Temptation Island #2

Mag dat eigenlijk? Lijkt me niet. Vraag me af hoe dat juridisch zit met zulke dingen.

1 like

Uit haar verhaal maak ik op dat ze zelf iets heeft getekend. Volgens haar onder dwang van 10 personen. Of dat klopt weten we natuurlijk niet.

Ik denk dat Bert echt voor de kick heeft afgesproken met een prostituee. Dus gewoon met de gedachte van ‘ik kan het nu doen’. En wss werd die daar gwn hitsig van en was dat voldoende??? Idk ik geloof ergens wel dat hij niet per se echt zou gaan seksen maar echt die kick. Maar waarom die dan over plankenkoorst begint vind ik maar rraar

2 likes

Damn omdat je in de supermarkt waar je werkt teveel herkent wordt, heftig!

Toch juist goed voor de klandizie? :sweat_smile:

5 likes

Ik zou ook heeelemaal flippen als mijn vriend naar een prostituee zou gaan en snap echt niet hoe je dat door de vingers kan zien.

16 likes

Hoe ik het zie:

Relatie van 10 jaar, Delphine was bijvoorbeeld nog maar 17. Belangrijke periode die ze samen hebben doorgebracht.

Bert is zeer manipulatief door te liegen over zaken. Daar bovenop mag Delphine dit niet zeggen, manipulatief x 2. Keiharde gaslighting ook, waardoor haar zelfbeeld minder en minder wordt. Ze begint steeds meer aan zichzelf te twijfelen.
Die gps tracker kan uit wantrouwen geweest zijn maar ook omdat (door alle gaslighting) ze voor zichzelf bewijs wilde dat ze spoken zag.

Bert jankt zo hard omdat zijn leugens zijn uitgekomen en Delphine zich nu een soort van ‘verzet’ tegen zijn gedrag. Hij riep telkens dat ze de ware was omdat hij haar in zijn macht had, kon bespelen enz. In mijn ogen jankt hij om dát verlies.
Zij is gebroken nadat haar lampje gaat branden omdat ze tien jaar lang zodanig klein is gemaakt door hem, dat ze denkt niet zonder hem te kunnen. Haar leven is afhankelijk van hem door zijn toxic gedrag

61 likes

Ja, spot on denk ik.

1 like

Ik heb het gevoel dat je goed zit. Ik keur de camera’s in het huis niet goed. Maar ik denk wel dat Bert haar zodanig gaslight, dat ze zo intens is gaan twijfelen aan zich zelf dat ze overgegaan is tot die camera.

6 likes

Jij verwoordt het echt veel beter dan ik in mijn post, maar denk er 100% hetzelfde over.

3 likes

En dan trouwens dat gejank van hem dat ze de vrouw van zijn leven is blablabla waardoor iedereen medelijden met hem kreeg. Het enige wat hij erg vindt is dat hij nu/straks/? haar onderdanigheid kwijt is. Zoals hij bijvoorbeeld meteen los gaat op dat feestje. Als hij van haar hield als persoon, zou hij niet zo snel kunnen overschakelen op anderen

7 likes

Ik denk dat dat ook vaak een tegenreactie is: jij neemt afstand van mij? Ik nog meer afstand van jou. Ik heb jou helemaal niet nodig. Ik ga je terugpakken etc. Controle proberen te houden.

4 likes

Nou, dat hoop ik helemaal niet? Liever dat zij ‘gestoord’ is dan haar vent een lul, waarom? Van hem kan ze afkomen. Hoop niet dat ze levenslange mentale issues heeft.

1 like

:laughing: :hushed:

33 likes

Jaa was echt van Bol die reclame, kwam voorbij op Facebook.

1 like

Misschien vraagt hij gewoon een massage💆‍♂️
:woman_shrugging:

3 likes

Dit heb je heel goed verwoord! Ik denk ook dat het zo is hoe jij zegt en heb het eigenlijk echt met haar te doen

1 like

Vorig seizoen ook met zijwieltjes :rofl:

Samenvatting

12 likes

Nou, wie wil?

6 likes

Wat een slechte aflevering. Het is gewoon Nico zijn bekentenis uitstellen naar volgende week doormiddel van gesprekjes met de kandidaten gebaseerd op aannames en het naar huis sturen van een aantal vrijgezellen.

3 likes