Holy shit die opblaasbaby.
Vind dit om de een of andere reden zo fucking droog “Toonen (45) was regisseur, Karssing speelde een bijrol als prostituee”. Ze hadden toch ook gewoon kunnen zeggen ‘waar Karssing een bijrolletje speelde’ ofzo
(oh dit was als reactie op @soleado maar dat ging nie helemaal lekker)
Wtf. En ook, mensen worden leip om de hoeveelheid mensen tijdens belangrijke demonstraties maar een gezellige gender reveal party waar iedereen met iedereen knuffelt is oké? Walgelijk
Ja en dan ben ik vast heel bevooroordeeld als ik zeg dat zij me een stel lijken die op hun achterste poten stonden toen ze de demonstratie op de Dam zagen…
Ah ze gebruikt al direct de #boysmom. En wauw er is zelfs een lovingmelissa instagram.
Hier nog even op doorgaand… Op de 2e story van Gianni bestormd een vrouw het podium die Melissa omver beukt.
Wat is dit joh???
Net als deze gender reveal, die vent denkt niet eeens aan zijn vriendin 
Ik haat dit soort feestjes en dit bevestigd het alleen maar meer. Alles voor de aandacht.
geweldig! Zo genant
Whahhaa
ze pakt hem ook echt zo vast van hallo ik ben er ook nog! Degene die deze baby broedt.
Hahahaha omg dit is zo erg! Zou m’n vriend echt vermoorden als hij dit deed
Hahaha wat gênant. Ik ken die hele vent niet, maar wat walgelijk om zo met iets anders bezig te zijn.
Oooo ik kende die gast helemaal niet maar dat filmpje wtf???
Zoiets vier je toch samen?? Kijk nu even zn instagram en wattttt een walgelijke kerel. Ahhh krijg hier echt de kriebels van. Afschuwelijk gewoon. 

Ik zou het denk ik ook niet op prijs stellen dat iedereen 3 tegen 1 tegen me zou schreeuwen 
Pffff bass smit staat echt zo hoog op mijn haat lijst. En wie is deze gast echt?! Ik heb nog nooit van hem gehoord
Een of andere fitness guru die supplementen oid verkoopt.
Oh god ja ik zag hem wel eens voorbij komen op insta maar wat een vreselijke vent… Hij schreeuwt ook zo in al die filmpjes echt doe normaal… Vind het zo’n patser met die gouden auto’s van hem… zoals hij doet in dat filmpje zo komt hij ook op me over, echt zo iemand die zichzelf geweldig vind bleh…
Dit ook:
Dat mijn zaad goud is hahahahaha dude really?
Neeee wat is dit voor walgelijke aankondiging? Als ik ooit het geluk heb zwanger te raken hoeft mijn vriend echt niet aan te komen met een gouden zaad opmerking. Misschien is zijn zaad wel middelmatig brons en heeft zij een hele sterke baarmoeder
.

Snap niet dat een vrouw dit leuk kan vinden en hier een kind van zou willen.
Heb gewoon echt geen ander woord voor die gast dan AFSCHUWELIJK 
Die gouden zaad opmerking is echt belachelijk, zeker als je je bedenkt dat haar vorige zwangerschap een miskraam was.