https://www.youtube.com/watch?v=8Jzdu_ur_xM&ab_channel=JANI Ik vind dit een heel mooi filmpje van Pommeline die heel eerlijk is en vertelt dat de uitspraak van Lisa waarbij ze nariep: ‘’ En geen kont’’ bij de confrontatie dat dat ervoor heeft gezorgd dat ze onzeker werd over haar kont. En dat maakt mij erg verdrietig dat ook in deze setting je uitspraken mensen erg kunnen kwetsen.
Aah Melissa en Gianni hebben een story geplaatst waarin Melissa moet huilen vanwege alle berichten die ze krijgt over dat ze een slechte moeder is en de naam van hun kindje. Echt kan me niet voorstellen dat je daar mee bezig moet zijn op zo’n moment…
Ah gossie dan zit je vol in de hormonen, ben je net moeder geworden en wordt je ook nog slechte ouders genoemd
Ja precies! Lijkt me zo naar, hoop dat ze die telefoon even uitzet voorlopig.
Ah dit vind ik echt heel sneu. Je stroomt al over van emoties door al die hormonen en dan ook nog zoiets erbij. Ik hoop dat ze zich er een beetje overheen kan zetten.
Ik ben ook maar begonnen aan het nieuwe seizoen, ik zit er alweer lekker in. Net als bijna iedereen erger ik me groen en geel aan Sonny en stiekem ook wel aan Karina en haar vriend. Sorelis vind ik een schatje.
Ja dat is echt minder. Ben wel bang dat ze heel erg tegen elkaar uitgespeeld worden om te zorgen dat ze gemene dingen over elkaar zeggen, maar dat wij dat niet te zien krijgen. Alsnog: niet aardig, niet doen Gulcin.
HAHA Ricky die Jaydi troost.
Jaydi: “hij zeg me echt voor lul”
Ricky: “ja je staat toch ook voor lul!!!”
Hahahaha wat een oelewapper. Dan zeg je toch: “nee joh, jij staat niet voor lul. Hij zet zichzelf voor lul” o.i.d
Het lijkt me zoveel leuker om als vrijgezelle vrouw of man met relatie mee te doen dan als vrijgezelle man of chick met relatie
Het mannenhuis: elke avond dikke party, bromances, knappe vrouwen om je heen die ook houden van een feestje. Good vibes all around
Het vrouwenhuis: elke keer weer gejank na het kampvuur, je wil als man partyen maar hebt de hele avond een huilende chick die je moet troosten, vage praatjes moeten houden en doen alsof je echt op zoek bent naar een connectie terwijl jij ook gewoon als een ware influencer the good life wil leven
Ik zou het wel weten
Ik denk dat het vaak ook wel montage is van hoe spetterend die feesten soms overkomen op tv!!
Soms zie je op de achtergrond het feestje (als ze bijvoorbeeld beelden laten zien van de zogenaamd verborgen camera’s) en dan komt het zo triest over
Ik ben ook eindelijk begonnen aan het nieuwe seizoen. Ik ben in aflevering 2 en ik cringe elke keer als sonny zijn mond open trekt.
Ja dit idee heb ik ook. Denk dat die feestjes vaak in werkelijkheid maar vrij kort duren. Even all in wanneer het start en de camera’s draaien en dat t daarna al vrij snel in kakt. Net als overdag. Als je geen date hebt, kom je dus die hele toko niet uit en hang je de hele dag alleen maar in t zwembad zonder dat je verder echt iets kunt doen. Sommigen zullen dat vast heerlijk vinden maar ik zou na 3 dagen echt gek worden
Volgens mij is zij extreem onzeker, ook dat ze meedoet om te kijken of ze twee weken zonder hem kan (?? Speciale reden voor juist dit programma) en na 10m al hard aan het huilen is en dat is na 4 dagen nog steeds zo. Ook dat Solaris zei dat hij niet eens met zn vrienden een biertje kan doen. Lief stel hoor, maar wel flinke issues.
Ik vind dat sowieso heel gek. Mijn man en ik kijken samen en analyseren ondertussen onze relatie
Wij gaan apart van elkaar op wintersport, allebei met collega’s en hebben dan gewoon apart lol en laten elkaar vrij. En ik denk echt wel aan hem, maar meer als ‘wow dit zou hij tof vinden’ ipv huilie huilie ik mis hem en zit zielig in een hoekje. ‘s Avonds/‘s ochtends even appen, soms een keer bellen en na 5 dagen elkaar missen weer lekker knuffelen en blij zijn met elkaar.
Het is toch gewoon elkaar de vrijheid gunnen en vertrouwen (maar misschien gaat het daar bij de meeste mensen mis), ook al mis je elkaar.
Ja dat is zo, maar dan nog zou ik het wel redden. En als ik alleen in een hoekje ga staan, dan ga ik me ook zielig en alleen voelen en wil ik hem zien. Doe gewoon mee met die jongens/meiden, praten met het andere geslacht mag best.
Ik ben ook wel eens thuis geweest en dat hij weg was. Je mist elkaar dan echt wel en ‘s avonds in bed is dat echt alleen, maar ik snap dus niet hoe je na één dag al overstuur bent.
Aan de andere kant ben ik totaal niet bang dat ik een soort Sonny/Gregory heb die het in de bus na het afscheid al heeft over andere vrouwen neuken enzo. Dus daardoor gun ik het hem gewoon om lekker te gaan skiën.
Monica met haar: Onthou dat dit allemaal bijdraagt aan je persoonlijke groei , nadat ze allerlei kutvragen heeft gesteld.
Hahaha jemig, blijkbaar spammt Sonny mensen via hun DM om hem te gaan volgen. Hij is nog erger dan ik dacht
Hoezo spam? Hij wil gewoon zoveel mogelijk meiden helpen bij hun ontwikkeling
Stond zeker te fluiten bij het Torentje
Hahaha wat sneu! Ook echt precies kopieëren