Oh wow had ik echt niet verwacht van Angela en Chris vond hun zo leuk overkomen!
Laat dat beetje maar weg, wat een ongemakkelijk figuur was dat. Dat gekke lachje van hem die hij te pas en te onpas liet horen. Nee snapte echt totaal niet wat een vrouw als Angela in zo’n jongen zag.
Haha ik herken de buurt, denk dat de politie geen zin had om zich daarmee te bemoeien
Of niemand heeft geklaagd maar kan me dat niet voorstellen eigenlijk??
Ja het is een beetje een ‘berucht’ stuk laat ik het zo zeggen
Vind het ook echt bizar hoor, dat al die mensen ook gekomen zijn??
Ik heb alleen de filmpjes gezien op Instagram maar ik snap ook niet dat ze hier überhaupt aan kunnen denken idd met deze tijden.En noem mij maar corona politie maar ik had echt een belletje gedaan,vind het echt asociaal.Ik zou echt helemaal leip worden mochten mijn buren ineens zo’n feestje gaan houden met tig mensen.
Dat je het organiseert is één ding. Maar dat ál die mensen dan komen is een tweede Die vinden dat dus blijkbaar ook allemaal maar normaal…
Maar hoezo al 3 maanden? De laatste keer Temptation talk zat hij nog achter Simone aan
Verder: gecrasht
Eens een fuckboy, altijd een fuckboy.
Ja zo maar echt “yo ben geen fuckboy meer hoor heb nu een knap wijf met dikke reet ben trouw wejo!!!”
Is vast grapje togggggg
Weet echt niet in wat voor wereld hij leeft hoor
Hele akelige jongen met hele akelige ideeën over zichzelf en zijn positie
Ik heb het vermoeden dat Milou en Heikki gewoon weer samen zijn. Publiciteitsstunt?
*eens een wannabe fuckboy, altijd een wannabe fuckboy.
Vind die video wel vele malen beter dan hun eigen vlog met schommel-beeld
Al blijft het hele feest natuurlijk echt achterlijk
Een vriendin van me wilde Zach interviewen. Hij vraagt 50 euro voor een telefonisch interview en 200 euro voor in het echt…
…
…
…
Ik heb screens
Hahaha hahaha wat
Tsja nu de discotheken etc dicht zijn kan hij de moneyzzzz niet binnen halen waar hij op gehoopt had dus dan maar zo
Misschien kan ze fuckboy airmiles inleveren voor korting
Ja maar als journalist is het echt abnormaal om te betalen voor een interview. En een youtubevideo is ook weer iets heel anders