Temptation Island #2

Sjerrieeeees

3 likes

Niet van ā€˜den Tim’ hoop ik toch?? :scream::rofl:

4 likes

Ik moet gelijk aan dat liedje denken.

3 likes

Oh ik erger mij dood aan de manier hoe nico praat, zo raar met die tong

17 likes

Joop wil een beetje te graag hoor

5 likes

Ja dat bedoel ik ook eigenlijk, hij wil te graag met z’n kop op tv

2 likes

Ja dat idee heb ik ook bij al die meiden die ineens om Bert zijn nek heen hangen

9 likes

Vind dit seizoen echt saai kijken ondanks dat er best wat drama is, voelt ook heel negatief allemaal ofzo

2 likes

Sinds stellen de kans hebben om na het programma ā€œinfluencerā€ te worden zijn het voor mijn gevoel echt minder leuke deelnemers. Alles voor de fame. Relatie eigenlijk al over? Toch effe meedoen voor bekendheid.

9 likes

Ik vind Julia wel echt een leuke meid. OkƩ ze praat een beeetje traag maar ze is een stuk nuchterder dan de rest van de deelnemers.

29 likes

Ja zij is de enige normale van de stellen haha

Ja dat is met al dit soort programma’s. Ik snap het niet, zijn helemaal geen relatable mensen voor mij of waar je tegenop kijkt of die inspirerend zijn ofzo? Zouden mensen ze alleen volgen voor de drama of?? De helft is vaak al spon wat ze posten.

1 like

Wat een hoop oneliners in de aflevering van vorige week.

ā€œHOU VAN U, HOU VAN Uā€?! - Niels

ā€œIedere kant heeft een onderkant, bovenkant, kop of muntā€ - Joop

ā€œLekker chocolaatjeeeeeeeeā€ - ook Joop

4 likes

Ik volg Donna en Delphine op instagram voor de drama. Hun profielen zijn afgesloten en ik wil natuurlijk wel kunnen meesmullen met hoe zij zichzelf onsterfelijk voor schut zetten :eyes:

Ze hebben allebei best veel sponsordeals trouwens dus als ze influencer willen worden lukt dat aardig

2 likes

Ik snap het wel. Ik heb het bij vlagen ook. Net als op die jongen waar Donna mee op date was (Jimi?).

3 likes

Over de aflevering van vandaag. Omg die Bert, wat denkt die kerel. Vind hem echt verschrikkelijk. Echt, die heeft hulp nodig.

10 likes

Wat een flut aflevering

1 like

Mijn God Aylin wat een dramaqueen
Ga even terug naar de toneelschool ofzo

9 likes

Ik zag hier een preview van op de insta van Videoland. Man man wat nep en overdreven was dat :joy:

1 like

Al die mannen ā€˜ahhh arme Nico’ ā€˜ahhh arme Bert’

???

Of laat ik me nu teveel meeslepen haha