Temptation Island #1

Steward bij Fuckboy Airlines

5 likes

Volgens linkedin is ie Hub manager bij Picnic.

1 like

Als zijn werkgever dit ziet, zullen ze dan een gesprek met hem aangaan of ontslaan? Je kan er als bedrijf natuurlijk niks vinden van zijn vreemdgaan, maar de manier waarop hij dingen verdraait, anderen beschuldigd en liegt…zo’n idioot wil je toch niet als werknemer hebben.

2 likes

Je zult maar zo’n zak hooi als je manager hebben. Ben je mooi klaar mee.

1 like
48 likes

Ik wil de laatste aflevering terugkijken via Spatienet, maar die website laadt steeds niet, irritant.

Weet niet of jullie verleidster Inge nog kennen (geloof van dat seizoen met Mezdi en Tim enzo). Ze deed een paar dagen geleden mee met het programma ā€œlang leven de liefdeā€ van sbs6. Top programma en ik vond het heel grappig dat juist zij daaraan mee doet :joy:

Edit: zij dus https://instagram.com/ingespil?igshid=1qsbvf5471qda

2 likes

Maar dus. Hoe snel verwachten we Zach in een seizoen van ex on the beach?

12 likes

Ik hoop nooit

1 like

Hij heeft helaas al gezegd mee te willen doen :sob:. Misschien kunnen ze hem daarna achterlaten op het eiland.

Volgend seizoen

Eerlijk is eerlijk, zou tenminste wel wat gebeuren dat seizoen. Vond dit seizoen van Ex on the beach ZO saai dus zie Zachie daar graag terug volgend jaar :clap:t3:

3 likes

Ik wil ook meedoen aan eotb!! Maar heb geen exen

4 likes

Dat is ook niet nodig joh, als je een man aan hebt gekeken is dat volgens het programma al een ex

35 likes

Dates tellen in dit programma als een relatie.

Zoenen telt ook voor eotb!

3 likes

Jammer dat hij ook op riep om elkaar gewoon te knuffelen en schijt te hebben aan corona regels. Vond hem leuk om te volgen maar daardoor ben ik gestopt met volgen.

1 like

Ja, ik ook. Echt afgeknapt op z’n ā€˜de overheid kan ons niet verbieden lief te hebben’ blabla. En dan zogenaamd omdat ie zo positief is. Je neemt speelt gewoon met niet alleen je eigen gezondheid.
Jammer, vond hem daarvoor altijd wel leuk.

1 like

53 likes

Kwam net Arda tegen toen hij zijn hond aan het uitlaten was.
Hij is kleiner qua lengte dan ik dacht, de hond was wel leuk.

Tot zover deze niet nuttige informatie.

27 likes