Temptation Island #2

Omg die Ivo, ben nu halverwege maar wat een vreselijke gast. Bij de nieuwe dames ook meteen weer over Esmee praten. Heel denigrerend ook over haar werk

En ik kan er niet over uit hoe uit verhouding die Whitney is. Klein hoofdje voor een veel te groot lichaam. Lijkt me ook echt een leeghoofd.

:woozy_face:

12 likes

Zijn hoofd is net zo breed als zn arm echt heel weirde verhoudingen

6 likes

Ja dit zeiden wij ook over whitney, valt echt heel erg op in dit topje!

Ik vind ivo ook echt zo’n flapdrol. Kan er niet over uit. Ik blijf het elke aflevering tegen de tv roepen :rofl:

3 likes

Haha mijn vriend en ik zeiden precies hetzelfde! Dat hoofdje zweeft echt zo boven dat MEGA lijf.

2 likes

Vond het ook echt top tv dat RenĂ© (die echt no way in 1995 geboren is) toen hij Annebel zag direct zijn eigen glazen ingooide en Ipv hallo zei “je gaat de beelden niet leuk vinden”. En dat het enige dat hij gedaan had met de hele villa in het zwembad zitten was Hahahhaa. Echt zo onhandig hoe hij dat gesprek aanging en zijn eigen graf bleeeeef graven.

26 likes

Ik vind Jan-Sietse echt zo’n Volendams hoofd hebben

30 likes

Ik ben ook maar weer gaan kijken. Heb de afgelopen twee seizoenen niet uitgekeken, ik verloor m’n interesse steeds maar vind dit seizoen wel leuk.

Vond die kerels rondom Annabel irritant en drammerig, ik dacht echt laat haar eens met rust. Ik vind Rene trouwens best gezellig overkomen, en Whitney is zo slooooom.

Oke even een polletje, wie gaat er de mist in (en dan bedoel ik met een ander naar bed)?

Bij de mannen

• Ivo
  • Rene
  • Whitney
  • Jan Sietse

0 stemmers

Bij de vrouwen

• Maris
  • Annabel
  • Iris
  • Linde

0 stemmers

Oh ik ben een optie vergeten! Even eronder anders zijn de stemmen weg.

Bij de mannen

• Niemand

0 stemmers

Bij de vrouwen

• Niemand

0 stemmers

2 likes

Alle stellen hebben de potentie, haha

5 likes

Die gesprekken altijd :cry: :cry:

“Wat doe jij in mijn hoofd?” - “Niks, ik ben gewoon real met je”

Ik kots in m’n hart

17 likes

Met een vleugje Voldemort

6 likes

Love Rene, en ik vond de grap van die vriendin over Whitney echt om te gillen :joy:.

1 like

Maar echt! Net Kees Tol met krullen

4 likes

omg dat dansen, wat verschrikkelijk. Zo heel houterig stapje links, stapje rechts. En dan van die ongelukkige hoofden erbij.

13 likes

Jeetje wat is die Hans een akelige vent zeg. De manier waarop hij tegen Annebel praat, wel echt goed dat ze dat zelf ook meteen doorhad en gewoon tegen hem zei ik heb hier geen zin in. En dan super manipulatief gaan staan janken daarna, terwijl hij vlak daarvoor nog zei ‘wil je dat ik ophoud?’ echt :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:

25 likes

Can’t unsee. Maris is een slechte reel van Wil.

4 likes

Ik erger me wel steeds meer aan die nep gesprekken met zogenaamd super diepzinnige vragen tussendoor, laat gewoon de feestjes zien :rofl:

4 likes

Ik heb het vermoeden dat Ivo de timtation van dit seizoen gaat worden. Meteen na de kennismaking al zo hoteldebotel, kan nooit goed gaan.

17 likes

Ze hebben wel allemaal weer een spraakgebrek dit seizoen.

4 likes

Ik hoor bij Maris ook steeds Fajah Lourens praten, zelfde manier van praten

1 like

En wat is die Ivo een ongelofelijke flapdrol. “Ja zij staat ook lekker vrij in het leven”. Vriend daar kan je niet op bouwen, als zij in nl klaar met je is, sta je er alleen voor. Geldt trouwens ook voor Maris

1 like