Iris doet me zo denken aan Kaley Cuoco/Penny in the Big Bang Theory!
Rene is 27 jaar oud?
Ik vind die lippen van annebel zo eng, op de onderste zit een wondje, het lijkt net alsof haar huid de hoeveelheid vulling niet aankan
Hij is mijn levende motivatie om dagelijks spf te smeren.
Ik vind van de stelletjes alle mannen zeer onaantrekkelijk en basic.
Eens. En de vrouwen zijn voor mij echt Annebelle en ‘die drie andere blonden’, ik kan ze nog niet echt uit elkaar houden haha
Hahaha dat dansen is zo ongemakkelijk
Ik vind die ene gast met die enorme “”””connectie”””” zo irritant praten. Z’n vriendin vind ik trouwens nog wel grappig, best sarcastische humor haha. Jammer dat haar vriend haar gaat dumpen (lijkt me), maar gelukkig heeft ze zelf ook een flirt
Zal uiteindelijk alleen maar een zegen voor haar zijn als hij haar dumpt
Hij praat een beetje als Arie Boomsma
Ik vind dit bijna een belediging voor Arie.
“Marketeer, klinkt een beetje moeilijk maar is het niet hoor”…
Tuurlijk Ivo, de gemiddelde vrouw kan zich idd echt geen beeld vormen bij wat dat is.
Omg die Ivo, ben nu halverwege maar wat een vreselijke gast. Bij de nieuwe dames ook meteen weer over Esmee praten. Heel denigrerend ook over haar werk
En ik kan er niet over uit hoe uit verhouding die Whitney is. Klein hoofdje voor een veel te groot lichaam. Lijkt me ook echt een leeghoofd.

Zijn hoofd is net zo breed als zn arm echt heel weirde verhoudingen
Ja dit zeiden wij ook over whitney, valt echt heel erg op in dit topje!
Ik vind ivo ook echt zo’n flapdrol. Kan er niet over uit. Ik blijf het elke aflevering tegen de tv roepen
Haha mijn vriend en ik zeiden precies hetzelfde! Dat hoofdje zweeft echt zo boven dat MEGA lijf.
Vond het ook echt top tv dat René (die echt no way in 1995 geboren is) toen hij Annebel zag direct zijn eigen glazen ingooide en Ipv hallo zei “je gaat de beelden niet leuk vinden”. En dat het enige dat hij gedaan had met de hele villa in het zwembad zitten was Hahahhaa. Echt zo onhandig hoe hij dat gesprek aanging en zijn eigen graf bleeeeef graven.
Ik vind Jan-Sietse echt zo’n Volendams hoofd hebben…
Ik ben ook maar weer gaan kijken. Heb de afgelopen twee seizoenen niet uitgekeken, ik verloor m’n interesse steeds maar vind dit seizoen wel leuk.
Vond die kerels rondom Annabel irritant en drammerig, ik dacht echt laat haar eens met rust. Ik vind Rene trouwens best gezellig overkomen, en Whitney is zo slooooom.
Oke even een polletje, wie gaat er de mist in (en dan bedoel ik met een ander naar bed)?
Bij de mannen
- Ivo
- Rene
- Whitney
- Jan Sietse
0 stemmers
Bij de vrouwen
- Maris
- Annabel
- Iris
- Linde
0 stemmers
Oh ik ben een optie vergeten! Even eronder anders zijn de stemmen weg.
Bij de mannen
- Niemand
0 stemmers
Bij de vrouwen
- Niemand
0 stemmers
Alle stellen hebben de potentie, haha