Ik vatte haar opmerking op alsof ze vóór bert ook al wel een keer een ander heeft gehad
Is dat die jongen die al vanaf het begin achter haar aan zit?
Ik weet het niet zeker eigenlijk. Volgens mij is dit weer een andere?
Haha als hij dat haar niet zo gek naar voren zou kammen en op zijn voorhoofd zou plakken, en dan ook nog die gekke bril af zou zetten, zou ik hem ook doen hoor😅
Had bij hem het gevoel dat ie direct de fout in zou gaan, maar vind hem na een zwakke start wel echt de meest normale en verstandige man in die villa.
Wat is Aylin een onsympathiek wijf zeg. Denkt echt dat ze de jackpot is.
Wat is er gezegd?
Hahaha jaaa en dan over het strand op die naaldhakken, en weigeren om ze uit te doen want “dat is ook niet zo mooi hè” Die onzekerheid laat zich echt niet verbloemen, wordt alleen maar versterkt door die hyperfocus op d’r uiterlijk.
Efrain: “Ja shallie en ik kunnen goed hebben, we hebben veel eigenschappen ook.”
Okidoki Efrain!
Wat voor racistische uitspraken er gedaan worden
Samenvatting
Er worde dingen gezegd als: dat zwarte mannen een groot geslachtsdeel hebben, goed kunnen zoenen, etc. En “once you go black, you never go back”. En dan verwoord ik het nu nog “normaal”
Gesprek tussen Joop, Delphine, Donna en Jimi
Ik denk dat ze gewoon een schimmelinfectie had, of bacteriele vaginose. Anders had die huisarts haar wel een test laten doen lijkt me.
Maar ik snap ook wel dat ze haar klachten niet gaat uiteenzetten op tv. “Ja mijn afscheiding kwam ineens in hele dikke brokken en stonk enorm, maar na twee dagen was het weer normaal.”
Edit: @Ananas Op het einde zegt ze ook nog dat ze nooit had gedacht dat ze ooit met een donker iemand zou zoenen. Maar dat ze er nu achter kwam dat kleur ook niet zo veel zegt. Iets in die trant.
Reactie racistische opmerkingen
Samenvatting
Ook dat Joost over zichzelf het n-woord gebruikte vond ik ongepast voelen. En helemaal natuurlijk toen Delphine dat woord ook gebruikte. En dat ze later zei “ja toen ik hierheen ging zei ik ik ga echt niet met een donkere jongen op date. Dat ga ik echt niet doen”. Ongelooflijk dat iemand zoiets zegt.
Ik vond dit ook zo erg, hoe hebben ze dit er niet uit kunnen knippen…
Ik vind die Joop ook zo ongemakkelijk trouwens, die doet het alleen maar voor de fame. Als Delphine dan vraagt ‘wat wil je eten’ en hij ‘jou’ zegt. Uhm, tuurlijk, je doet gewoon alsof er iets is.
Hoezo vergeet iedereen steeds dat hij Joop heet
Je bedoeld niet leuk denk ik?
Puur op uiterlijk is hij echt totaal mijn type niet en had ik best wat vooroordelen over hem. Maar hij lijkt de normaalste van de 4 te zijn. (ok, en die gast met zijn ‘hoog’ haar die er na 2 afleveringen uitlag omdat ze voor Love&Leave kozen)
Bert vond ik er dan weer wel normaal uitzien… Ook totaal anders uitgepakt.
Haha Bert wtf?
Wat een figuur.
Bert en Delphine. Echt hoor. Volgens mij spelen zij een groot toneelstuk.
Wat een drama om niks weer deze aflevering. Gebeurd precies niks en er wordt zo overtrokken gereageerd
Bah wat is bert een galbak!! Raar dat delphine camera’s heeft en alles van je checkt, zou ook gek worden als ik hele sterke vermoedens heb en t niet kan bewijzen.
En ze weet dus van een meisje wat thuis op em “wacht” heel ziek. Wat haar reden is dat ze bij hem blijft na alles snap ik echt niet.