En “zij mag mij wel beter leren kennen”, alsof het een privilege is. Normaal doen.
Oh die Sonny, wat een figuur. Elke keer als hij iets zegt wil ik echt mijn ogen uitkrabben en huilen. Hoe hij dan zegt “ja ik zou jou wel kunnen onderhouden” en “ik heb zoveel te bieden, reizen, eten, iedereen zou verliefd op mij worden”. Excuse me? Onderhouden? Zijn we terug in de jaren 50 of wat?
En die Marco is ook wel iemand die ik wel zie vreemdgaan. Ik denk dat hij echt verliefd zou kunnen worden op iemand anders met zijn ‘in elkaars ziel kijken’.
En dat er gewoon al twee zeggen dat hun relatie misschien wel gewoon ‘op’ is, na nog geen twee dagen??
Ik vind Ricky van de single mannen wel echt heet hoor hoor, tering. Maar checkte net zijn Instagram en toen had hij de story van Kaj gerepost met dat mondkapjes massahysterie zijn dus ik ben alweer genezen.
De nieuwe mannelijke vrijgezel is ook wel leuk qua uiterlijk maar die dame… Ik moest een beetje cringen.
Ugh ja dit! Hij bekijkt het altijd vanuit de ander! Zij kunnen verliefd worden op hém. Want ja, hij is de oppergeilsteknapstebesteman van de wereld natuurlijk. Dat hij verliefd kan worden op hun boeit niet. Als zij maar op hem zijn. Want hij heeft ze immers zoveel te bieden 
Sonny doet alsof hij een Hans is…
En een van de knapste meiden ook, vind ik.
Voor mij was uit aflevering 1 de opmerking “zit je net lekker in een motion met iemand” (toen ze weg moesten naar hun vriendinnen weer) ook nieuw. Maar ik zal wel oud zijn.
Haha ik voel me ook heeeeel oud als ik dit kijk. Maar heel veel mensen daar zijn ook eind 20/begin 30 dus zoveel scheelt het niet 
Ik begin echt te twijfelen of ik wel de juiste betekenis van spiritueel in mijn hoofd heb.
Sonny is van de complottheorieën
Oooo ik zie het nu on zijn stories, hij is wakker hoor. Wat een clown
Alsof het niet nog erger kon
Die Sonny
Ik kan jou wel onderhouden, ik kan jullie verliefd op mij maken, gaaaaadver.
Ja sorry Bowie, we hebben anoniem besloten dat jij naar huis gaat.
“Sorry lieverd”
Lol, wil je nog een keer kijken en dan spiritueel/spiritualiteit turven?
Volgende week
‘Sonny is voor mij wel de ware omdat hij voor mij ook mn eerste lange relatie is’
Goed argument 

Haha respect dat je deze suffe aflevering nog een keer hebt doorstaan voor dit onderzoek 
Ohhhh ik zou bij Ricky ook wel kriebels krijgen 
Edit:
Maar goed, vind het wel tekenend dat je als 33-jarige voor een 22-jarig meisje valt. You do you hoor, maar zegt toch misschien een beetje iets over zijn levensfase