Temptation Island #1

Ik hoop heel hard op Simone, maar aan de beelden van de volgende ochtend te zien niet.
Ik had niet idee dat het Eline was, die leek het meer uit te zitten voor mijn gevoel.

1 like

Vond het toch stiekem wel een beetje een saaie aflevering… Op de opmerking van Karim na :rofl:

2 likes

Mensen we zijn allemaal veel te hard voor Zach! Arme jongen zocht gwn muziek.

73 likes

Lol, Arda denkt dat zijn band met Eline onbreekbaar is? Boy, ze heeft je band al verbroken?!

18 likes

Ik heb een beetje medelijden met Eline. Ik vind haar echt een beetje sneu en leeg.

6 likes

Bizar dat Christian gewoon tegen Amber zegt dat hij de tijd zit te doden met haar???

20 likes

Ik denk eigenlijk dat het Elke is

13 likes

Ja dat zie ik ook net, dat zeg je toch niet

1 like

Aflevering 14

Haha ik moest wel lachen bij die dreamdate van Elke. Bij het diner stond op die mooi gedekte tafel ook super obvious een flesje muggenspul pontificaal in het midden :sweat_smile:

Dat hebben ze vaak in Thailand. Is wel fijn haha

Eline bij Goedele… wat pijnlijk :confounded: Dat voordragen over de kwaliteit van de seks. Ondanks dat het op TV komt is er nog wel iets privé. Niet gek dat Eline daar ongemakkelijk omheen draait

2 likes

Ja hallo, pak dan de goede met zijn foto!!!

12 likes

Ik vond chris ook wel raar, met zijn rare gelach. Leek inderdaad net een klein kind.

10 likes

Heb het niet verstaan, wat zei hij?

Maar het klopt wel.

Iets met gaten in de weg en dat hij begreep dat ze daarom “toektoeks” heten ofzoiets

Ohh. Moest je misschien bij zijn :nerd_face:

Ik vind die Cheyenne zoooo erg op Kylie Jenner lijken, echt hetzelfde gezicht

1 like

Ja? Hm ik zie het niet.

9 likes

Ja ik weet ook niet zo goed wat het dan is, maar telkens als ik Cheynne zie moet ik aan Kylie Jenner denken. Misschien die combinatie van die grote bruine ogen en dikke lippen ofzo haha

foto van Cheyenne en Kylie

2 likes