Temptation Island #2

Ik vind René echt geweldig soms. “Ja ik heb gewoon m’n havo en HBO hoor, ben misschien een beetje simpel maar niet dom” :joy::+1:

53 likes

Ja die man neemt het allemaal niet te serieus. Kreeg eerst echt Michael en Samantha vibes bij hun maar tot nu toe zijn ze wel het meest normaal volgens mij lol

18 likes

Ja! Zag je in het voorstukje met koffers aankomen en dat Kai en Monica hen toespraken

Ik heb gemist dat het een fake koppel was? Hoezo?

3 likes

Het was wel heel erg doorgestoken kaart hoe Sietse en Linde naar huis gingen hoor :smiling_face_with_tear: maar ze waren ook best saai verder dus prima, next.

1 like

Was dat moment dat die meiden moesten beslissen wie er gebruik mocht maken van de schommel heeeeeel ongemakkelijk of lag dat aan mij?
En sowieso denk ik dat de productie hier een aandeel in heeft gehad. Vorig seizoen gingen de twee saaiste er ook meteen uit.

4 likes

Zin in volgende week als ziek openminded Ivo huilie huilie gaat doen!

22 likes

Ja ik geniet er gewoon echt van :sweat_smile:
Die kop van die kwal ook tijdens kampvuur #jaloers. Zo stoer doen met je wifey erbij en dan dit hahaha.

1 like

Ja echt een goeie teaser want ik ben MEGA benieuwd waarom hij begint te janken, terwijl ie doet alsof ie alles kan hebben.
Eigenlijk bedoelt ie wrs ik mag alles en maris mag niks

12 likes

Ja die Brabantse meid met haar “we zitten in hetzelfde beschuitje” :joy:

4 likes

Hahahahaha deze guy denkt dat hij Justin Bieber is ofzo. “Ik hoop naar Azië of Australië te gaan, waar niemand mij kent.” :joy:

12 likes

Hahaha hij deed ook nog mee aan ex on the beach. Daar was hij elke avond dronken en kon hij geen enkele vrouw versieren (en dat is niet erg moeilijk daar). Echt zo’n broekie was hij toen.

2 likes

Pfff wat een saaaaai seizoen.

1 like

Omg wat een leeghoofd die Antonio

5 likes

En vergeet dit pareltje niet.

5 likes

Hahaha ja omg ik ging stuk om die jongen. En dan op je eerste avond dronken worden, vrouwen op je kamer laten, redelijk intiem dansen met de vrouwen, etc. etc. :joy: Die vriendin gaat echt kapot bij de eerste beelden al. Wat ongezond (in mijn ogen) zeg dat ze niet zonder elkaar op stap mogen thuis en elkaars locatie checken en zo pffff wat een onzekerheid dan.

7 likes

Haha ik ga ook echt stuk om dat kapsel. Dat haar is echt keihard van de pot gel

3 likes

Ja echt!

Vraag me ook af of ze echt een stel zijn, vond het er zo ingestudeerd en nep uitzien dat ze afscheid namen. Maar misschien ben ik een beetje achterdochtig geworden haha

5 likes

Ja omg ‘ja blond en dikke tieten’ :woman_facepalming:t3:

En ambitie ofzo, vind je dat nog belangrijk? ‘Nee eigenlijk niet’ :woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3:

3 likes

Echt een volkse jongen

@crazyvibes iig niet serieus. Zij is 21 en ze hebben nog maar een jaar een relatie waarin ze ook al problemen hebben. Niets te verliezen dus 🫠