Ze houden allebei van leuke dingen doen en niet teveel plannen, zooo uniek
Hahaha ik moest ook lachen toen Whitney zei dat die ene verleidster wel op z’n vriendin lijkt.
Die vriendin: ‘Hoezo dan?’
Hij: Ja jullie houden allebei van een drankje en lekker gek doen en komen uit Rotterdam. Jullie hebben echt dezelfde karaktereigenschappen
Lol
en ze maken elkaars zinnen al af! omg echte liefde
Die Ivo ook met dat gezever dat hij zijn vriendin vindt zeiken en niet snapt waarom ze zoveel moeite heeft met zijn mindset. Nou vriend, misschien heeft ze wel een kinderwens en heeft ze dan niks aan een vent die pas voor een kind wil gaan als hij ‘s ochtends wakker wordt en spontaan bedenkt om daarvoor te gaan en een dag later misschien weer geen zin heeft
Die Maris doet me aan Wilvantien denken, en ik vind het haar van Annebel zo mooi.
Moest ook lachen toen Ivo tegen Maris zei ‘ja zij heeft ook een open relatie gehad’ en Maris ‘ook?’
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor Ivo vreemdgaat.
Maar Linde is mega aan het janken steeds
in die 2e aflevering
MVind het toch knap dat ze iedere keer weer interessante mensen weten te casten. Zin in de komende afleveringen
Misschien uit vanuit zijn kant? Ik weet alleen dat ze uit elkaar zijn geweest toen der tijd. Na de opnames zijn ze nog wel samen geweest. Op oud en nieuw heeft ze namelijk flinke tikken gehad op een feestje van sietse waar een aantal mensen bij aanwezig waren. Maar echt de details waarom hoezo en wanneer weet ik niet.
Iris doet me zo denken aan Kaley Cuoco/Penny in the Big Bang Theory!
Rene is 27 jaar oud?
Ik vind die lippen van annebel zo eng, op de onderste zit een wondje, het lijkt net alsof haar huid de hoeveelheid vulling niet aankan
Hij is mijn levende motivatie om dagelijks spf te smeren.
Ik vind van de stelletjes alle mannen zeer onaantrekkelijk en basic.
Eens. En de vrouwen zijn voor mij echt Annebelle en ‘die drie andere blonden’, ik kan ze nog niet echt uit elkaar houden haha
Hahaha dat dansen is zo ongemakkelijk
Ik vind die ene gast met die enorme “”””connectie”””” zo irritant praten. Z’n vriendin vind ik trouwens nog wel grappig, best sarcastische humor haha. Jammer dat haar vriend haar gaat dumpen (lijkt me), maar gelukkig heeft ze zelf ook een flirt
Zal uiteindelijk alleen maar een zegen voor haar zijn als hij haar dumpt
Hij praat een beetje als Arie Boomsma
Ik vind dit bijna een belediging voor Arie.
“Marketeer, klinkt een beetje moeilijk maar is het niet hoor”…
Tuurlijk Ivo, de gemiddelde vrouw kan zich idd echt geen beeld vormen bij wat dat is.