Temptation Island #1

Oh nee wat erg! Nu walg ik er nog harder van.

2 likes

Wat een vent… meid echt was weggerend toen het nog kon!

2 likes

Ooh nee dat is helemaal vreselijk! Wat een nare vent

1 like

pffff inderdaad.

Het zouden je buren zijn zeg :roll_eyes:

Angela en Chris zijn uit elkaar

Oh wow😮

Wow had ik niet verwacht! Jammer

Wooow dit zag ik echt niet aankomen.

Oh dat had ik wel verwacht gezien de stories. Je zag die twee nooit bij elkaar in de stories. Dat vond ik zo gek, helemaal omdat tempa al was afgelopen.

1 like

Ja dit was me wel opgevallen, laatst 1 keer. Maar toen zag het er al niet zo comfy uit. Ze waren totaal niet serieus, alleen maar aan het lachen. Kwam heel Awkward over. Dit verklaart het wel.

Plottwist… Was er echt van overtuigd dat die twee nog veel langer samen zouden zijn, jammer!

Zo aso :woozy_face: meanwhile durf ik mijn ouders nog niet eens te knuffelen, zij geven gewoon een festival omdat hun kind een piemel heeft

19 likes

Heb net de video gekeken. Precies wat ik dacht. Niet normaal. En voor zo’n groot feest zou je toch ook toestemming moeten vragen aan de gemeente? Met zoveel muziek tot in de nacht, podium, lichtshow en alles? Denk niet dat die hier toestemming voor hadden gegeven in deze corona-tijd :sweat_smile: Echt behoorlijk aso dit

2 likes

Oh wow had ik echt niet verwacht van Angela en Chris vond hun zo leuk overkomen!

Laat dat beetje maar weg, wat een ongemakkelijk figuur was dat. Dat gekke lachje van hem die hij te pas en te onpas liet horen. Nee snapte echt totaal niet wat een vrouw als Angela in zo’n jongen zag.

13 likes

Haha ik herken de buurt, denk dat de politie geen zin had om zich daarmee te bemoeien
Of niemand heeft geklaagd maar kan me dat niet voorstellen eigenlijk??

Ja het is een beetje een ‘berucht’ stuk laat ik het zo zeggen
Vind het ook echt bizar hoor, dat al die mensen ook gekomen zijn??

1 like

Ik heb alleen de filmpjes gezien op Instagram maar ik snap ook niet dat ze hier überhaupt aan kunnen denken idd met deze tijden.En noem mij maar corona politie maar ik had echt een belletje gedaan,vind het echt asociaal.Ik zou echt helemaal leip worden mochten mijn buren ineens zo’n feestje gaan houden met tig mensen.

2 likes

Dat je het organiseert is één ding. Maar dat ál die mensen dan komen is een tweede :scream: Die vinden dat dus blijkbaar ook allemaal maar normaal…

2 likes