Wat een temptation nieuws vandaag, Yasmin (VIPs seizoen) heeft ook een nieuwe vriend:
Kennelijk al toen de afleveringen nog op tv waren
Wat een temptation nieuws vandaag, Yasmin (VIPs seizoen) heeft ook een nieuwe vriend:
Kennelijk al toen de afleveringen nog op tv waren
Huh die hebben toch al langer een relatie? Minstens half jaar ofzo
Die man is 45. Lijkt me heeeeel erg ongemakkelijk dat je kersverse (jonge) vriendin meedoet aan temptation island.
ik vind bruin haar wel mooier staan dan geel haar
Omg geen woorden!! Bizar
En wat is t geslacht nou
Holy shit die opblaasbaby.
Vind dit om de een of andere reden zo fucking droog âToonen (45) was regisseur, Karssing speelde een bijrol als prostitueeâ. Ze hadden toch ook gewoon kunnen zeggen âwaar Karssing een bijrolletje speeldeâ ofzo (oh dit was als reactie op @soleado maar dat ging nie helemaal lekker)
Wtf. En ook, mensen worden leip om de hoeveelheid mensen tijdens belangrijke demonstraties maar een gezellige gender reveal party waar iedereen met iedereen knuffelt is oké? Walgelijk
Ja en dan ben ik vast heel bevooroordeeld als ik zeg dat zij me een stel lijken die op hun achterste poten stonden toen ze de demonstratie op de Dam zagenâŠ
Ah ze gebruikt al direct de #boysmom. En wauw er is zelfs een lovingmelissa instagram.
Hier nog even op doorgaand⊠Op de 2e story van Gianni bestormd een vrouw het podium die Melissa omver beukt.
Wat is dit joh???
Net als deze gender reveal, die vent denkt niet eeens aan zijn vriendin
Ik haat dit soort feestjes en dit bevestigd het alleen maar meer. Alles voor de aandacht.
geweldig! Zo genant
Whahhaa ze pakt hem ook echt zo vast van hallo ik ben er ook nog! Degene die deze baby broedt.
Hahahaha omg dit is zo erg! Zou mân vriend echt vermoorden als hij dit deed
Hahaha wat gĂȘnant. Ik ken die hele vent niet, maar wat walgelijk om zo met iets anders bezig te zijn.
Oooo ik kende die gast helemaal niet maar dat filmpje wtf???
Zoiets vier je toch samen?? Kijk nu even zn instagram en wattttt een walgelijke kerel. Ahhh krijg hier echt de kriebels van. Afschuwelijk gewoon.
Ik zou het denk ik ook niet op prijs stellen dat iedereen 3 tegen 1 tegen me zou schreeuwen