Temptation Island #1

De Angelaliefde is bijna over bij mij haha. Vind dat dus echt dóm dat ze niet in zelfquarantaine gaat nu ze net terug is van vakantie, uit Italië godbetert. Zag op Instagram dat ze al meteen op café ging met vriendinnen.

Plus ik kan toch niet de enige zijn die zich ergert aan dat tongetje dat steeds semi-uitgestoken wordt wanneer ze glimlacht :sweat_smile:

3 likes

In Nederland wordt Italië volgens mij inmiddels gezien als redelijk veilig om naartoe te reizen (niet meer risico dan de meeste andere Europese landen), dus is zelfquarantaine alleen nodig bij symptomen. Maar misschien wordt daar in België anders naar gekeken en is dat de reden voor je reactie?

1 like

Ik vind het sowieso nog risky om op vakantie te gaan naar het buitenland. Maarja dat is weer een hele andere discussie :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Het is toch helemaal niet meer verplicht om in zelfquarantaine te gaan bij terugkomst uit het buitenland?

Ik zie op instagram dat Amber eind december is uitgerekend. Weet iemand wanneer Temptation ongeveer is opgenomen?

Ik ben het helemaal met je eens over dat tongetje

Als ik Wikipedia mag geloven, zomer 2019

1 like

Het verschil in de caption van Arda en Amber is zo pijnlijk :grimacing:

Zij heeft natuurlijk een persoonlijk emotioneel verhaal erbij maar ook Arda is de ware :heart: en blabla. Hij: 2020 is een raar jaar -ik zei toch groot nieuws -volg mijn baby op insta.

19 likes

Omg. Zack probeerde zijn vieze sokjes te slijten aan fans.
Wat een pannenkoek

Die zijn verkocht, zn boxers ook

O smerig zeg

1 like

:weary: :scream: :cry:

WIE wil dit?!?!

1 like

Ik las dat er flink op geboden werd

Maar ook: ja het was zwaar voor iedereen financieel blabla maar hier is de ommekeer want WIJ krijgen een baby!!!
Nee dat helpt echt financieel voor iedereen… Alleen voor jullie spon baby misschien.

4 likes

Arda had een paar dagen geleden ook allemaal story’s geplaatst over dat hij zoveel likes en paginabezoekers had. Beetje merkwaardig

Ok

20 likes

Het is maar waar je trots op bent. Over zijn kunsten in de slaapkamer kan hij na dat vreugdeloze potje erop-eraf met Eline natuurlijk niet meer opscheppen.

21 likes

Nou vond vooral de uitleg heel goed: iedereen in onze familie heeft drie kinderen…

16 likes

Hahha die dynamiek tussen hun is echt nog steeds lekker “fighty”. Zo snel opgefokt enz :sweat_smile:
En hun relatie is dus nog steeds niet echt stabiel. Wel heftig dat je dan zo snel al weer een tweede kindje krijgt

Voor wie de video niet wil kijken ze krijgen een:

....

Meisje

Ja maar ze lijken het beide dus ook gewoon prima te vinden. Dat los-vaste. Lijkt me juist als je kinderen hebt dat je wat meer zekerheid wilt. Of je dan wel of niet een relatie hebt :sweat_smile: Maar ze wonen dus wel ook gewoon samen begreep ik?