Temptation Island #1

Kansloos maar direct op haar insta gaan kijken en ik wil niet speculeren maar als ik de foto’s op haar stories zie zou het me niks verbazen.

Dit zou in het “normale leven” al awkward genoeg zijn, maar dat ook alles op tv is geweest en dus later terug te vinden, maakt het allemaal nog erger :see_no_evil:

Weg inderdaad. Je kunt het nog (wel wat onduidelijker) zien bij team_tempa

1 like

Amber is inderdaad zwanger. De kans dat ze op de natuurlijke manier zwanger zou worden, was klein schrijft ze en dus was het onverwacht

En de baby heeft al een instagramaccount :roll_eyes:

8 likes

Fijn voor haar dat het dan toch gelukt is, ondanks dat het dan nu onverwacht is. Lijkt me best een shock als je daar dan zo achter komt
Wel sad dat het kindje nú al een instagram account heeft… Nog niet eens geboren en nu al “online” moeten

3 likes

Oh, ik vind dat insta-account echt bizar?

1 like

Ik kwam om te posten dat ze zwanger is maar ik ben al late to the party.Lijkt me ook heel naar voor Elke dit.

7 likes

Ja dat insta account wtf? Ik vind dat ook echt bizar

Ook al gewoon meer dan 7,5k volgers?! Het is nog niet eens geboren,echt wauw.

wtf

Bizar al een eigen Instagram. Wel heel fijn dat het dan toch gelukt is zwanger te raken gezien haar medische problemen.

Arme baby, heb nu al medelijden met dat kind. Zal wel weer een gekke naam krijgen en kapot gespont worden.

10 likes

16.5k volgers al :scream:

Arm kind.

7 likes

De Angelaliefde is bijna over bij mij haha. Vind dat dus echt dóm dat ze niet in zelfquarantaine gaat nu ze net terug is van vakantie, uit Italië godbetert. Zag op Instagram dat ze al meteen op café ging met vriendinnen.

Plus ik kan toch niet de enige zijn die zich ergert aan dat tongetje dat steeds semi-uitgestoken wordt wanneer ze glimlacht :sweat_smile:

3 likes

In Nederland wordt Italië volgens mij inmiddels gezien als redelijk veilig om naartoe te reizen (niet meer risico dan de meeste andere Europese landen), dus is zelfquarantaine alleen nodig bij symptomen. Maar misschien wordt daar in België anders naar gekeken en is dat de reden voor je reactie?

1 like

Ik vind het sowieso nog risky om op vakantie te gaan naar het buitenland. Maarja dat is weer een hele andere discussie :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Het is toch helemaal niet meer verplicht om in zelfquarantaine te gaan bij terugkomst uit het buitenland?

Ik zie op instagram dat Amber eind december is uitgerekend. Weet iemand wanneer Temptation ongeveer is opgenomen?

Ik ben het helemaal met je eens over dat tongetje