Temptation Island #2

en dan komt Victor er nog even tussendoor

”Bert, je lacht wel, maar als ik jou was zou ik niet lachen”

wat een klucht haha

25 likes

En achter de schermen ws kei hard lachen samen met de rest vd crew :laughing:

2 likes

Hahaha Aylen als dat fotolijstje af gaat. Blijkt het totaal iets anders te zijn :rofl: Wat een dramaqueen xD

4 likes

Manman wat een aflevering! Helemaal op de drama uitgemeten;

• Effrain blijft een jaloerse playboy…
  • het muziekje op de achtergrond bij Nico… veel te overdreven… Nico zegt gewoon dat hij degene is die fout is en dat hij verdriet heeft. Vindt dat muziekje beetje misplaatst ofzo…
  • Bert neem ik echt niet serieus, hoe kan je zo zijn… Ze proberen nog reacties uit te lokken maar hij blijft arrogant en vol over zichzelf en in zijn eigen leugens geloven. (Ik ga er namelijk niet vanuit dat je bij een prostituee alleen een massage hebt geboekt voor je rug).
  • Wouter is onzeker, en geeft aan er zelf geen 100% voor te gaan… Tja dan zijn de beelden idd niet leuk…
2 likes

Ik vind haar ook echt totaal niet oprecht overkomen. Ook tijdens het quoten. Het komt zo gemaakt en bedacht over allemaal. Vind hun wel echt fake ja

2 likes

Wat Bert zegt in de volgende aflevering:

Samenvatting

Dat er blijkbaar thuis een meisje op hem zit te wachten en dat hij haar ook mist. WTF die man is niet goed hoor. Soms denk ik echt dat hij het allemaal verzint. Kan toch niet waar zijn allemaal? :flushed:

8 likes

Haha oh sorry. Zal het ff in de spoiler zetten :yum:

Jaaaa wtf haha, ben echt benieuwd of het uberhaupt waar is of weer een van z’n rare verzinsels. Wat een figuur, zegt genoeg dat de rest nu ook gaat twijfelen :rofl:

1 like

Ik vind Bert echt zo’n engnek. Ook dat over dat ie ‘een hoer in zijn bezit heeft gehad’? Doe ff normaal joh
Ik vind Aylin trouwens extreem beheerst overkomen, ik geloof ook niks van hun relatie.

19 likes

Hahah ja. En dat Aylin ook zei: ik vind mannen die muziek maken heel aantrekkelijk……. Maar dan moeten ze het wel goed kunnen :slightly_smiling_face:

7 likes

Hahaha ik heb echt de eerste 2 afleveringen gekeken en heb zelfs nog gepost dat ik Bert een schatje vond. Dit nu lezen voelt echt als:

giphy

33 likes

Hahah ja mijn menig over hem is ook echt met 180 graden gedraaid tijdens de laatste 2/3 afleveringen.

Bert: “de mensen die ik hier heb leren kennen, die mij echt kennen…” :face_with_raised_eyebrow:

17 likes

Ik vind de afleveringen met de week erger worden. Dit is toch allemaal niet meer echt? Lijkt echt alsof iedereen acteert om maar een zo raar mogelijke serie te krijgen.

4 likes

Zo voelt het wel ja. Tijdens de vorige seizoenen had ik nog wel eens medelijden met deelnemers, dit seizoen is dat ver te zoeken. Ze zijn allemaal even irritant :joy:

3 likes

Bwa, Sunny uit vorige reeks was anders ook heel apart.

2 likes

Zelfs Wouter twijfelt aan hem :+1:

21 likes

‘Ik kan het niet meer aanhoren’
Hahahah same

21 likes

Ja echt. Die mensen worden steeds irritanter en het hele programma ongeloofwaardiger. Deze keer is Julia de enige normale van de stellen

3 likes

Ik had vooraf echt niet verwacht dat die Wouter de meest normale gast zou blijken te zijn. Ik vind dat hij echt super volwassen en rustig analyseert wat er met zijn relatie gebeurt, en ook knap hoe hij zijn woede weet te ‘uiten’ in het sporten ipv te gooien met tuinmeubilair

58 likes