Temptation Island #2

Hahaha het is deze chick naar dr bol gestegen

5 likes

Ik zag ook een reactie voorbijkomen van de moeder van dat “wit kindje”. Missh niet zo leuk om over je zoontje te lezen dat Rodanya dit stukje niet in haar film wilde hebben maar snap wel dat ze missh meer haar eigen familie wilde
(In de hele discussie geef ik haar geen gelijk!)

volgens mij ging het daar niet om. Ze noemde het een “blank” kindje en die vriendin probeerde haar uit te leggen dat het “wit” is en niet “blank”

2 likes

Rodanya zei in haar reactie tegen de film-maker toch dat ze dat jongetje niet in de shots wilde? Geen idee of het ook over de gebruikte termen ging
Edit; oh zie die hele discussie nu. Ik doelde op een berichtje van vanochtend. Hun drama gaat zo snel

1 like

Moet zeggen dat ik wel snap dat ze niet zo blij is met het filmpje. Wat ze al schrijft, amper sfeerbeelden van de heel familie en allemaal mensen ingezoomd die dus schijnbaar niet zo belangrijk voor ze zijn. Maar als je zulke eisen hebt moet je lekker betalen!

Exact… of waren deze mensen als opvulling :crazy_face:

Haha Fabrizio wordt de Belgische Bachelor… ben benieuwd :rose:

7 likes

Waar kan ik inschrijven :drooling_face:

2 likes

OMG kunnen we dit in NL ook volgen plz???

2 likes

Go for it!!!
GoPlay.be/inschrijven

3 likes

Nog geen datum bekend maar ik ben er weer klaar voor :popcorn:

12 likes

:woozy_face:

Uhhhh, mis ik iets? Eva was toch klaar met Kevin bij het laatste kampvuur? Maar blijkbaar kwamen ze in NL weer bij elkaar… Nu is ze er kapot van dat het uit is… HUH

1 like

Waarom is het dan nep als Kevin meer op sociale media zit? En wat is er dan nep?

@Griselda Bij het laatste kampvuur was Eva eerst klaar maar na 3 minuten maakten ze het alweer goed en in de aflevering daarna waren ze toch ook nog samen?

1 like

Oooh. Of hij wil hij nu vrijgezel is juist meer online zijn zodat hij in contact kan komen met andere vrouwen?

Dat herinnerde ik me niet meer

1 like

Lol ook Nico van EOTB van een paar seizoenen geleden met zijn vriendin.

7 likes

Ik dacht even dat die rechtse deborah leemans was op de groepsfoto haha

5 likes

Haha die meid kan ook nooit meer de anonimiteit in hè, iedereen herinnert voor altijd haar voor èn achternaam

31 likes

Helemaal ongelijk heb je niet haha, er is wel een nieuwe Deborah die mee doet

2 likes