Alleen “m’n” veranderd in “me”
Ik wil echt een nieuwe emoji, een met bloedende ogen
Ik snap gewoon niet waarom mensen zich kandidaat stellen voor Temptation Island? Je geeft je volledig over aan de productie en ze kunnen doen met je wat ze willen. Ieder seizoen worden een paar mensen gewoon kut neergezet en ik vind dat je dan achteraf daar ook niet om moet huilen. De mensen die meedoen nemen willens en wetens een grote gok omdat ze influencer willen worden. Het programma kan je tot op zekere hoogte maken of breken.
Arda en Amber hun kindje is geboren!
Die was er zelfs al voordat t kind überhaupt geboren was. Meteen nadat zij de zwangerschap bekend hadden gemaakt
Fabrizio doet mee met steenrijk straatarm, zometeen om 20:30 op sbs6!
Is hij zo rijk? Grappig, had ik niet verwacht
Gezien zijn auto wel, maar had hem ook niet steenrijk ingeschat… ook omdat hij nu met de lockdown in België en zijn eigen zaak die dicht is best wel aangedaan lijkt.
Wie is die andere jongen ook al weer? Heb ik ff gemist
Daniele di Stefano, werkt ook in z’n zaak volgens mij. Verder niet echt een bekend persoon. Echt ziek, 1500 tot 1800 euro per week
Was zij nou verleidster of waren hun een koppel dat meedeed? Al die vrouwen lijken op elkaar
Arda zat in een koppel dat meedeed en Amber was verleidster, hij verliet z’n vriendin (Elke) voor haar! Maar niet voordat ie in het programma vreemdging met Eline(?) Amber moet echt meteen zwanger zijn geraakt, want Melissa van hetzelfde seizoen verliet toen het programma terwijl zij al zwanger was en zij is ook echt net bevallen
Edit: Dat laatste wat ik zeg is niet waar, dat was Channah die het programma verliet omdat ze zwanger was Anyhow, alletwee na Temptation snel zwanger geraakt
Amber en Arda zijn al sinds vorig jaar december bij elkaar zag ik laatst in Ambers stories. De reden dat ik haar zo volg is omdat ik op dezelfde dag ben uitgerekend als zij…
Melissa was niet al zwanger tijdens de opnames.
Jup, ik heb teveel tijd om allerlei stories van mensen te bekijken met zo weinig afleiding tijdens de lockdown…
Nouja dan is ze alsnog heel vroeg in die relatie zwanger geraakt .
Zeker waar! Ze dacht dat ze onvruchtbaar was en dit bleek niet zo te zijn, dus ze waren niet zo voorzichtig geweest…
Waarom weet ik dit?!
Ik vind hem tot nu toe wel leuker dan Lotte vorige week, ik vergelijk die 2 toch met elkaar want beide “influencer”. Het komt veel oprechter over vanuit Fabrizio
Sonny die zich realiseert dat hij “hier wel echt op zijn plek is”. Met zo veel vrijgezelle vrouwen om je heen bedoel je zeker
Ik voel me ietwat sadistisch maar genoot er stiekem van om Sonny’s hoofd te zien vertrekken tijdens het kampvuur. Hij zit zó in mijn allergie door hoe hij steeds het mannetje wil zijn en boven al die meiden wil staan. Ik heb het idee dat Kaj hem ook niet goed trekt.
Gregory tijdens het kampvuur: “ik kom hier voor antwoorden en ik hoop dat die antwoorden worden beantwoord” ??