Pffff bass smit staat echt zo hoog op mijn haat lijst. En wie is deze gast echt?! Ik heb nog nooit van hem gehoord
Een of andere fitness guru die supplementen oid verkoopt.
Oh god ja ik zag hem wel eens voorbij komen op insta maar wat een vreselijke vent… Hij schreeuwt ook zo in al die filmpjes echt doe normaal… Vind het zo’n patser met die gouden auto’s van hem… zoals hij doet in dat filmpje zo komt hij ook op me over, echt zo iemand die zichzelf geweldig vind bleh…
Dit ook:
Dat mijn zaad goud is hahahahaha dude really?
Neeee wat is dit voor walgelijke aankondiging? Als ik ooit het geluk heb zwanger te raken hoeft mijn vriend echt niet aan te komen met een gouden zaad opmerking. Misschien is zijn zaad wel middelmatig brons en heeft zij een hele sterke baarmoeder .
Snap niet dat een vrouw dit leuk kan vinden en hier een kind van zou willen.
Heb gewoon echt geen ander woord voor die gast dan AFSCHUWELIJK
Die gouden zaad opmerking is echt belachelijk, zeker als je je bedenkt dat haar vorige zwangerschap een miskraam was.
Oh nee wat erg! Nu walg ik er nog harder van.
Wat een vent… meid echt was weggerend toen het nog kon!
Ooh nee dat is helemaal vreselijk! Wat een nare vent
pffff inderdaad.
Het zouden je buren zijn zeg
Oh wow😮
Wow had ik niet verwacht! Jammer
Wooow dit zag ik echt niet aankomen.
Oh dat had ik wel verwacht gezien de stories. Je zag die twee nooit bij elkaar in de stories. Dat vond ik zo gek, helemaal omdat tempa al was afgelopen.
Ja dit was me wel opgevallen, laatst 1 keer. Maar toen zag het er al niet zo comfy uit. Ze waren totaal niet serieus, alleen maar aan het lachen. Kwam heel Awkward over. Dit verklaart het wel.
Plottwist… Was er echt van overtuigd dat die twee nog veel langer samen zouden zijn, jammer!
Zo aso meanwhile durf ik mijn ouders nog niet eens te knuffelen, zij geven gewoon een festival omdat hun kind een piemel heeft
Heb net de video gekeken. Precies wat ik dacht. Niet normaal. En voor zo’n groot feest zou je toch ook toestemming moeten vragen aan de gemeente? Met zoveel muziek tot in de nacht, podium, lichtshow en alles? Denk niet dat die hier toestemming voor hadden gegeven in deze corona-tijd Echt behoorlijk aso dit