Temptation Island #1

Ah ja combinatie van de ogen, typisch instagramneusje en dikke lippen

3 likes

Zie het nog steeds niet sorry! Maar oh ik vind de lippen van Cheyenne echt niet mooi gedaan, poeh.

6 likes

Ik vind Karim echt een schatje.

13 likes

En wenkbrauwen

13 in een dozijn verbouwd instagram gezicht.

1 like

En heet!!

1 like

Och iemand de reunion aflevering al gezien? Ik moest bijna huilen bij Chris en Angela toen ze elkaar weer zagen. Zooooooooooooo lief, echt het leukste en oprechtste koppel ooit in Temptation vind ik. Karim en Roshina vond ik ook lief. Bij Zach en Simone heb ik alleen maar zitten cringen, same bij Arda. Vond het allemaal niet heel onverwachts tho maar goed dat kan ook niet altijd natuurlijk.

Ook wel echt moeten lachen om Rick en die chica, die konden hun meningen over bepaalde deelnemers zo slecht verbloemen ahahaha :grin: Love it

30 likes

Ja ik vond het echt mooi hoe ze tegen Zach deden. Echt wat een walgelijk ventje is dat. Tegen Simone zeggen dat ze hem heeft teleurgesteld en dat hij er recht op heeft dat ze met hem praat.

10 likes

Mijn hemel die Zack, wat een klaphark. En dan nog zo in de auto pushen om te praten en hoe nu verder. Niet te doen.

3 likes

Ik hoop volgende week echt op een reünie aflevering en dan dikke fittie tussen Zach en Simone en dat hij gaat huilen omdat hij zo zielig is en niemand heeft respect voor hem en ze pesten hem en huilie huilie mimimimimi

17 likes

Nee op tv komen er nog 3.

@Zaadjes ;

Ja ik had dat ook echt gehoopt, stukje van volgende week zag er ook niet erg gezellig uit bij hun.

1 like

Ja ik ook. Als Roshina echt groeit in haar zelfvertrouwen en vertrouwen, vind ik hen wel leuk samen.
Karim sowieso zo leuk met die mandarijnen vergelijking ook :kissing_smiling_eyes:

En die Arda wat een lamlul ook, jezus get over yourself en biedt gewoon eens fatsoenlijk je excuses aan.

9 likes

Ik hoop dat ik iemand vind voor wie ik hetzelfde voel als Angela voor Christian :heart:

Ik vond 't heel mooi dat Rick Arda wijsheid toewenst en Elke sterkte en geluk. Shade king!

28 likes

Romee

1 like

Anticlimax, maar Romee.

3 likes

Wowww, Zach heeft de naam van Romee laten tatoeƫren! #GoedeleOnTop

4 likes

Yikes wat een debiel is die Zach, met z’n ik toon respect naar mijn vriendin. In welke wereld is sexen met Romee respect tonen?? Ik kan die gast echt niet hebben, wĆ”t een idioot :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Neeeeee?!

1 like

Echt een eikeltje. Vond ook dat Rick er goed op reageerde, want het is dus Simone’s schuld dat Zach sekste met Romee.

Hoe kan iemand blijven roepen dat zijn vriendin disrespect heeft, terwijl hij zelf zo respectloos is. Hoop echt dat die Simone hem heeft gedumpt

18 likes

Zach heeft zijn ware kleuren getoond op tv, walgelijke gast… :face_vomiting:
En nu nog geld proberen eruit te pompen, bah! Gun je geen cent, zo’n gast!

1 like