Temptation Island #1

Ik zag net op insta dat Simone in A’dam is gespot met Bas

10 likes

Volgens mij zei ze in temptation talk ook dat ze Bas dit weekend zou zien en een soort ‘wie weet wat het nog kan worden’.

Vind het wel heel jammer dat Bas het steeds zo grof had over Simone willen neuken.

23 likes

Helemaal niks.

Zo, inderdaad. Lijkt me heel naar. Maar blijkbaar vindt zij het niet zo erg, aangezien ze samen zijn gezien.

2 likes

Dan zou je toch verwachten dat ze gelijk is afgeknapt! :exploding_head:

2 likes

Simone had ook in die Mcdrive video (ik weet ff niet hoe die jongen heet die die video’s maakt?) gezegd dat Bas daar dus zijn excuses voor had aangeboden en ze nu goed zijn.

Weet je dat het me eigenlijk precies niks zou verbazen als het wél zo (ongeveer) zou gaan? Denk echt wel dat die verleiders een beetje opgehyped (al dan niet verplicht) worden om dat soort uitspraken te doen als ik eerlijk ben.

Wil absoluut niet zeggen dat ik het goedkeur dat dat soort dingen gezegd worden hoor, maar denk wel dat Simone het daarom misschien makkelijker los kan zien, Bas was tenslotte een verleider toen hij dat zei (of moest zeggen) maar Zach was wel echt haar vriend, als die dat zegt lijkt me een miljoen keer erger dan een of ander verleidertje die je dan nog niet echt kent.

5 likes

Van die tussenstukjes worden soms toch ook op het kampvuur getoond? Denk dat de helft van die stukjes wel wordt voorgekauwd/gestuurd door de productie.

Ik heb het idee dat Eline iets aan haar gezicht heeft gedaan? Herken haar hier amper

Hier vind ik haar ook heel anders en zie je haar tanden niet haha, dus geen idee wat het is

1 like

ze krijgen/nemen toch allemaal fillers overal in hun gezicht als ze mee hebben gedaan aan Temptation.
Ik kan zo zien dat ze dr hele gezicht heeft laten vullen.

2 likes

Lippen en wenkbrauwen denk ik als je vergelijkt met de foto van temptation.

Alleen maar dat? Zo een groot verschil, en toch weet ik niet waardoor precies.

Volgens mij droeg ze in Temptation ook ooit zoveel make-up. Dat kan ook heel veel schelen

Ook de standaard Bella Hadid look laten aanmeten.:roll_eyes:

Serieus alleen haar haren geverfd? Na de titel te hebben gelezen verwachtte ik toch op zijn minst een paar nieuwe tieten en lippen

16 likes

13 likes

Ik herinner me haar heel anders in temptation hoor, niet alleen haar haar is hier gedaan :joy:

Dezelfde arts in België als die Nicole van Ex on the beach zeker :stuck_out_tongue:

Vond haar ook echt sprekend.

8 likes