Temptation Island #1

Hahaha echt he. Een vriend van mij die uit dezelfde plaats komt zei ook al: ‘klink ik zo?! Ik ga er vanaf nu echt op letten!’

Een aantal mensen die ik ken kennen Ayleen van vroeger. Schijnt altijd al een heel apart meisje te zijn geweest. Verbaast me niks.

1 like

Waar kan ik oude temptation afleveringen terug kijken? Van vorige seizoenen.

Een maand geleden zeiden ze bij Goedele dat ze seks in het vliegtuig terug hebben gehad, dus die gaan gewoon leuk terug.

Ergens vind ik hun wel een fijn stel en voorbeeld, vooral hoe Laura reageert tijdens kampvuren. Ze is echt wel verzekerd van zichzelf en haar vriend en vooral in vergelijking met Rodanya vind ik dat wel heel verademend :slight_smile:

Facebook spoiler:

Op Facebook staat dat Laura en Roger uit elkaar zijn

1 like

Ik zit nu terug te kijken en oooh ik cringe zo hard bij dat stukje van laura en quinten

Edit: Ayleen is 18??! Waarom ben ik ouder dan hen allemaal en lijk ik 12 naast hen

14 likes

Ze praat alsof ze chronische kiespijn heeft.

Op Videoland staan nog 3 andere seizoenen!

2 likes

Ik vind die Laura haat ook echt te sneu worden. Snap niet helemaal waarom je jezelf opgeeft als dit je karakter is, maar ik begrijp prima waarom je geen ontbijt van een wildvreemde jongen wilt in de ochtend en geen zin hebt om met al die Henkies dronken te worden in de avond.

9 likes

Ja vind die haat ook niet normaal, maar vraag me idd ook af waarom je dan mee doet. En naast dat ze geen ontbijt van een vreemde wil of geen zin zou hebben om dronken te worden (je weet toch dat dit zo gaat lijkt me als je meedoet) lijkt het alsof ze ook geen normale gesprekken met anderen wil voeren en dat vind ik wel een beetje raar. Nu snap ik ook wel dat die beelden die wij zien overdreven zijn en Laura heeft ook gezegd dat het niet zo gaat zoals het lijkt van wat wij zien op tv, maar een gezellig gesprek voeren kan in principe toch iedereen lijkt me.
Maargoed vind wel heel sneu dat zij zo wordt neergezet. En dat mensen haar zelfs bedreigen enzo vind ik echt heel raar en rot voor haar.

2 likes

Maar als je kijkt naar het type gesprekken dat ze in temptation hebben (iig het soort dat wordt uitgezonden), zijn dat toch ook niet echt normale gesprekken? Het is ronduit oppervlakkig, respectloos en vrouwonvriendelijk. De manier waarop specifiek de mannen de vrouwen benaderen kan ik me best voorstellen dat je dichtslaat/je terugtrekt.

5 likes

Ja oké dat is waar inderdaad. Ik bedoelde meer dat het lijkt alsof er totaal geen gesprek is met haar. Net als toen ze met die verleider ging eten op het strand. Desnoods praat je over het weer of je werk maar ook dat leek er niet te zijn. Maargoed ook dat is maar alleen een stukje wat je op tv ziet en misschien heeft ze wel gewoon een gezellig gesprek gevoerd met hem. Want soms op de achtergrond als ze niet specifiek haar filmen lijkt ze het op zich toch wel redelijk naar haar zin te hebben. Denk dat ze enorm overdrijven met wat ze van haar in beeld brengen omdat de rest ook niet zo heel spannend is allemaal tot nu toe, dus dan lachen we Laura maar lekker uit met zijn allen. Vind dat echt sneu voor haar.

4 likes

Ze zegt zelf dat ze wel gewoon leuke gesprekken heeft gevoerd maar dat inderdaad alleen net die ‘verkeerde’ stukjes er uit worden gehaald. Ze heeft ook gezegd dat ze twee hele actieve dates heeft gehad waar ze iets ging doen wat ze heel leuk vond maar dat dat ook niet is uitgezonden.

3 likes

In de aflevering die Donderdag op televisie was, lieten ze daar zien dat Laura en Quinten een nacht ergens buiten het resort gingen slapen?

Daar komen ze in de videoland aflevering in het begin ineens van terug maar ik had daar niks van meegekregen? Heeel maf seizoen dit.

Grappig wel dat Milou zulke issue’s heeft met vertrouwen, maar dat de vonk met Heikki ook is ontstaan toen ze nog een andere vriend had.

3 likes

Ik vind niet dat hij hetzelfde doet als Laura. Hij zit niet uitgebreid te geeuwen tijdens een gesprek met iemand en heeft ook geen openlijk commentaar wanneer de andere mannen ‘te ver’ gaan.

3 likes

Ik vind het juist zo kenmerkend dat juist dat openlijke commentaar zo zwaar wordt opgenomen. Als kijker vergeet je het bijna, maar de kern van het programma is toch dat relaties overleven? Dan vind ik het totaal niet raar om als je een vriendschappelijke band met iemand hebt en merkt dat diegene dronken over grenzen die ze nuchter niet passeert heen gaat, daar een stokje voor te steken.

7 likes

Nee? Het gaat er om dat relaties en trouw op de proef gesteld worden. In het echte leven is er ook niet altijd iemand in de buurt die je tegen houdt wanneer je op het punt staat om vreemd te gaan.

En ook in het echte leven is die persoon er af en toe wel. Ik zie oprecht niet waarom het zo’n probleem is om iemand een handje te helpen om trouw te blijven. Behalve dan dat de kijkers minder spannende televisie krijgen

7 likes

Hebben jullie deze al gezien? ( is dezelfde persoon die toen dat filmpje over ‘den Tim’ had gemaakt)
11 likes

“Ik snap Jaimy niet, die is zo vol van zichzelf. Ik ben niet lelijk, anders hadden ze me niet gecast”

:roll_eyes:

17 likes

“Ik heb 76 vrouwen geneukt”

HET HOUD NIET OP!

4 likes