG Stories en ze heeft het liedje van de dansles die ze vandaag zou geven aangepast omdat het te vrouwonvriendelijk is en ze zich er niet comfortabel bij voelt dat jongeren daarop dansen.
Jaaa echt een toffe vibe heeft zij. Volg haar graag.
Ik heb net een Goedele On Top-marathon gehouden.
I wanna be like Angela when I grow up. Ze is niet alleen gezellig, maar heeft ook echt standards en vult niet haar hele identiteit in met haar relatie.
Zach is precies hoe Goedele hem noemt: āeen onuitstaanbaar, narcistisch ettertjeā. Het is zo bizar hoe hij letterlijk beelden en quotes van zichzelf terugziet en hoort, maar alsnog alles ontkent?! Als gaslighting een naam had, zou dat Zach zijn.
Wow in mijn beleving is zij net pas bevallen.
Idd. Maar wel leuk voor ze!
Hoe zou dat volgende kindje heten. Lion, elephant, pinguĆÆn, horse
rummikub
Ik wist niet eens dat ze weer samen waren.
Die baby is ook nog maar amper een half jaar oud toch?