Zie nu dat Arda een tatoeage van z’n eigen naam op de binnenkant van z’n onderarm heeft staan? Waarom zou je dat doen?!
Als je bang bent dat je je naam vergeet is het wel handig
Elke bleef zo netjes en toch eerlijk. Wat een sterke vrouw. Ben benieuwd naar volgende week, waar arda nog steeds een lul is.
Ik vond Roshina juist fucked up doen. Ik ben echt allergisch voor mensen die je gevoelens zo wegwuiven.
Dit snap ik ook wel, als jij serieus bent en de ander blijft lachen is dat ook stom.
Bedoelde het ook vooral dat ik Roshina vanaf dag 2 al heel overdreven vond reageren op alles en haar standpunt nu wel een keer begreep.
Ik vond het eigenlijk best een leuk seizoen met genoeg interessante kandidaten en redelijk wat sensatie. Maar het wordt gewoon allemaal zooo vreselijk sloom en langdradig gemonteerd. Kunnen de kandidaten niks aan doen maar het zou de productie wel echt sieren als ze dat een keer zouden veranderen. Dan maar geen zestien afleveringen.
Avanti avanti avanti!! Ik vind haar superleuk, draai dat nummer wel eens voor de lol
Ik vind juist dat Elke helemaal niet sterk overkomt. Ze houdt zich vooral erg groot. Ik vind het echt sneu om te zien dat zowel Elke als Amber nog met hem willen zijn. Als Arda nu zou zeggen dat hij spijt heeft en Elke terug wilt, doet ze dat zo. Jammer want het is volgens mij zo’n mooie en lieve meid. Zowel Elke als Amber lijken totaal geen eigenwaarde te hebben.
Zach en Simone kan ik echt niet serieus nemen. Volgens mij is dat gewoon één groot toneelstuk dat zij opvoeren.
Ze bleef rustig en netjes. Dat vond ik best sterk. Ze zei ook dat ze hem geluk gunt enz. Tuurlijk was ze verdrietig. Maar de manier waarop ze met hem sprak vond ik respectvol en toch duidelijk over hoe hij haar gekwetst had. Ze had ook hysterisch kunnen huilen of heel onaardig en gemeen kunnen doen.
Voor mijn gevoel blijft ze vooral rustig en netjes in de hoop dat hij haar toch misschien terug wilt. Alsof ze wilt laten zien van ik ben niet boos en ik vergeef het je, neem mij alsjeblieft terug. Maar dat is zoals ik het zie. Het is sowieso beter dan dat ze inderdaad een scène gaat maken, maar het komt op mij totaal niet zelfverzekerd over en dat vind ik wel sneu om te zien, want ze heeft alle recht om zelfverzekerd te zijn!
Zach onder z’n fleecedekentje met een kopje thee wat een act. Probeert zeker zijn fuckboy-imago te herstellen
ik heb gisteren ook de laatste aflevering gekeken en toen afgetopt met Temptation talk met Zach als gast.
Wat een knulletje zeg. ‘Ik heb een universitaire studie gedaan, ik ben geen mongool’. ‘Ik hoefde niets aan Temptation over te houden, ik heb een vaste baan en heb 60 mensen onder mij werken’. Is er iemand die weet of dit echt waar is? Ik kan het mij zo niet voorstellen en ben dan ook wel erg benieuwd waar hij werkt, of iig in welke sector. Het zal vast geen accountantskantoor zijn oid
Hij is de CEO van Fuckboy Airlines
Ik was wel benieuwd dus heb hem opgezocht op LinkedIn, helaas een oud profiel maar wel deze foto tegengekomen
daar lijkt hij toch wat minder een fuckboytje
Que? Met die dogtag en Nickelson jackie?
Een google search verder en hij heeft inderdaad aan de uni gestudeerd, maar dit zegt natuurlijk niets over het al dan niet behalen van een diploma
@Skadi ja idk ik vind het daar dus best meevallen
Maar hij is ook een stuk stuk jonger daar. Hij mist alleen een beetje de aankleding dan. De tattoos, piercings en opskeertje.
Misschien is dit meer het type met de scooter voor de school hangen dan fuckboy idd
Psychologie ook echt. Stel je voor je gaat naar een psycholoog en deze man zit tegenover je. Krijg je gewoon een opsomming van redenen waarom je alle ellende aan jezelf te danken hebt.
Fuckboy in wording
Steward bij Fuckboy Airlines