Temptation Island #2

2 stellen die al best lang samen zijn. 10 en 8 jaar zo uit m’n hoofd. En ook weer wat oudere deelnemers allemaal. Ben benieuwd hoe dit seizoen gaat verlopen en naar de vrijgezellen :crazy_face:

1 like

Ik word een beetje ongemakkelijk als ik naar wouter en Julia kijk, die houding staat zo onnatuurlijk en niet warm ofzo. Alsof Wouter ondertussen probeert te flexen ofzo :muscle:t4:

Een vriend van mij vertelde dat hij altijd wist welke meisjes weer vrijgezel waren aan de hand van hun Instagram activiteit :joy:

4 likes

Wat een macho uitstraling allemaal. Ben benieuwd hoe ze ‘in het echt’ zijn

1 like

Ze kijken allemaal zo boos, behalve de meest rechtse man.

2 likes

Omg ik ‘ken’ er 1 :scream:

1 like

Ik heb ook het gevoel dat ik die Bob ‘ken’, maar waarvan…

1 like

Wie en hoe is ie? :scream:

Ik durf niks te zeggen ivm herkenbaarheid want hij kent mij ook :joy: pb sturen mag haha

Uit onze stad?

1 like

Ja haha

Hahah echt zo, alsof het een groep (halfnaakte) beveiligers is die ff moet intimideren

1 like

Ik zocht net de datum op waarop het begint en blijkbaar is dat vannacht om 00:00!!! Ga er niet voor wakker blijven maar nu al zin om t morgenochtend te kijken :partying_face:

4 likes

Ik denk dat de stellen better in (relatie)therapie kunnen gaan ipv meedoen aan temptation :roll_eyes:. Misschien wel een leuke plottwist, denken dat je naar een partyeiland gaat met knappe vrijgezellen, maar nee je gaat samen naar een retreat en workshops doen :joy:

16 likes

Ik krijg bij de deelnemers vaak het vermoeden dat ze vooral beroemd willen worden.

7 likes

Ik zou oprecht best wel willen kijken naar een programma dat echt op een gezonde manier aan het een relatie werkt. Kunnen veel mensen ook wel wat van leren denk ik

1 like

Is ook, die “prepoos” guy gaf het ook toe laatst.

4 likes

Moet zo lachen dat er altijd wel iemand is die ‘wow had echt niet verwacht dat we al zo snel afscheid moesten nemen’ zegt. :joy:

Also, die Delphine en haar gedrag. Is voor haar toch ook geen leven zeg zo, djeez.

3 likes

Voor hem toch ook niet. Continue worden gecontroleerd. Echt wtf joh.

Oh ja nee dat bedoelde ik. Voor hem sowieso niet maar voor haar toch ook niet.