Temptation Island #1

Ik vind Sonny een kruising tussen Armin van Buuren, Diggy Dex en Thijs Römer

22 likes

Wow, echt een goede observatie dit.

Ik had na 1 minuut al genoeg van zijn hoofd gezien en vooral van hem gehoord :face_vomiting:

2 likes

Same. Wat een gladde aal.

Edit: @SelenaGomez Moest het even checken, maar ja, je hebt echt gelijk. Ik vraag me nu ineens af of niet elke Nederlandse man er nagenoeg hetzelfde uitziet. Ik kan het ook niet weten natuurlijk. Ben al 9 maanden niet buiten geweest.

50 likes

Maar het lampje zou aan gaan als er echt een (hebben we hem weer :crazy_face:) “connectie” met de ander zou zijn. Of beginnende verliefheid oid

Bij Gregory vond ik het wel meer lust en zn piemel achterna lopen dan echt verliefdheid. Misschien dat de regie daar ook een verschil in ziet?

@Branko ik vind dat André Hazes nog mist in het rijtje (jr. natuurlijk, even voor de record :sweat_smile:)

2 likes

Mijn 1e gedachte was ook dat ie daar op lijkt, die ogen en die neus
Maar ik vind bovenstaand plaatje ook wel erg accuraat

4 likes

Ik las dat Sonny en Jaydi ook al aan twee andere tv-programmas hebben meegedaan, lekker gevalletje alles voor de fame wel weer

7 likes

ja ik zit te kijken en ik dacht al, ik “ken” hen van wereldreis op wielen.

2 likes

Ik heb de nederlandse nog niet gezien, maar de amerikaanse versie zijn de verleiders/vrijgezellen op zoek naar een relatie. Vandaar dat ze vrijgezellen worden genoemd

1 like

Hahaha love deze collage. Is dit dan DE Nederlander? :scream:

Welke programma’s?

in ieder geval Wereldreis op Wielen van sbs, over mensen die een paar maanden met een tiny house door noord, midden en zuid amerika reisden.

1 like

6 likes

Juice!!!

3 likes

Robenrita vibes

23 likes

Ja wereldreis op wielen en trouwen in het buitenland

Oh huh dacht al ik kén ze ergens van. Maar wat? Dit dus :exploding_head:

Zijn ze dan ook al getrouwd? Kende het programma niet dus even opgezocht maar dat zag ik niet staan.

Mediageil stel dus. Beetje zoals Demi en Sydney

Ik ben de eerste aflevering aan het kijken maar ligt het aan mij of zegt Kaj bijna niks haha

Ik kan van trouwen in het buitenland van hun niks terugvinden. Op sommige sites staat wel hun nam maar nergens staan foto’s van hun oid. Wel van 3 andere stellen die meededen