Temptation Island #2

Hoe ken jij toch altijd mensen van alle realityseries?

1 like

Vertel vertel

Hahaha heb met haar toevallig op de middelbare school gezetenšŸ˜‚
Op haar na ken ik verder niemand hoor haha.

3 likes

Oh nee ik was in de war met de nieuwe vriendin van Bram Krikke die je kende
En ik dacht nog een keer iemand anders maar weet niet meer wie

4 likes

Hahaha ohja! Ik ging vroeger om met Robin. En ik denk dat je over Madieke bedoelt maar die ken ik niet, wel een hele goeie vriendin van Madieke.

2 likes

De eerste twee afleveringen van nieuwe seizoen staan erop :crazy_face:

12 likes

Soooowieso dat die verleidsters iets van auditiefilmpjes hebben gezien hoor. Die Esmee zegt exact wat die Ivo allemaal al gezegd heeft. Vind het iets te toevallig

5 likes

Toch lijken de deelnemers (afgezien van dat ene stel waarvan ik de namen nog niet kan onthouden) iets minder ordinair dan voorgaande jaren.

4 likes

Pff echt gelijk een hekel aan Ivo wat een naar zelfingenomen mannetje

7 likes

Ja haha! En Daniƫl (verleider) doet me denken aan Lil Kleine?

7 likes

Ugh ja ik vind hun twee nu al zo vermoeiend

5 likes

Ik vind dit nieuwe format wel een verbetering. In eerdere seizoenen waren die vrijgezelle mannen zoā€™n mismatch met de vrouwen, ook qua manier van versieren. En nu met dat zelf uitkiezen en alles wat intiemer, lijkt toch wat gelijkwaardiger. Gelijkwaardiger als in: op beide kampen een situatie gegeven waarin vreemdgaan een echte optie is. Volgens mij vind ik dit zelfs leuker dan het huidige seizoen van USA, daar gaat het zo makkelijk dat er niet veel op het spel lijkt te staan.

5 likes

Shit was echt van plan dit seizoen niet te gaan kijken maar door je post wil ik het nu toch wel gaan doen haha

1 like

Laat je niet verleiden door ā€˜intiemerā€™ en ā€˜gelijkwaardigerā€™, het blijft een ordinaire shitshow :joy:
Ik denk wel dat deze relaties echt zijn, bij eerdere seizoenen leek dat niet altijd zo. Dus dat is een plus.

2 likes

Linde en sietse waren uit elkaar toen ze meededen aan tempa. Tot zover echte koppels.

En Iris en Whitney hadden volgens mij ook geen officiƫle relatie, dat zegt zij zelfs letterlijk! Dat ze er geen label op wilde plakken omdat ze weer terug was bij haar ex (Whitney dus) en bang was voor reacties van familie/vrienden.

4 likes

Oke, kut. Ik ben dus naĆÆef. @iloveblush ik neem het terug

Ik ben nu met de tweede aflevering bezig, en ik ging stuk om dat moment dat ze te horen kregen dat ze de partner weer even zouden zien.

De vrouwen: :partying_face::partying_face::partying_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face:
De mannen: oh, okƩ

25 likes

Ik erger me nu al kapot aan Ivo en Esmee en dat ze al duizend keer gezegd hebben dat ze dezelfde persoonlijkheid en mindset hebben. Hou oppppp

16 likes

Ze houden allebei van leuke dingen doen en niet teveel plannen, zooo uniek :sparkles::sparkles::sparkles:

19 likes