Temptation Island #1

Wat een temptation nieuws vandaag, Yasmin (VIPs seizoen) heeft ook een nieuwe vriend:

Kennelijk al toen de afleveringen nog op tv waren

1 like

Huh die hebben toch al langer een relatie? Minstens half jaar ofzo

Die man is 45. Lijkt me heeeeel erg ongemakkelijk dat je kersverse (jonge) vriendin meedoet aan temptation island.

ik vind bruin haar wel mooier staan dan geel haar

11 likes

Omg geen woorden!! Bizar

1 like

En wat is t geslacht nou

1 like

Holy shit die opblaasbaby.

1 like

Vind dit om de een of andere reden zo fucking droog “Toonen (45) was regisseur, Karssing speelde een bijrol als prostituee”. Ze hadden toch ook gewoon kunnen zeggen ‘waar Karssing een bijrolletje speelde’ ofzo :joy: (oh dit was als reactie op @soleado maar dat ging nie helemaal lekker)

4 likes

Wtf. En ook, mensen worden leip om de hoeveelheid mensen tijdens belangrijke demonstraties maar een gezellige gender reveal party waar iedereen met iedereen knuffelt is oké? Walgelijk

7 likes

Ja en dan ben ik vast heel bevooroordeeld als ik zeg dat zij me een stel lijken die op hun achterste poten stonden toen ze de demonstratie op de Dam zagen

3 likes

Ah ze gebruikt al direct de #boysmom. En wauw er is zelfs een lovingmelissa instagram.

Hier nog even op doorgaand
 Op de 2e story van Gianni bestormd een vrouw het podium die Melissa omver beukt.
Wat is dit joh???

Net als deze gender reveal, die vent denkt niet eeens aan zijn vriendin :joy:

Ik haat dit soort feestjes en dit bevestigd het alleen maar meer. Alles voor de aandacht.

23 likes

:rofl: geweldig! Zo genant

5 likes

Whahhaa :joy: ze pakt hem ook echt zo vast van hallo ik ben er ook nog! Degene die deze baby broedt.

15 likes

Hahahaha omg dit is zo erg! Zou m’n vriend echt vermoorden als hij dit deed

15 likes

Hahaha wat gĂȘnant. Ik ken die hele vent niet, maar wat walgelijk om zo met iets anders bezig te zijn.

2 likes

Oooo ik kende die gast helemaal niet maar dat filmpje wtf???

Zoiets vier je toch samen?? Kijk nu even zn instagram en wattttt een walgelijke kerel. Ahhh krijg hier echt de kriebels van. Afschuwelijk gewoon. :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

1 like

En dan die wallllgelijke Bass Smit er weer onder, de mannelijke mrskeizer. :nauseated_face::nauseated_face::face_vomiting::face_vomiting:

5 likes

Ik zou het denk ik ook niet op prijs stellen dat iedereen 3 tegen 1 tegen me zou schreeuwen :confused:

11 likes