Temptation Island #1

Wat is die Sonny eng zeg alsof zijn partner een soort projectje moet zijn.

12 likes

Ik ging dus serieus opzoeken of Sonny geen familie is van die Jorden van Ex on the Beach. Ook zo’n te oude rotkop voor zn leeftijd en dat platte Amsterdamse.

14 likes

Ja wat een engnek zeg.

1 like

Zij heeft meegedaan aan de Nederlandse versie van Just tattoo of us geloof ik

1 like

Ja ik herken haar ook!

Hahahahaha ja iel… en ook met te jonge meisjes

Oja ik las dus hier dat ze mee zouden doen aan dat programma over trouwen, maar uiteindelijk toch niet gedaan hebben! Dus pas 1 programma meegedaan, maar alsnog wel lekker op zoek naar aandacht

1 like

Ahahaha godver waarschijnlijk ben ik de enige die Thijs en Sonny allebei wel zou doen :sob::sob::drooling_face:

Ja dat denk ik ook… Ik zou Greg wel doen🤭

Goed dat Mo dit aankaart.

36 likes

Blij dat Temptation weer begonnen is :grin:
Maar tot nu toe vind ik de mensen nog niet echt leuk…

zij heeft meegedaan aan first dates!

4 likes

Die Carre ook

Zo typisch bij dit soort programma’s dat het altijd mensen zijn die zo graag met hun kop op tv willen

1 like

Ik vind het echt irritant dat zoveel mensen er continue Engelse zinnen tussendoor gooien.

En die Marco praat een soort van half straat, vind ik ook echt raar voor een 29-jarige tatta.

Oh en even, heeft die Gregory nou gewoon al gesekst? Want je hoorde iets over ´doorduwen´ toch, en dan zegt hij: ´meestal past het niet.´ Maar ze doen er een beetje onduidelijk over.

2 likes

Of model zijn of een andere publieke/online carrière ambiëren. Ben benieuwd hoeveel van deze mensen al vloggen of dat straks gaan doen…

1 like

Als er gesekst wordt in tempa dan weet je het meestal wel, dus zou wel niks boeiends zijn geweest dat ze alleen de voice-over gebruiken om er nog wat van te maken

1 like

Kleine Spoiler:

3 likes

Het is altijd net een soort rebus, die teksten van Michella Cox.

38 likes

Sonny denkt echt dat hij lifecoach is. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Hahhaha echt he

2 likes