Temptation Island #2

Sorry maar ben team dolfijn.

Ik vond het echt overduidelijk dat Bert zat te liegen. Hij vertelde dat verhaal super warrig en ontwijkend en zijn lichaamstaal was ook zo onrustig. Maar helemaal als je eerst volhoudt dat ze je droomvrouw is en je nu direct roept dat de relatie over is, dan ben je gewoon op je pikkie getrapt omdat je leugen is uitgekomen. Echt wat een droeftoeter die Bert. Maar neemt niet weg dat het gedrag van Delphine alsnog extreem is, die twee hadden veel eerder uit elkaar moeten gaan.

6 likes

Ik vind dit ook helemaal geen leuk seizoen ofzo? De mensen niet en de sfeer.

24 likes

Jeeeeetje wat een drama weer. Dit is wel waarom ik dit programma kijk natuurlijk maar je zult maar in zo’n relatie zitten joh.
Ik geloof geen hol van Bert met z’n hotelkamer en gewone massage, wat een BS. Mijn mening over hem stel ik bij
Die relatie is toxic maar dat is grotendeels aan Bert zelf te danken.

En dan Nico die volgende week ‘uit respect’ iets aan z’n vriendin opbiecht op tv/via een filmpje ipv face to face van tevoren. :roll_eyes:

7 likes

wie?

1 like

Delphine/dolphin/dolfijn

1 like

Ahhaha wie boekt nou een hotelkamer voor een normale ontspanningsmassage

18 likes

Niemand

7 likes

Nou werd er in onze kamer maar eens iemand gemasseerd :joy:

7 likes

Echt hè, het is niet juicy maar gewoon fucked up toxic

4 likes

Bert liegt

3 likes

Ik vind het eerder enorm naĂŻef van Bert dat hij denkt dat dit niet uit gaat komen.

17 likes

Nou inderdaad, ik kijk steeds maar half en alles wat iedereen zegt vind ik irritant haha. Ik zucht ook de hele tijd hardop van irritatie. Maar blijven kijken hè, moet het dan toch zien :see_no_evil:

1 like

Ik begrijp niet zo goed hoe dit denigrerend is tov je partner? Zij doet mee aan ti maar mag niet eerlijk zijn over de reden waarom ze zo jaloers is, vind ik niet fair. Als het zo is hoe zij zegt dat het is vind ik het vrij manipulerend van Bert om zo met z’n vriendin om te gaan.

Daarnaast vind ik trouwens wel dat deze mensen heel toxic voor elkaar zijn. Vorige week dacht ik nog ‘ocharme Bert zit met die gekke meid opgescheept’ maar nu vind ik ze allebei gekkies :joy:

13 likes

Die hele relatie is toxic. Die 2 gaan los van elkaar gelukkiger worden dan wanneer ze samen blijven.

2 likes

Ik heb het net opnieuw gekeken (lol) en de tv knoerhard gezet en hij zegt ieys van “ik heb mn hele leven verspild”

8 likes

Vind dit dus ook en normaal geniet ik echt van alle sensatie. Maar krijg er tot nu toe beetje nare vibes van de hele tijd? Het draait ook helemaal niet meer om de kampvuren, iedereen wordt maar op andere manieren op de ‘hoogte’ gebracht en dat gedoe met Delphine en Bert vnd ik helemaal cray.

11 likes

Ik vind haar ook echt iets gemeens hebben op sommige momenten. Zo van jij heb mij pijn gedaan en nu ga ik joh nog meer pijn terug doen. Nee meid je had al heel lang geleden een grens moeten trekken en het uit moeten maken als je er niet mee kan leven. Echt niet goed als twee mensen het slechtste in elkaar naar boven halen

Ik vond dat hele verhaal van die Joop ook zo bijzonder over dat zij zo’n sterke vrouw is en bla bla bla

8 likes

Ik denk dus dat Bert wel meer wilde, maar ‘m niet omhoog kreeg en het daarom echt bij een massage is gebleven

4 likes

Zij zit al jaren in een relatie waarin ze zich in ieder geval niet volledig gewaardeerd voelt en waarin ze tot drie keer toe ontdekt dat haar vent hartstikke onbetrouwbaar is. Kennelijk kan/wil ze hem niet loslaten, wat geen onbekend fenomeen is als je al zo lang samen bent. Hierdoor wordt de relatie nog giftiger dan hij al was omdat het vertrouwen volledig verdwenen is en zij opzoek blijft gaan naar bewijs of hij inmiddels wel te vertrouwen is. Zij heeft dit alles (denk ik) nooit volledig en/of normaal kunnen verwerken aangezien ze al die tijd voor- en met hem heeft gelogen over de vertrouwensissues in hun relatie. Iets verzwijgen wat je zoveel pijn heeft gedaan en je zo onzeker maakt over je relatie maakt hartstikke eenzaam en waarschijnlijk behalve dat ook nog afhankelijker van de ander. Ik heb dus vooral met haar te doen… Dat je zo bang bent om iemand los te laten dat je -eenzaamheid- boven -alleen zijn-verkiest.

19 likes