Temptation Island #2

Ik moet nog vaak aan “but I’m weeeak” :musical_note: denken :joy:

28 likes

Heerlijke beschrijvingen.
Ik ga voor het seizoen met “no girls allowed unless Debra Leemans”.

Het seizoen met Elke en Arda, Roshina en Kareem was met een stuk volwassenere mensen he (behalve Arda). Ook met Angela, leuke meid was dat.

5 likes

Same. Als ik dat liedje hoor gaat mijn hoofd weer daarheen. Iconic.

6 likes

Dit was zo’n episch seizoen. Heftig trouwens twee van die mega onzekere controlerende vrouwen, echt sneu. Wat doe je jezelf aan door hier aan mee te doen joh.

Voor het maken van de poll ging ik even op Wikipedia alle seizoenen langs. Was Mezdi helemaal vergeten. Was ook een bijzonder figuur.

18 likes

Orakel mezdi

6 likes

Ik gebruik de ‘iedereen zal zien wat voor een zwijn jij bent’ nog graag

39 likes

Altijd in die badjas rondlopen :joy:. Welk seizoen was ook alweer met die Orpheo? Zo blijven volhouden dat er niks gebeurd was. En dan na het horen van de geluidsopnames zeggen “Ik ga eerlijk zijn met je. Er zijn dingen gebeurd.”

8 likes

Nee dat was stefano!

31 likes

Ohja die bedoelde ik!

39 likes

Zij had toch die tattoo laten zetten door fabrizio? Zou ze daar al spijt van hebben? In mijn beleving was het niet zo’n mooie wolf

2 likes

Hahahahaha ohja!!!
Vond m meteen

11 likes

Vraag me nog steeds af of het echt is/was

Haha ja ik ook. Zoveel pareltjes

1 like
12 likes

giphy (1)
giphy (2)
PerfectBouncyIndri-size_restricted
giphy (10)

En ik heb er nog meer maar die zijn te groot voor het forum en ben te lui om via een omweg te uploaden

31 likes

Ik quote zelf nog heel vaak trouwens de zin

“Mijn relatie is ovuuuurrrrrr”

Ik dacht dat Niels dit een keer zei. Maar op zo’n vet rare manier, zo:

30 likes

Hij deed er ook nog een buiginkje bij.

1 like

Ja nadat hij Rosanna iets totaal onschuldigs zag doen. En al die vrijgezellen toen zo nep geschokt “neeeee wat erruuuuuug”.

4 likes