In de terugblik is Karim echt nog knapper dan tijdens de opnames zelf 
Innerfuckboytje 
Ook dat ie alleen maar spijt had dat het op tv te zien was niet om wat hij had gedaan. 
Ik vond Elke wel heel sterk tijdens de reünie maar ook een beetje te sterk⦠dat verdient Arda niet, die mag best wel horen dat ie een lul is.
Ja dat ze ook zij dat ze begreep dat hij geen spijt had ehmā¦
afl. 16
Pffff Arda doet er nog even 10 schepjes bovenop. Arme Elke. Hij heeft spijt dat hij op tv seks heeft gehad met iemand die hij niet meer spreekt, maar ik hoor hem niet zeggen dat hij spijt heeft dat hij is vreemdgegaan en daarmee iemand heeft gekwetst. Vreselijk.
Aflevering 16
Nou idd, ik vind het jammer voor Elke dat ze hem niet gelijk los kon laten. Liefdesverdriet is zo heftig. Dat hij nu met Amber is, verrast mij helemaal niet.
En dan Zack en Simone⦠manmanman blij dat ze hem heeft losgelaten!
Volgens mij is die Karim niet te vertrouwen. Vind hem echt geen leuke jongen
Nou dat was 'm dan weer.
Welk cijfer geef jij dit seizoen?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Haha echt he. Zogenaamd heeft hij zich in kunnen houden 
Hij zei toch ook dat vreemdgaan niet zo erg is maar onrespectvol over hem praten wel
Verkoopt Karim al tegeltjes met die wijsheden van hem? Ik wil de mandarijntjesspreuk.
Ja verschil moet er wezen maar hij heeft niks verkeerd gedaan. Simone is de schuldige. Zo veel onzin kraamt hij uit
Wisten jullie dat Melissa ook zingt? Toevallig kom ik net een filmpje tegen van haar. Ze is een schlagerzangeres ofzo 

Dit was de eerste keer dat ik dit ook dacht. Die rare ruzie in deze aflevering dat hij helemaal opnieuw boos werd⦠Eerste keer dat ik het ook eens was met Roshina!
Zie nu dat Arda een tatoeage van zān eigen naam op de binnenkant van zān onderarm heeft staan? Waarom zou je dat doen?!
Als je bang bent dat je je naam vergeet is het wel handig
Elke bleef zo netjes en toch eerlijk. Wat een sterke vrouw. Ben benieuwd naar volgende week, waar arda nog steeds een lul is.
Ik vond Roshina juist fucked up doen. Ik ben echt allergisch voor mensen die je gevoelens zo wegwuiven.
Dit snap ik ook wel, als jij serieus bent en de ander blijft lachen is dat ook stom.
Bedoelde het ook vooral dat ik Roshina vanaf dag 2 al heel overdreven vond reageren op alles en haar standpunt nu wel een keer begreep.