Hij heeft helaas al gezegd mee te willen doen
. Misschien kunnen ze hem daarna achterlaten op het eiland.
Volgend seizoen
Eerlijk is eerlijk, zou tenminste wel wat gebeuren dat seizoen. Vond dit seizoen van Ex on the beach ZO saai dus zie Zachie daar graag terug volgend jaar 
Ik wil ook meedoen aan eotb!! Maar heb geen exen
Dat is ook niet nodig joh, als je een man aan hebt gekeken is dat volgens het programma al een ex
Dates tellen in dit programma als een relatie.
Zoenen telt ook voor eotb!
Jammer dat hij ook op riep om elkaar gewoon te knuffelen en schijt te hebben aan corona regels. Vond hem leuk om te volgen maar daardoor ben ik gestopt met volgen.
Ja, ik ook. Echt afgeknapt op zân âde overheid kan ons niet verbieden lief te hebbenâ blabla. En dan zogenaamd omdat ie zo positief is. Je neemt speelt gewoon met niet alleen je eigen gezondheid.
Jammer, vond hem daarvoor altijd wel leuk.
Kwam net Arda tegen toen hij zijn hond aan het uitlaten was.
Hij is kleiner qua lengte dan ik dacht, de hond was wel leuk.
Tot zover deze niet nuttige informatie.
Ik zag net op insta dat Simone in Aâdam is gespot met Bas
Volgens mij zei ze in temptation talk ook dat ze Bas dit weekend zou zien en een soort âwie weet wat het nog kan wordenâ.
Vind het wel heel jammer dat Bas het steeds zo grof had over Simone willen neuken.
Helemaal niks.
Zo, inderdaad. Lijkt me heel naar. Maar blijkbaar vindt zij het niet zo erg, aangezien ze samen zijn gezien.
Dan zou je toch verwachten dat ze gelijk is afgeknapt! 
Simone had ook in die Mcdrive video (ik weet ff niet hoe die jongen heet die die videoâs maakt?) gezegd dat Bas daar dus zijn excuses voor had aangeboden en ze nu goed zijn.
Weet je dat het me eigenlijk precies niks zou verbazen als het wél zo (ongeveer) zou gaan? Denk echt wel dat die verleiders een beetje opgehyped (al dan niet verplicht) worden om dat soort uitspraken te doen als ik eerlijk ben.
Wil absoluut niet zeggen dat ik het goedkeur dat dat soort dingen gezegd worden hoor, maar denk wel dat Simone het daarom misschien makkelijker los kan zien, Bas was tenslotte een verleider toen hij dat zei (of moest zeggen) maar Zach was wel echt haar vriend, als die dat zegt lijkt me een miljoen keer erger dan een of ander verleidertje die je dan nog niet echt kent.
Van die tussenstukjes worden soms toch ook op het kampvuur getoond? Denk dat de helft van die stukjes wel wordt voorgekauwd/gestuurd door de productie.