Temptation Island #1

Oh ik hoor dit in de stem van Niels. My relationship is overrrrrrrrrrr :woman_shrugging:t4:

22 likes

wooow, dit is er wel 1 in de categorie ‘die zag ik niet aankomen’…

1 like

Bij Gianni en Melissa vind ik alles zo bedacht. Eerst meedoen met TI waar ze bijna niks zegt. Dan vlogs gaan maken voor de fame. En dan is ze opeens zwanger. Vreemd stel.

10 likes
Afl 16

Arda: “Ja Amber is echt op ieder vlak wel een level hoger dan Elke.”
Ik wil die man echt door mn computerscherm heen trekken. Wat een debiel.

43 likes

Ik zat net de video van Serena (Beautylab) te kijken en ik dacht steeds waar lijkt zij toch op? Maar ineens bedacht ik me dat ik Eline heel erg op haar vind lijken haha. Vooral door beide donker haar/ogen en qua gezichtsvorm ofzo :sweat_smile:

6 likes

In de terugblik is Karim echt nog knapper dan tijdens de opnames zelf :heart_eyes:

6 likes

Innerfuckboytje :persevere:

1 like

Ook dat ie alleen maar spijt had dat het op tv te zien was niet om wat hij had gedaan. :unamused:

14 likes

Ik vond Elke wel heel sterk tijdens de reünie maar ook een beetje te sterk… dat verdient Arda niet, die mag best wel horen dat ie een lul is.

6 likes

Ja dat ze ook zij dat ze begreep dat hij geen spijt had ehm…

7 likes
afl. 16

Pffff Arda doet er nog even 10 schepjes bovenop. Arme Elke. Hij heeft spijt dat hij op tv seks heeft gehad met iemand die hij niet meer spreekt, maar ik hoor hem niet zeggen dat hij spijt heeft dat hij is vreemdgegaan en daarmee iemand heeft gekwetst. Vreselijk.

15 likes
Aflevering 16

Nou idd, ik vind het jammer voor Elke dat ze hem niet gelijk los kon laten. Liefdesverdriet is zo heftig. Dat hij nu met Amber is, verrast mij helemaal niet.

En dan Zack en Simone… manmanman blij dat ze hem heeft losgelaten!

1 like

Volgens mij is die Karim niet te vertrouwen. Vind hem echt geen leuke jongen

1 like

Nou dat was 'm dan weer.

Welk cijfer geef jij dit seizoen?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Haha echt he. Zogenaamd heeft hij zich in kunnen houden :joy:

3 likes

Hij zei toch ook dat vreemdgaan niet zo erg is maar onrespectvol over hem praten wel

Verkoopt Karim al tegeltjes met die wijsheden van hem? Ik wil de mandarijntjesspreuk.

9 likes

Ja verschil moet er wezen maar hij heeft niks verkeerd gedaan. Simone is de schuldige. Zo veel onzin kraamt hij uit

Wisten jullie dat Melissa ook zingt? Toevallig kom ik net een filmpje tegen van haar. Ze is een schlagerzangeres ofzo :joy::joy:

3 likes

Dit was de eerste keer dat ik dit ook dacht. Die rare ruzie in deze aflevering dat hij helemaal opnieuw boos werd… Eerste keer dat ik het ook eens was met Roshina!

2 likes