Temptation Island #1

Jaaaaa :woman_facepalming:t5:

Ja ik vind dat sowieso zo’n raar irritant woord.

Inderdaad zeg haha volgens mij heb ik nog nooit het woord respectloos horen vallen in Temptation. Altijd disrespect, disrespectvol, onrespectvol, onrespectloos etc etc etc

34 likes

Onrespectloos :joy::joy:

3 likes

Ugh, wat is die Zach toch een vies mannetje zeg…
Ook echt nog de ‘schuld’ in haar schoenen proberen te schuiven.
Vond het echt heerlijk hoe Rik op hem reageerde.

Het zal wel aan mij liggen maar ik had echt de indruk dat ik een Vlaamse vrouwenstem hoorde waar achteraf gezegd werd dat het om Romee en Zach ging met dat gekreun. Ga zo toch eens terug luisteren.

5 likes

Uuuughhhh die Zach. Volgens mij staat er in het woordenboek gewoon een foto van hem als je gaslighting opzoekt.

1 like

Ik ook!

Roshina en Karim praten serieus over hun relatie. Het zijn bewogen tijden, maar ze zijn wel gestopt met de pil, want wat gebeurt, gebeurt. (aldus Roshina bij rtlboulevard). Ik volg de redenering van temptation deelnemers echt noooit.

16 likes

Hahaha ik snap ook niet zo goed waarom je dat zou vertellen op nationale tv.

1 like

Aandacht, volgers en de weg naar “mommyvlogger” (kots)

5 likes

Huh ja dit dacht ik ook!

@Rue @Ananas Ik heb nog ff terug geluisterd en die mannenstem klinkt wel als Zach. Romee heeft ook een zachte g dus denk dat dat de verwarring bij mij was.

1 like

Dit vond ik wel grappig. Vooral deze quote:

Simone: “ja als Zach een fuckboy wil zijn wil ik geen kinderen met hem”
Zach: “de DISRESPECT!!! Het WANTROUWEN!!! Het is een regelrechte SCHANDE!!! Ik ga nu Romee neuken want dat is minder erg dan dit zeggen”

25 likes

Vergeet disrespectloos niet!

4 likes

Ahh Milou en Heiki zijn (weer) uit elkaar

2 likes

Screens!!!

1 like

Brb haha
Edit:

Waarom hoor ik dit in de stem van Arda :joy::joy::joy:

36 likes

mijn god die temptation talk met zach… wat een sukkeltje. net orakel mezdi maar dan nog meer loser

8 likes