Temptation Island #1

Nou er komt geen zinnig woord uit die gast dus positieve publiciteit za hij er niet mee winnen

1 like

En daarbij, of ie iets te zeggen heeft dat de moeite laat staan het geld waard is

. [quote=“Luzarl, post:4671, topic:1299, full:true”]
Ja maar als journalist is het echt abnormaal om te betalen voor een interview. En een youtubevideo is ook weer iets heel anders
[/quote]

1 like

De broer van Angela heet Angelo🤨

23 likes

Creatieve ouders :joy::joy:

2 likes

En hij is megaknap!

1 like

Die Daniëlle die toen Thomas (van Yasmin) had gedaan, die wil ook graag bekend worden. Na temptation ging ze met Daniël van love island
Ze gingen gelijk op vakantie enzovoort en nu spreekt ze af met de mannen van the Bachelorette. Komt een beetje goedkoop over :sweat_smile:

3 likes

Nee dit is echt walgelijk. Hoe eigengeilerig is dit.

1 like

jaa en zij heeft ook meegedaan aan the bachelor in 2017!

1 like

Vind haar op instagram ook beetje wannabe gaby blaasser overkomen

https://www.ad.nl/show/drama-voor-realityster-rowena-baierl~a7353c51/

Ohh wat sneu voor ze :persevere:

Ja dit is echt sneu idd :frowning:

Ik zie net wat ‘potentiele kandidaten’ voor temptation vips langskomen. Degenen die genoemd worden zijn alleen maar mensen die we kennen uit eerdere edities temptation (hallo Rosanna en Niels!) Of eotb. :thinking:

1 like

Ja Lisa en Jay :joy:

1 like

ohhh boooring. Ik ben echt Niels & Rosanna moe.

3 likes

En dan allebei weer lekker vreemdgaan en janken en even later weer samen zijn. Dom stel.
De spon deals voor plastische chirurgie zijn zeker aan het opraken dus moet er weer wat publiciteit komen. :face_vomiting:

5 likes

Was niet geloofwaardig zo’n bruid :joy:

3 likes

Ik hoop echt niet dat ze Lisa mee laten doen. Ik hou echt wel van ordinaire tv (want love tempation), maar met zulke figuren er in word het me toch wel echt te veel.

2 likes

Jeetje die Lisa is ook flink verbouwd of lijkt dat maar zo.

Ik moet nog steeds giechelen om deze foto.

33 likes

Ik volg Rosanna op instagram om dit soort pareltjes

3 likes

Je wil hier als bedrijf toch niet mee geassocieerd worden? Tenminste dat zou je niet denken bij gordijnen.

Als je het toch wil doen zeg dan: met nieuwe jaloezieën van gordijnwereld kan ik lekker in m’n nakie rondlopen zonder dat iemand het ziet :grimacing:

Dan slaat het nog ergens op

8 likes