Temptation Island #2

Die wilt dus graag op tv 🄲

Ik weet niet wat ik van dat zwembad idee en het naar huis sturen vind hoor…

2 likes

Ik vraag me af, komt er voor elk koppel wat naar huis gestuurd wordt dan weer een nieuw koppel voor terug?

Wat een idioot gedoe met dat zwembad

3 likes
Wie doet het leuker?
  • Monica
  • Victor

0 stemmers

1 like

Wie gaa(n)(t) de fout in?

• Koen
  • Wouter
  • Nico
  • Bert

0 stemmers

• Deborah
  • Julia
  • Donna
  • Delphine

0 stemmers

1 like

Welk seizoen vond je het leukst? Heb de nieuwere vanaf 2016 genomen.

1. Ayse en Haroon etc
    1. Rosanne en Niels doen voor het eerst mee. Merijn en Pommeline zitten in het zwembad, even middelvingertje naar de camera, vervolgens zoenen ze terwijl Weak wordt ingezet. Ken speelt voor Lize op de gitaar terwijl ze in zak en as op de trap zit.
    1. Deborah Leemans en Timtation. Megan die op dag 2 bovenop Joshua kroop. Geef haar eens ongelijk.
    1. Rodanya en Morgan, Roger en snoozefest Laura
    1. Elke and Arda, Arda ging vreemd met Amber en ze was binnen no time zwanger. Roshina en Kareem.
  • VIP’s 1. Niels en Rosanne doen weer mee. Niels gaat vreemd met Fabiola
  • VIP’s 2. Thomas en Yasmine, Pommeline doet mee als koppel met Fabrizio
  • Love or leave 2020. Sonny en zijn purpose.
  • Love or leave 2021. Het is pas net begonnen maar ik weet nu al dat dit het beste seizoen ooit gaat worden.

0 stemmers

3 likes

Ehm de jaartallen ontbreken. Had het er wel bijgezet

1 like

Oja, Niels en Fabiola waren ook wel echt iconisch.

1 like

Ik moet nog vaak aan ā€œbut I’m weeeakā€ :musical_note: denken :joy:

28 likes

Heerlijke beschrijvingen.
Ik ga voor het seizoen met ā€œno girls allowed unless Debra Leemansā€.

Het seizoen met Elke en Arda, Roshina en Kareem was met een stuk volwassenere mensen he (behalve Arda). Ook met Angela, leuke meid was dat.

5 likes

Same. Als ik dat liedje hoor gaat mijn hoofd weer daarheen. Iconic.

6 likes

Tim Tim Tim… daar is er ook maar eentje van hoor. Eerst is het Deborah Leehmans voor en na, tot Cherish in beeld komt. :joy:

4 likes

Dit was zo’n episch seizoen. Heftig trouwens twee van die mega onzekere controlerende vrouwen, echt sneu. Wat doe je jezelf aan door hier aan mee te doen joh.

Voor het maken van de poll ging ik even op Wikipedia alle seizoenen langs. Was Mezdi helemaal vergeten. Was ook een bijzonder figuur.

18 likes

Orakel mezdi

6 likes

Ik gebruik de ā€˜iedereen zal zien wat voor een zwijn jij bent’ nog graag

39 likes

Altijd in die badjas rondlopen :joy:. Welk seizoen was ook alweer met die Orpheo? Zo blijven volhouden dat er niks gebeurd was. En dan na het horen van de geluidsopnames zeggen ā€œIk ga eerlijk zijn met je. Er zijn dingen gebeurd.ā€

8 likes

Nee dat was stefano!

31 likes

Ohja die bedoelde ik!

39 likes