Temptation Island #1

Volgens mij nu 7 maanden!
Volg ze verder niet. Maar ff snel een artikel opgezocht :rofl:
In mijn beleving was t nog minder lang geleden haha

1 like

Voor de duidelijkheid:
Nee, verleiders krijgen niet extra betaald om de koppels vreemd te laten gaan. Maar hoe meer ze dat doen, hoe meer schermtijd dat oplevert en hoe meer mensen ze kennen. Meer views, meer fame, meer volgers, meer inkomsten.
Bovendien gaat het dan ook schemeren naar prostitutie en dat soort schandaaltjes moet RTL niet hebben.

2 likes

Snapte ook echt niet dat ze zich nog liet neuken door die wagelijke vent van een Zach? Ze irriteerde zich ook duidelijk aan hem in de vorige afleveringen.

Ik snap het niet. Zet je dan echt alle moreel opzij om ze in bed te krijgen en/of krijgen ze er nou geld voor?
Je bent dan toch eigenlijk gewoon echt de hoer aan het spelen? Om het zo maar grofweg te zeggen.

Bah. Walgelijke gozer die Zach :face_vomiting:

1 like

Dit snap ik ook echt niet. Ze had al voldoende bewijs voor Simone dat Zach een vies smerig onderkruipsel is. Daar was die seks niet meer voor nodig.

2 likes

Of ze had gewoon zin in seks? :woman_shrugging:t3:

6 likes

Ik snap dus niet dat je dat kan hebben met zo iemand.

Maargoed misschien zijn mijn standaarden te hoog :woman_shrugging:t3::woman_shrugging:t3:

8 likes

Ik snap het eigenlijk wel. :woman_shrugging:t3: Ze zijn toch de verleidsters, daar hebben ze toch bewust voor gekozen en dat is dan toch ook wel een beetje je doel uiteindelijk? Of het nou met een Zach is of niet. Snap echt niet wat er zo gek aan is. (en ik vind het ook een beetje gek om te zeggen dat ze dan de hoer aan het spelen zijn maar dat kan aan mij liggen)

7 likes

Zoals @Chesirecat al zei is het goed verwoord.

Meer was er imo idd niet nodig. Zou mijzelf echt niet zo verlagen en vooral ook niet na hoe hij zich ook gedroeg tegen haar.

Maar ieder zn ding natuurlijk. :woman_shrugging:t3::grimacing::roll_eyes:

Nee ja dat ben ik zeker met je eens, maar ik snap het vanuit haar positie wel. En dat is denk het verschil, ik bedoel wij zouden denk ik ook allemaal niet als verleidster mee doen uberhaupt.

6 likes

Klopt helemaal :stuck_out_tongue_winking_eye: maar hij zat haar zo goed als uit te schelden en deed ook net alsof ze zat te liegen.

Ik zou dan echt zo klaar zijn met iemand.
Die Mezdi gedroeg zich ook zo, ook zon slang :face_vomiting:

Als iemand nog enigszins leuk is is het natuurlijk veel makkelijker om verleidster te zijn en ermee het bed in te duiken maar dit zou echt tegen al mn principes ingaan.

2 likes

Zach is een rat, maar hij heeft wel een lekker potentieel libidootje ofzo. Ben geïrriteerd en geïntrigeerd.

Roshina vind ik nog steeds een lieverd. Arda is echt een OEN hahaha waarom laat je een meid zoals Elke lopen

Ik ga stuk deze aflevering!
Zach is echt een sukkeltje.

" Ik ga voor iemand waarmee ik goede beelden ga kunnen afgeven"
Neemt ie Romee mee op dreamdate.
Daar heeft ie de nacht ervoor nog keihard mee liggen neuken

18 likes

Die man is echt een grote grap. Zijn hele deelname hang aan elkaar van het een zeggen, maar vervolgens compleet het tegenovergestelde doen. Wat een gast

2 likes

Echt he. Wat een kneus. Ik hoop echt dat Simone hem dumpt

3 likes

Ik vond deze aflevering wel heel saai. Benieuwd naar volgende week wanneer ze weer samen komen!

1 like

Duuuuuuhhh

1 like

Zach en romee zijn beide ex on the beach types…
Net goedele on top gekeken met zach echt walgelijk ventje…

3 likes

Maaaarrr wie denken jullie die dat gekreun veroorzaakt op het eind?

3 likes

Oooh zou me niks verbazen als ze daar uiteindelijk allebei aan meedoen. Misschien zelfs nog wel Romee als ex van Zach. Gezien je in dat programma al een ex bent na een ons.

2 likes

Ik denk niet iets nieuws, dus gewoon Eline of Romee. Als het wat nieuws was geweest hadden ze het deze aflevering al wel vermeld want verder was het echt heel saai.

3 likes