en dan komt Victor er nog even tussendoor
”Bert, je lacht wel, maar als ik jou was zou ik niet lachen”
wat een klucht haha
en dan komt Victor er nog even tussendoor
”Bert, je lacht wel, maar als ik jou was zou ik niet lachen”
wat een klucht haha
En achter de schermen ws kei hard lachen samen met de rest vd crew
Hahaha Aylen als dat fotolijstje af gaat. Blijkt het totaal iets anders te zijn Wat een dramaqueen xD
Manman wat een aflevering! Helemaal op de drama uitgemeten;
Ik vind haar ook echt totaal niet oprecht overkomen. Ook tijdens het quoten. Het komt zo gemaakt en bedacht over allemaal. Vind hun wel echt fake ja
Wat Bert zegt in de volgende aflevering:
Dat er blijkbaar thuis een meisje op hem zit te wachten en dat hij haar ook mist. WTF die man is niet goed hoor. Soms denk ik echt dat hij het allemaal verzint. Kan toch niet waar zijn allemaal?
Haha oh sorry. Zal het ff in de spoiler zetten
Jaaaa wtf haha, ben echt benieuwd of het uberhaupt waar is of weer een van z’n rare verzinsels. Wat een figuur, zegt genoeg dat de rest nu ook gaat twijfelen
Ik vind Bert echt zo’n engnek. Ook dat over dat ie ‘een hoer in zijn bezit heeft gehad’? Doe ff normaal joh
Ik vind Aylin trouwens extreem beheerst overkomen, ik geloof ook niks van hun relatie.
Hahah ja. En dat Aylin ook zei: ik vind mannen die muziek maken heel aantrekkelijk……. Maar dan moeten ze het wel goed kunnen
Hahaha ik heb echt de eerste 2 afleveringen gekeken en heb zelfs nog gepost dat ik Bert een schatje vond. Dit nu lezen voelt echt als:
Hahah ja mijn menig over hem is ook echt met 180 graden gedraaid tijdens de laatste 2/3 afleveringen.
Bert: “de mensen die ik hier heb leren kennen, die mij echt kennen…”
Ik vind de afleveringen met de week erger worden. Dit is toch allemaal niet meer echt? Lijkt echt alsof iedereen acteert om maar een zo raar mogelijke serie te krijgen.
Zo voelt het wel ja. Tijdens de vorige seizoenen had ik nog wel eens medelijden met deelnemers, dit seizoen is dat ver te zoeken. Ze zijn allemaal even irritant
Bwa, Sunny uit vorige reeks was anders ook heel apart.
Zelfs Wouter twijfelt aan hem
‘Ik kan het niet meer aanhoren’
Hahahah same
Ja echt. Die mensen worden steeds irritanter en het hele programma ongeloofwaardiger. Deze keer is Julia de enige normale van de stellen
Ik had vooraf echt niet verwacht dat die Wouter de meest normale gast zou blijken te zijn. Ik vind dat hij echt super volwassen en rustig analyseert wat er met zijn relatie gebeurt, en ook knap hoe hij zijn woede weet te ‘uiten’ in het sporten ipv te gooien met tuinmeubilair