Temptation Island #2

Zij had toch die tattoo laten zetten door fabrizio? Zou ze daar al spijt van hebben? In mijn beleving was het niet zo’n mooie wolf

2 likes

Hahahahaha ohja!!!
Vond m meteen

11 likes

Vraag me nog steeds af of het echt is/was

Haha ja ik ook. Zoveel pareltjes

1 like
12 likes

giphy (1)
giphy (2)
PerfectBouncyIndri-size_restricted
giphy (10)

En ik heb er nog meer maar die zijn te groot voor het forum en ben te lui om via een omweg te uploaden

31 likes

Ik quote zelf nog heel vaak trouwens de zin

“Mijn relatie is ovuuuurrrrrr”

Ik dacht dat Niels dit een keer zei. Maar op zo’n vet rare manier, zo:

30 likes

Hij deed er ook nog een buiginkje bij.

1 like

Ja nadat hij Rosanna iets totaal onschuldigs zag doen. En al die vrijgezellen toen zo nep geschokt “neeeee wat erruuuuuug”.

4 likes

Oh ik kan echt niet kiezen tussen het seizoen van Niels en Rosanna of Tim en Deborah, wat een paaaaareltjes van seizoenen waren dat.

Deze edit van Bram Krikke vond ik ook heerlijk

10 likes

Wat een top tv eigenlijk

7 likes

Toen Alex aan kwam lopen zei één van de jongens van de koppels: this is sparta! Die komt me opeten.

Ge-wel-dig!

4 likes

Is het alleen op Videoland te kijken of ook ergens anders?

En deze hit

15 likes

Zag dat het vanavond op 5 is in België, misschien dat ze later ook hier de aflevering online zetten. Temptation Island: Love or Leave. Moet je wel een gratis account aanmaken + vpn.

1 like

HAHA MENSEN MENSEN!! Die was ik weer even vergeten. Wat een classics.

8 likes

Hahaha wow dit kende ik niet, wat fantastisch :joy:

2 likes

Heb mijn vriend over weten te halen het seizoen met Tim, Mezdi etc te gaan bekijken

25 likes

Ik vind alle filmpjes van De Ideale Wereld over Temptation ook zo fijn. Lekker hijgen :joy:

Vb

7 likes

Die Megan is trouwens echt een ander mens nu (met een bloeiende Only Fans carrière naar het schijnt, good for her)

1 like