Temptation Island #2

Ja zij is de enige normale van de stellen haha

Ja dat is met al dit soort programma’s. Ik snap het niet, zijn helemaal geen relatable mensen voor mij of waar je tegenop kijkt of die inspirerend zijn ofzo? Zouden mensen ze alleen volgen voor de drama of?? De helft is vaak al spon wat ze posten.

1 like

Wat een hoop oneliners in de aflevering van vorige week.

ā€œHOU VAN U, HOU VAN Uā€?! - Niels

ā€œIedere kant heeft een onderkant, bovenkant, kop of muntā€ - Joop

ā€œLekker chocolaatjeeeeeeeeā€ - ook Joop

4 likes

Ik volg Donna en Delphine op instagram voor de drama. Hun profielen zijn afgesloten en ik wil natuurlijk wel kunnen meesmullen met hoe zij zichzelf onsterfelijk voor schut zetten :eyes:

Ze hebben allebei best veel sponsordeals trouwens dus als ze influencer willen worden lukt dat aardig

2 likes

Ik snap het wel. Ik heb het bij vlagen ook. Net als op die jongen waar Donna mee op date was (Jimi?).

3 likes

Over de aflevering van vandaag. Omg die Bert, wat denkt die kerel. Vind hem echt verschrikkelijk. Echt, die heeft hulp nodig.

10 likes

Wat een flut aflevering

1 like

Mijn God Aylin wat een dramaqueen
Ga even terug naar de toneelschool ofzo

9 likes

Ik zag hier een preview van op de insta van Videoland. Man man wat nep en overdreven was dat :joy:

1 like

Al die mannen ā€˜ahhh arme Nico’ ā€˜ahhh arme Bert’

???

Of laat ik me nu teveel meeslepen haha

en dan komt Victor er nog even tussendoor

ā€Bert, je lacht wel, maar als ik jou was zou ik niet lachenā€

wat een klucht haha

25 likes

En achter de schermen ws kei hard lachen samen met de rest vd crew :laughing:

2 likes

Hahaha Aylen als dat fotolijstje af gaat. Blijkt het totaal iets anders te zijn :rofl: Wat een dramaqueen xD

4 likes

Manman wat een aflevering! Helemaal op de drama uitgemeten;

• Effrain blijft een jaloerse playboy…
  • het muziekje op de achtergrond bij Nico… veel te overdreven… Nico zegt gewoon dat hij degene is die fout is en dat hij verdriet heeft. Vindt dat muziekje beetje misplaatst ofzo…
  • Bert neem ik echt niet serieus, hoe kan je zo zijn… Ze proberen nog reacties uit te lokken maar hij blijft arrogant en vol over zichzelf en in zijn eigen leugens geloven. (Ik ga er namelijk niet vanuit dat je bij een prostituee alleen een massage hebt geboekt voor je rug).
  • Wouter is onzeker, en geeft aan er zelf geen 100% voor te gaan… Tja dan zijn de beelden idd niet leuk…
2 likes

Ik vind haar ook echt totaal niet oprecht overkomen. Ook tijdens het quoten. Het komt zo gemaakt en bedacht over allemaal. Vind hun wel echt fake ja

2 likes

Wat Bert zegt in de volgende aflevering:

Samenvatting

Dat er blijkbaar thuis een meisje op hem zit te wachten en dat hij haar ook mist. WTF die man is niet goed hoor. Soms denk ik echt dat hij het allemaal verzint. Kan toch niet waar zijn allemaal? :flushed:

8 likes

Haha oh sorry. Zal het ff in de spoiler zetten :yum:

Jaaaa wtf haha, ben echt benieuwd of het uberhaupt waar is of weer een van z’n rare verzinsels. Wat een figuur, zegt genoeg dat de rest nu ook gaat twijfelen :rofl:

1 like

Ik vind Bert echt zo’n engnek. Ook dat over dat ie ā€˜een hoer in zijn bezit heeft gehad’? Doe ff normaal joh
Ik vind Aylin trouwens extreem beheerst overkomen, ik geloof ook niks van hun relatie.

19 likes

Hahah ja. En dat Aylin ook zei: ik vind mannen die muziek maken heel aantrekkelijk……. Maar dan moeten ze het wel goed kunnen :slightly_smiling_face:

7 likes