Ik hoop heel hard op Simone, maar aan de beelden van de volgende ochtend te zien niet.
Ik had niet idee dat het Eline was, die leek het meer uit te zitten voor mijn gevoel.
Vond het toch stiekem wel een beetje een saaie aflevering… Op de opmerking van Karim na
Lol, Arda denkt dat zijn band met Eline onbreekbaar is? Boy, ze heeft je band al verbroken?!
Ik heb een beetje medelijden met Eline. Ik vind haar echt een beetje sneu en leeg.
Bizar dat Christian gewoon tegen Amber zegt dat hij de tijd zit te doden met haar???
Ik denk eigenlijk dat het Elke is
Ja dat zie ik ook net, dat zeg je toch niet
Aflevering 14
Haha ik moest wel lachen bij die dreamdate van Elke. Bij het diner stond op die mooi gedekte tafel ook super obvious een flesje muggenspul pontificaal in het midden
Dat hebben ze vaak in Thailand. Is wel fijn haha
Eline bij Goedele… wat pijnlijk Dat voordragen over de kwaliteit van de seks. Ondanks dat het op TV komt is er nog wel iets privé. Niet gek dat Eline daar ongemakkelijk omheen draait
Ja hallo, pak dan de goede met zijn foto!!!
Ik vond chris ook wel raar, met zijn rare gelach. Leek inderdaad net een klein kind.
Heb het niet verstaan, wat zei hij?
Maar het klopt wel.
Iets met gaten in de weg en dat hij begreep dat ze daarom “toektoeks” heten ofzoiets
Ohh. Moest je misschien bij zijn
Ik vind die Cheyenne zoooo erg op Kylie Jenner lijken, echt hetzelfde gezicht
Ja? Hm ik zie het niet.