En hoopt op spondeal met Easytoys denk ik
Haha ja die Donna kan ineens zo paranoia worden. Nico doet eigenlijk niks en zij is alweer furieus. En 2 minuten eerder denkt ze nog dat ze misschien wat heftig gereageerd had. Dat is ze dan alweer vergeten
Bleh vind haar zo vervelend. Dramatisch doen om niks. En elke keer komt ze weer met dat appartement enzo meid hou op
Brullende Bertje zegt dat ie geen traan meer laat. Hallelujah!
Wat een saaie aflevering… Julia vind ik tot nu toe de leukste meid. Terwijl ik juist dacht vantevoren dat zij moeilijk zou gaan doen.
Ze zien toch ook veel meer beelden op het kampvuur dan dat wij zien? Dacht dat veel oud deelnemers dat hadden gezegd, ook dat ze heftige reacties knippen en plakken op andere beelden voor de tv enzo. Dat kampuur duurt echt uren en niet de 2 minuten per kandidaat die we op tv zien dacht ik.
Bert is mega toxic, wat een vent
Omg Nico… arme Donna wel
Wat dan wat dan wat dan
Hij is vreemdgegaan tijdens hun relatie. En dat biechtte hij op in een video
Zo raar joh? Alsof dat van de productie moest voor extra drama
Ach wat verdrietig. Bijzonder dat dat op deze manier opgebiecht wordt ja.
Damn die Aylin heeft echt issues met haarzelf ofnie. Met dr ‘Je gaat toch ook niet van een Ferrari naar een Citroën’. Zo onaardig
Maar bij alles wat ze zegt denk ik dat ze aan ‘t acteren is. Ook met dat ze bang is voor ‘t lijstje. Geloof er niks van
Het schijnt dat zij en Efrain tegen vrijgezellen hebben gezegd dat ze alleen meedoen voor de Fame en na dit seizoen hun modellencarriere in Milaan willen opbouwen, Presley en een jongen hebben dat gezegd bij volgens mij Rumag of Fawry oid. Zag het iig bij Fawry op insta voorbij komen. Verbaasd me echt helemaal niks.
Maar hebben ze dan wel een echte relatie?
Ze zeggen van wel, ze zeggen al 2 jaar samen te zijn maar Efrain was vorig jaar natuurlijk verleider en ze zeggen dat ze net na die opnames eind 2019 bij elkaar zijn gekomen ofzo maar ergens anders lees je ook weer mei 2020 dus ik weet niet hoe zij tellen, maar mei 2020 tot moment van opnames dit seizoen is geen 2 jaar?
Efrain model? Hm ok.
Ik kijk via het menu van KPN naar Videoland maar de laatste aflevering nummer 7 is bij mij die van vorige week.
Hebben meer mensen daar last van? Kan dus niet de nieuwste zien
Zag volgens mij in de reacties onder de post van Videoland dat meer mensen dat hadden
Ah ok! Stom.