Wat is Bert voor figuuuuur als je denkt dat het niet erger kan worden komt hij weer met iets
Ja en ook dat Bert heel zielig zegt dat hij van Delphine geen contact mocht hebben met dat meisje, ja gek hè? Gelukkig gaat Bert nu aan zichzelf denken
Vind die Shallie echt een babe maar die wimpers echt waarom denken vrouwen dat dat mooi is
Haha ja Bert lijkt Mart Smeets wel. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen
Waarschijnlijk heeft Bert haar zo gebrainwashed dat ze denkt niet beter te kunnen krijgen dan dit.
Ik snap Delphine wel qua checken⌠Als je zo iemand hebt en je hebt een onderbuik gevoel wil je bewijs hebben⌠Maargoed eigenlijk moet je gewoon ver weg rennen als je al een onderbuik gevoel hebt, dan zit er sws iets niet goed.
Manman die lipliner van Aylin vind ik geen succesâŚ
Dat. Al dat gecontroleer gaat je relatie toch sowieso niet beter van worden. Dan lekker ermee kappen.
Ze had zeker weg moeten rennen maar denk dat bert heel goed kan liegen en haar het gevoel gaf dat zei t probleem is.
Ik weet niet waarom ik haar verdedig maar heb echt een naar gevoel bij 2face bert
Bert wordt raarder en raarder. Wat een acteur hij liegt volgens mij de hele boel bij elkaar en verzint ze waar je bij staat
Aylin doet me zo denken aan een Sims meisje die ik vroeger maakte, met die gekke lippen . Die lipliner is echt fout iddâŚ
Maar Sonny had tenminste nog een purpoos
Nou dit dacht ik dus ook over die soa maar dat blijkt dan ook opeens weer zo. Wat een stel
En die Valentino, jeetje wat een
Jaa maar how about dat verhaal over dat meisje datt zogenaamd thuis op hem wacht?
Neeeenee ik heb niks met haar gedaan en ik spreek haar nooit en het is puur vriendschappelijk maarja als ze hier nu wordt ingevlogen poeh nou ze is echt mn droomvrouw en ja iedereen zag dat ook aan ons WAT ZEG JE ALLEMAAL JOH
verzint ie dat nou allemaal ter plekke omdat ie denkt dat ie zo heel gewild lijkt, of watt is dit allemaal wat een gek hee
Alsof zoân meid ook in de wacht staat voor hem. Hij denkt echt dat hij met zân vingers knipt en er een vrouw voor hem klaar staat. Sure Jan
Ik heb echt hetzelfde gevoel! Die kerel speelt gemeen, een hele gevaarlijke manâŚ
Moest wel heel hard lachen om viktor met zân opmerking tegen Bert; er komen steeds meer verhalen, was dit het of kunnen we nog meer verwachten?
Als het wel zo was, zal het na dit programma in ieder geval niet meer zo zijn vermoed ik
OMG ik ging echt stuk om dat stuk waar Donna een lapdance kreeg van Jimi en die Valentino als een dramaqueen werd vastgehouden door Joop en zoân andere omdat hij natuurlijk volledig in shock was met zijn gebroken hart en dit aan moest zien
Ja wtffffff die Valentino doe ff rustiggggg. Hij had de toekomst al helemaal uitgestippeld na een week?
Hahaha ja het meest hilarische moment van de aflevering. Wat een tragiek! Die bril ook zo scheef op het hoofd van die knul links:
(credits voor de screenshot gaan naar @Branko)