Temptation Island #1

Maar die body is wel nice, met van die lage bandjes haha. Staat erbij waar die van is?:joy:

3 likes

Hahaha ik zie ook voor me dat het marketing team de foto binnen krijgt en het eerst heeeeel lang stil blijft en het hoofd van marketing dan vraagt: van WIE kwam dit voorstel om Rosanna te vragen?!

11 likes

:joy::joy: dit slaat echt helemaal nergens op hahahah

1 like

Er zouden geruchten rond gaan dat Amber zwanger zou zijn. Arda plaatst een story dat er morgen om 20:00 uur groot nieuws is. Ben benieuwd

1 like

Mijn god, zoveel Temptation baby’s. Amber is ook nog maar +/- 20?

Ik weet eigenlijk niet hoe oud ze is. Maar die hele relatie vind ik echt bizar :sweat_smile:
En dan vooral door Arda natuurlijk
Vond het ook steeds zo belachelijk dat hij met Eline steeds sprak over “dan komt ze naar Hasselt (?) verhuizen”. Gast, de vrouw hoeft niet speciaal voor jĂłu te verhuizen? Je kunt zĂ©lf ook verkassen? Hij ging er gewoon telkens vanuit dat zij wel bij hem zou komen ipv andersom. What a guy :roll_eyes:

5 likes

Kansloos maar direct op haar insta gaan kijken en ik wil niet speculeren maar als ik de foto’s op haar stories zie zou het me niks verbazen.

Dit zou in het “normale leven” al awkward genoeg zijn, maar dat ook alles op tv is geweest en dus later terug te vinden, maakt het allemaal nog erger :see_no_evil:

Weg inderdaad. Je kunt het nog (wel wat onduidelijker) zien bij team_tempa

1 like

Amber is inderdaad zwanger. De kans dat ze op de natuurlijke manier zwanger zou worden, was klein schrijft ze en dus was het onverwacht

En de baby heeft al een instagramaccount :roll_eyes:

8 likes

Fijn voor haar dat het dan toch gelukt is, ondanks dat het dan nu onverwacht is. Lijkt me best een shock als je daar dan zo achter komt
Wel sad dat het kindje nĂș al een instagram account heeft
 Nog niet eens geboren en nu al “online” moeten

3 likes

Oh, ik vind dat insta-account echt bizar?

1 like

Ik kwam om te posten dat ze zwanger is maar ik ben al late to the party.Lijkt me ook heel naar voor Elke dit.

7 likes

Ja dat insta account wtf? Ik vind dat ook echt bizar

Ook al gewoon meer dan 7,5k volgers?! Het is nog niet eens geboren,echt wauw.

wtf

Bizar al een eigen Instagram. Wel heel fijn dat het dan toch gelukt is zwanger te raken gezien haar medische problemen.

Arme baby, heb nu al medelijden met dat kind. Zal wel weer een gekke naam krijgen en kapot gespont worden.

10 likes

16.5k volgers al :scream:

Arm kind.

7 likes